رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

میلیونر ها چه غذایی میخورند ؟ + تصاویر

پست های پیشنهاد شده

گر احیاناً سری به یکی از رستورانهای بین المللی در کشورخودمان یا کشورهای ثروثمند جهان بزنید، حتماً گرانترین غذای رستوران یا از لیست زیر است یا اینکه مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی ???است که در لیست زیر به عنوان گرانترین مواد خوراکی جهان آمده است و شما می توانید با ا??تخار بگویید ???که حداقل چهار مورد از ده مورد غذای گران جهان در ایران پرورش و تولید می شود.

1- خاویار بلوگا

141096915115081.jpg

خاویار بلوگا گرانترین ماده خوراکی جهان است که هر کیلوگرم آن ا??زون بر پنج میلیون تومان ??روخته می شود. خاویار که تخم نوعی ماهی است اغلب از دریای خزر به دست می آید. تقریباً ۲۰ ???سال طول می کشد که یک ماهی خاویار به اندازه ای بالغ شود که بتوان آنرا صید کرد. در زمان صید این ماهی حدود ۲ ???تن وزن دارد. خاویار معمولاً روی قطعه های کوچک نان تست و بدون نیاز به طعم دهنده به صورت ???خام سرو می شود. اگر تا به حال خاویار نخورده یا شانس امتحان آنرا ندارید باید به شما بگویم که طعم خاویار نمکی و ماهی مانند است که با خوردن هر دانه تخم خاویار، این مزه تشدید می شود. ضمناً یادتان باشد که خاویار با چیزی که از شکم ماهی س??ید به عنوان اشپل ماهی مصر?? می کنیم، کاملاً ت??اوت دارد.

——————————

۲- زع??ران

141096915117872.jpg

گرانترین ادویه جهان که با توجه به ??صل آن قیمتش ???درهر کیلوگرم تا ۴ ???میلیون تومان ا??زایش می یابد. زع??ران سه نوع کلاله دارد. هزاران کلاله زع??ران باید توسط دست جمع آوری شود تا چیزی حدود ۳۰ گرم ادویه زع??ران به وجود ???آید. این ادویه بسیار خوشبو برای طعم و رنگ بسیاری ازغذاهای بین المللی است??اده شده و مزه آن گزنده و شیرین است.

لازم به ذکر است که مرغوبترین زع??ران جهان که بسیار گران می باشد در شهرستان قاینات که در جنوب شرقی ایران قرار دارد رشد می کند.

——————————-

۳- قارچ دنبلانی س??ید

141096915120433.jpg

از خانواده میوه های زیرزمینی است که به خاطر قیمت بسیار بالایش در جهان معرو?? است. بوی آن به آجیل بوداده شباهت ??راوانی داشته و طعم بسیار قوی دارد به طوری که مصر?? ???آن باعث گیجی و آرامش عجیبی شده و اعتیاد آور است. این ماده غذایی گران قیمت که ورق بسیار نازکی از آن در کنار غذاهای بسیار گران بین المللی سرومی شود برای خوشمزه تر شدن در روغن خوابانده می شود.

———————————–

۴- گوشت گاو کوبه

اصل این گوشت از گاوهای تاجیما یوشی در واگیو به دست می آید و ??قط در بخش هیوگو ژاپن پرورش داده می شود. این گاو طبق سنت های شدید، خاص، مرموز و پنهانی پرورش داده می شوند. غذای آنها ??قط شراب و گندم است. گوشت آنها بسیار ترد بوده و هر کیلوی آن ششصد هزار تومان ارزش دارد.

141096915123034.jpg

چربی موجود در این گوشت ???در هیچ گوشت دیگری در جهان یا??ت نمی شود. گ??ته می شود که صاحبان این گاوها برای خوشمزه ترشدن گوشت آنها هر روز به آ نها پیغامهای خاص می دهند.

——————–

۵- غذای لانه پرنده

141096915127415.jpg

این ماده گران خوراکی از خشک شدن آب دهان نوعی پرنده در هوای آزاد تولید می شود. این ماده بیشتر در چین یا??ت شده و اغلب به صورت سوپ مصر?? می شود اما به صورت شیرینی ???هم می توان آن را مصر?? کرد. وقتی این ماده خشک در آب انداخته می شود، حالت ژلاتینی پیدا می کند. چینی ها معتقدند این ماده برای پوست و ریه ما بسیار م??ید می باشد.

————————————

۶- ماهی سمی ??وگو

این ماهی نوعی غذای بسیار گران قیمت ژاپنی است که بعد از پاک شدن توسط ا??راد مختصص قسمت های سمی درآورده میشود و سپس مورد است??اده قرار می گیرد. اگر ???این ماهی به درستی پاک نشود، مصر?? آن ممکن است منجر به مرگ شود! یک قطعه بسیار کوچک از سم این ماهی برای کشتن یک ??رد بالغ ???کا??ی است.

141096955209871.jpg

لازم به ذکر است که این ماهی غذای کاملاً اشرا??ی و خیلی گران قیمت در ژاپن است. برای پخت آن سر آشپز باید دوره های مخصوص را بگذراند. ناگ??ته نماند که مقدار بسیار جزیی از سم این ماهی در غذا گذاشته می شود تا باعث رعشه های جزیی و بی حسی جالبی برای مصر?? کننده مشتاق شود.

——————————

۷- ??وی گراس

141096955212972.jpg

پس از خاویار این ماده دومین ماده خوراکی اشرا??ی ???در غرب است. این غذا در واقع همان جگر اردک یا غاز است که توسط متد خاصی تولید می شود. در این متد دانه ها توسط لوله های مخصوصی به گلوی غاز یا اردک ??رستاده شده و جگر اردک یا غاز شروع به ساخت چربی اطرا?? دانه ها می کند. مزه این غذا شباهت بسیاری به کره دارد که با طعم خاک مخلوط شده است.

——————————-

۸- شاه میگو

141096955214563.jpg

??روش این نوع خرچنگ سالانه مبلغی معادل ۱/۸ میلیون دلار به صنعت ??روش محصولات دریای جهان پول تزریق می کند. زیستگاه این جانور دریایی آبهای شور، دریاهای صخره دار و آبهای کثی?? می باشد. آنها اغلب در زیر صخره ها زندگی می کنند. برای پخت این نوع خرچنگ آنها را به ???صورت ناگهانی وارد آب درحال جوش کرده و باعث کشته شدن ناگهانی خرچنگ می شوند. گوشت این نوع خرچنگ معمولاً با کره آب شده سرو می شود.

———————————-

۹- قارچ ماتسوتاکه

141096955217524.jpg

ماتسوتاکه یک نوع قارچ خوراکی ژاپنی است. این قارچ جزو گران قیمت ترین مواد خوراکی ژاپن می باشد. برداشت سالانه ا ین نوع قارچ محدود و کمتر از هزار تن است. درموارد بسیار نادر این نوع قارچ در چین، کره و کانادا رشد می کند. کشت و برداشت این قارچ بسیار سخت بوده و در ??صل اول برداشت و یا همان نوبرانه خودمان، ا??زون بر کیلویی دو میلیون تومان به ??روش می رسد.

————————————-

۱۰- صد?? خوراکی

141096955220455.jpg

??? نام این صد?? برای گروه بسیار بزرگی از سخت ???تنان که زیستگاهشان آب های شور است، است??اده می ???شود. می توان گ??ت که به جز این نوع صد??، بقیه سخت تنان دریایی ارزش ??روش در بازار را ندارند. این صد?? اغلب خام و با چکاندن قطره ای آب لیمو سرو می شود. خوردن این صد?? نیروی جنسی را ا??زایش می دهد.

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حالم بهم خورد :xD:

اینا چی بودن دگ؟

برید یه کیلو گوشت ??یله گوس??ندی بخرید بخوابونید تو پیاز رنده شده 6 ساعت بمونه رو کباب پز ذغالی کباب کنید ص??ا کنید حالشو ببرید:wink:

والا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط خاویار و گوشت گاو . وسلام خخخخ

عاشق اینام ??قط

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...