رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

بهترین گوشی های جایگزین برای HTC One E8

پست های پیشنهاد شده

بهترین گوشی های جایگزین برای HTC One E8

 

gsmarena_001-11.jpg

 

 

 

گوشی جدید HTC یعنی One E8 یا One 2014 رونمایی شد و عرضه خود را در آمریکا شروع کرده است ولی بیایید نگاهی هم به گوشی هایی بیندازیم که می توانید به جای One E8 در ??کر خریدشان باشید.

 

 

. سامسونگ گلکسی اس5

 

01-s5-press-shot.jpg

 

 

جدیدترین گوشی سامسونگ می تواند بزرگترین رقیب برای گوشی جدید HTC One باشد و دلیل خوبی هم برای این موضوع داریم: سامسونگ بازاریابی خیلی قوی دارد. به غیر از مسئله بازاریابی گلکسی اس5 به چند دلیل جایگزی خوبی برای گوشی جدید HTC است. یکی به خاطر دوربین بهتر و کی??یت عکس بهتر که جزئیات خوبی را ثبت می کند. یکی هم به خاطر مقاومت گوشی اس5 در برابر آب و گرد و غبار. گوشی HTC علی رغم تست های در آب انداختن که در اینترنت هست دارای استاندارد IP نیست. دلیل دیگر رابط کاربری TouchWiz است. همه در این مورد توا??ق ندارد ولی به نظر بعضی این رابط کاربری از Sense بهتر است. مزیت دیگر گلکسی اس5 داشتن اسکنر اثرانگشت و دریا??ت کننده ضربان قلب است. البته گلکسی اس5 هنوز وارد بازار نشده است و باید برای خریدن آن صبر کنید. زمان عرضه آن 22 ??روردین اعلام شده است و معلوم نیست کی وارد بازار ایران شود.

2

. اکسپریا زد2

 

02-Sony-Xperia-Z2.jpg

 

سونی با سیکل شش ماهه پرچم دار جدیدی وارد بازار می کند گوشی Z2 تقریبا شش ماه بعد از Z1 وارد بازار شد که نسبت به Z1 مزایای زیادی دارد. اولین مورد ص??حه نمایش بهتر است که زاویه دید خیلی بهتری دارد. سخت ا??زار این گوشی هم آپدیت شده است. این گوشی از اسنپ دراگون 801 در کنار 3 گیگابایت حا??ظه رم است??اده می کند. HTC One M8 دارای 2 گیگابایت حا??ظه رم است. دوربین زد2 هم 20 مگاپیکسلی است ولی M8 از دوربین 4 اولتراپیکسل است??اده می کند. این گوشی قرار است تا اواخر ??روردین وارد بازار شود.

3

. LG G2

 

03-LG-G2.jpg

 

گوشی ال جی جی2 چند ماه پیش وارد بازار شد و همین حالا هم کلی کاهش قیمت پیدا کرده است قیمت این گوشی حالا در حدود 1 میلیون و سیصد هزار تومان است ولی گوشی M8 قرار است در حدود 2 میلیون تومان قیمت داشته باشد. ال جی جی2 مشخصات ??نی خوبی دارد. دوربین 13 مگاپیکسل یکی از این مشخصات ??نی است. قیمت نقطه قوت اساسی این گوشی در مقابل گوشی های ذکر شده در این مقاله است. البته بدنه این گوشی پلاستیکی است.

4

. Nexus 5

 

04-Nexus-5.jpg

 

 

نکسوس 5 جدیدترین اندروید کیت کت 4.4 را است??اده می کند و برای آپدیت های بعدی اندروید هم در ص?? اول است. این گوشی از اندروید خالص است??اده می کند و درست شبیه گوشی LG G2 است ولی ارزان تر است و تقریبا نص?? قیمت گوشی One 2014 را دارد. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 800 است??اده می کند و M8 از اسنپ دراگون 801 که جدیدتر است. در زمینه دوربین هم کمی از M8 بهتر است.

 

5. Apple iPhone 5s

 

05-Apple-iPhone-5s.jpg

 

 

گوشی آی??ون 5اس به لط?? اپل و اکوسیستم iOS محبوب ترین گوشی هوشمند است. آی??ون 5اس گوشی کامپکت است که می توان گ??ت کوچکترین پرچم دار است. انتخاب بین آی??ون و One جدید انتخاب بین پلت??رم ها و اندازه است. اگر iOS می پسندید آی??ون انتخاب شماست و اگر اندرویدی هستید One را بردارید.

 

6. LG G Pro 2

 

06-LG-G-Pro-2.jpg

 

 

این یک انتخاب شایسته به عنوان جایگزین One M8 است. اینگوشی ص??حه نمایش بزرگ 5.9 اینچ با رزولوشن 1080 دارد و در رده ??بلت ها قرار می گیرد. تراشه آن اسنپ دراگون 800 است و دوربین 13 مگاپیکسل آن ویژگی IOS یا لرزشگیر اپتیکال دارد. به علاوه نسبت به سایز ص??حه نمایشش ابعاد خوبی دارد. اگر ص??حه نمایش بزرگتر از M8 می خواهید این بهترین جایگزین برای مرور وب و دیدن ویدئو است.

 

منبع با کمی تغیرات:نکست کامینگ

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی htc one e8 یه چیز دیگست :cool::cool::cool:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من خودم g2 دارم ??وق الغادس!!

ولی جی 2 حدود یک سال پیش اومد اینجا نوشتید چند ماه پیش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطلب به نظرم جدید نبود.

من خودم چون طراحی و زیبایی و کارایی HTC رو دوست دارم تا معر??ی و عرضه htc one m8 eyeصبر می کنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...