رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دارای تواناترین دوربین در میان اسمارت فون های بازار هستند !

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

iphone-6-6-plus-DxOMark.jpg

 

هر روز بررسی های مختل??ی بر روی آی??ون های جدید اپل انجام می شود که برخی از آنها برای طر??داران این محصولات خوشحال کننده و برخی دیگر هم نارحت کننده است.بعد از خبر مقاومت کم آی??ون ۶ ها در مقابل ??شار و خم شدن آنها اکنون Phone 6 و iPhone 6 Plus به صدر لیست معتبر تست عکاسی DxOMark رسیده و کارایی دوربین این دو محصول از نظر این موسسه در رده “استاندارد طلایی??? قرار گر??ته است.

 

 

iphone-6-6-plus-DxOMark-0-620x575.jpg

 

 

iPhone 6 و iPhone 6 Plus هر دو امتیاز ۸۲ را از این موسسه دریا??ت کردند. امتیازی که تا کنون هیچ دستگاهی مو??ق به کسب آن نشده است. این تست پیش از این و بر روی Galaxy S5, Xperia Z2 و Xperia Z3 انجام شده بود و هر سه دستگاه امتیاز ۷۹ را کسب کرده بودند.iPhone 6 امتیاز ۸۳ را برای عکاسی ثابت دریا??ت کرد در حالی که برادر بزرگترش مو??ق به کسب امتیاز ۸۴ شد. امتیاز iPhone 6 Plus با توجه به به کارگیری تثبیت کننده اپتیکال عددی را کسب کرده است که دست نیا??تنی به نظر می رسد.

 

 

iphone-6-6-plus-DxOMark-1-620x404.jpg

 

تمرکز خودکار (Autofocus) خارق العاده و رندرینگ رنگ خوب، ح??ظ جزئیات مناسب و کارایی ??لش شبه خورشیدی از نکات قوت این دو دستگاه است.جالب است بدانید که iPhone 6 از برادر بزرگترش در ??یلم برداری نمره بیشتری را کسب کرده است و با ۸۰ امتیاز جلوتر از او قرار دارد. iPhone 6 Plus اما به خاطر آثار لرزش کمی که در تصویربرداری از خود نشان داد امتیاز ۷۹ را کسب کرد.هر دو گوشی تمرکز خودکار ??وق العاده سریع و دقیقی را از خود نشان دادند. رنگ ها در هر شرایط جذاب باقی ماند. این تست ها بهترین نتایجی را حاصل کرده است که تا به حال تیم موبایل DxOMark انجام داده اند.

 

گجت نیوز

 

اینم از این. :wink:

حالا هی با اعداد بازی کنید.:heheh:

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همیشه اپل تو دوربین شاخ بوده . ولی به قیمت بالاش نمی ارزه . من که از خیرش گذشتم . نکسوس رو من 1 تومن خریدم ( سی پی یوش هم خیلی بالاست ) خیلیم راضیم چرا بیام 6 تومن پول بدم برای دوربین بهتر .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...