رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

یک dlc دیگر برای gta v در راه است ؟

پست های پیشنهاد شده

V_lamar_1920x1080.jpg

 

بازی Grand Theft Auto 5 یکی از عناوین بزرگ شرکت راک استار می باشد که توانسته تا به امروز مو??قیت های بسیاری به دست آورد. از زمان انتشار تا الان DLC های زیادی برای نسخه های Xbox 360 و PS3 بازی منتشر شده است و هر کدام به نوعی حاوی امکانات زیادی بوده اند. در همین راستا به نظر می رسد راک استار در حال آماده سازی یک DLC جدید برای بازی است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

یک گروه از کاربران یوتیوب ادعا دارند در کد نویسی های Xbox Live علائم و نشانه هایی از DLC جدید برای GTA V را مشاهده کرده اند. یکی از ا??راد گروه با نام کاربری Novera در یوتیوب این خبر را اعلام کرده است. این ??رد در سایت Reddit در این باره گ??ت:

 

 

  • به کمک و همیاری چند کاربر در یوتیوب و خودم، کد نویسی های Xbox Live را بررسی کردیم و نشانه هایی از یک DLC جدید برای GTA V را پیدا کردیم.

 

البته این کد ها می توانند مربوط به چیز های دیگری باشد. عده ای ادعا دارند این DLC برای نسخه های نسل هشتمی بازی است و راک استار در حال آماده سازی و ساخت برای عرضه بر روی این پلت??رم ها است. عده ای دیگر معتقدند این DLC زامبی برای بازی خواهد بود و عده ای دیگر … !

 

 

به هر حال باید تا تایید رسمی راک استار صبر کرد. بازی GTA V سال گذشته برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه شد. همچنین امسال در E3 2014 برای کنسول های XBOX ONE و PS4 برای عرضه در ۲۷ آبان معر??ی شد. نسخه PC بازی در بهمن ماه ۹۳ عرضه خواهد شد.

 

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...