رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

آیا می دانید چگونه آیفون ۶ پلاس را می توان خم کرد؟!

پست های پیشنهاد شده

آی??ون ۶ پلاس با ص??حه نمایش بزرگ تر نسبت به برادرش آی??ون ۶ خیلی زود توانست در همان شب?? اول، شب?? رونمایی در کن??رانس اپل، جایگاه ویژه ای در دل علاقه مندان به برند اپل باز کند، اما دیری نگذشت که پس از رسیدن به دست علاقه مندان، گزارشات عجیبی در رابطه با خم شدن قامت این محصول اپلی ??ضای مجازی اینترنت را در بر گر??ت.

Apple-iPhone-6-Plus.png

برندهای دیگر با ایجاد کمپینی به خوبی توانستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و ضمن تخریب برند اپل، به نوعی محصولات خود را نیز تبلیغ نمایند. پیش تر در گویا آی تی خبر خم شدن آی??ون ۶ پلاس را قرار دادیم (لینک مطلب). حال امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور آی??ون ۶ پلاس را خم کنید! در همان روز اول انتشار این خبر، شنیده ها حاکی از آن بود که بسیاری بدنه ضعی?? را مقصر اصلی این ات??اق می دانستند و عده ای نیز مقدار آلومینیوم به کار ر??ته در آی??ون ۶ پلاس را متهم ردی?? اول می شمردند. iFixit کمی موشکا??انه تر به این موضوع نگریسته است و در تازه ترین اقدام خود پرده راز از این ماجرا برداشته است!

Apple-iPhone-6-Plus2.png

iFixit به سراغ قسمتی که این محصول اپلی از آن ناحیه قامت خم می کند ر??ته است و قسمت کلیدهای تغییر حجم صدا را مورد بررسی بیشتر قرار داده است. به نظر می رسد راز پاشنه آشیل این محصول اپلی در ??لز تعبیه شده کنار کلیدهای تغییر حجم صدا می باشد.

Apple-iPhone-6-Plus1.png

طراحان و کارشناسان اپل تصور می کردند که این قطعه ??لزی می تواند به تقویت کلیدهای تغییر حجم صدا کمک شایانی کند اما در حقیقت بیش از آن که این ??لز در نقش ??رشته نجات ظاهر شود، نقش بمب ساعتی را ای??ا کرده است! در حقیقت iFixit به ما می گوید که اگر نیرویی ۴۰ کیلوگرمی به تمامی قسمت های بدنه این محصول وارد آید، قامت آی??ون ۶ پلاس از ناحیه کلیدهای تغییر حجم صدا خم خواهد شد. این نیرو باعث می شود که بدنه از خود قابلیت انعطا?? پذیری بیشتری نشان دهد اما قطعه ??لزی تعبیه شده در کلیدهای تغییر حجم صدا مقاومت می کند و این مقاومت نتیجه ای جز خم شدن آی??ون ۶ پلاس ندارد.

منبع:

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چی شده بهنام هم تو راست گیر دادی به اپل . تا برشکستش نکنی ول کنش نیستی .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بدبخت استیو جابز چقد گ??ت کسی گوشی بالای 4 اینچ دستش نمیگیره!!!

بشکنه که این دست نمک نداره

خدارحمتت کنه جابز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...