رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

۱۰ چیزی که باید از The Crew بدانید !

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

The-CREW_screen_Yosemite_e3_2014pm_147816.jpg

بازی سبک ماشین سواری The CREW

که قرار است در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۲۰ آبان ماه برای آمریکای شمالی و ۱۳ نوامبر برای اروپا ( ۲۲ آبان ) توسط Ubisoft انتشار یابد برای ۳ کنسول Xbox One , PS4 و PC و همچنین Xbox 360 توسعه یا??ته است . این بازی بصورت OpenWorld می باشد . در ادامه با ۱۰ ویژگی خاص این بازی آشنا می شویم . با گجت نیوز همراه باشید .

1.jpg

۱. شما در مقابل دوستان تان

در حالی که طبق تریلر های به نمایش گذاشته شده در E3 و Gamescom این گونه برداشت شده است که این بازی سبک CO-OP است ( مخ???? Cooperative می باشد و سبکی ست که در آن شما می توانید با دوستان تان در یک تیم مشترک باشید و بازی را به سرانجام برسانید ) و بازی در کنار دیگر دوستان یکی از چند ویژگی این بازی باشد اما شاهد هستیم که در چندین مرحله از داستان این بازی , شما و دوستان تان روبروی هم قرار می گیرید .

 

crew2.jpg

۲. هر ماشینی برای جاده ی خودش

اتومبیل ها در CREW به چندین کلاس از جمله Raid , Perf , Dirt , Street و Circuit تقسیم شده اند . بازیکن می تواند هر ماشینی را که بخواهد در حالت Free-Ride براند , اما در بیشتر مسابقات براساس نوع جاده برای شما ماشین هایی در نظر گر??ته شده است

 

crew-3.jpg

 

۳. ویژگی های خاص

سعی شده است که ماشین ها براساس نوع خیابان های بازی , استاندارد طراحی شوند . ماشین های نوع Dirt در زمین های ناهموار پایدار تر هستند اما عقب ماشین به اطرا?? گرایش پیدا می کند . مدل های Perf , ماشین های سوپر اتومبیل ( Supercar ) هستند و در جاده های مستقیم و معمولی بسیار قدرتمند هستند . اتومبیل های مدل Rain , همانند عکس , به مثال غولی چهار پا و درشت می مانند که می توانند براحتی بلندی ها را بپیمایند و به حری??ان خود ضربه ای سهمگین وارد کنند . در آخر به ماشین های نوع Circuit می رسیم . این اتومبیل ها برای مسابقات حر??ه ای در اختیار شما قرار داده شده اند و بخوبی تعادل خود را روی آس??الت ح??ظ می کنند البته اگر به موقع از ترمز است??اده کنید !

crew-4.jpg

 

۴. شخصی سازی

در این بازی شما می توانید به راحتی تنظیمات مورد علاقه خود را به ماشینی که می خواهید با آن مسابقه دهید , اعمال کنید . این تنظیمات شامل مواردی چون Nitro boosts , suspension , tyres و . . . می باشد , البته نمی توانید کلاس است??اده از ماشین را تغییر دهید .

 

crew-5.jpg

۵. تجربه ی ص??حه دوم

گیمر ها می توانند The Crew را برای اسمارت ??ون شان دانلود کنند و با است??اده از آن , قبل از آن که اتومبیل خود را به جاده ببرند و مسابقه بدهند , آن را Tuning کنند .

crew-6.jpg

۶. گر??تن امتیاز با هر بازی

در هر مسابقه به شما یکی از سه امتیاز طلا ( Gold ) یا نقره ( Silver ) و یا برنز ( Bronze ) داده می شود . هر چه امتیاز ها بیشتر و بالاتر باشد قدرت ها و انتخاب های بیشتری برای وی از حالت ق??ل خارج می شود . بازیکن خواهد توانست با امتیاز بالاتر به سطح بالاتری برسد و از پس انواع مسابقات برآید .

crew-7.jpg

۷. انجمن ها

گیمر می تواند عضو یکی از ۷ انجمن بازی شود . منظور از انجمن , کلاب های بزرگی است که گیمر ها با پیوستن به آن ها و انجام مسابقات , باید بتوانند کلاب خود را به بالای جدول مسابقات برسانند و در پایان هر ماه جایزه دریا??ت کنند . درست مثل بازی آنلاین باشگاه های ??ی??ا , با این ت??اوت که با ماشین و تصاد?? ها طر?? هستید .

crew-8.jpg

۸. دنیایی آزاد

این بازی علاوه بر پشتیبانی از حالت CO-OP از PVP ( مخ???? Player VS Player که منظور مسابقه ای است که شما تک به تک با رقیب تان برای برنده شدن رقابت می کنید ) و حتی تک ن??ره نیز پشتیبانی می کند . می توانید در حالت Free Ride ساعت ها به رانندگی در خیابان ها بپردازید .

 

crew-9.jpg

۹. مسابقات

در The Crew بیش از ۱۰۰۰ رقابت با مسیر های دیوانه کننده برای گیمر ها در نظر گر??ته شده است . کوتاه ترین رقابت چندین دقیقه , رقابت های متوسط حدودا نیم ساعت و رقابت های مهم ممکن است تا یک ساعت شما را پای سیستم نگاه دارد . با توجه به گ??ته های توسعه دهنده های بازی , یکی از رقابت های بازی در حدود چهار ساعت طول می کشد و مجبورید به طور کامل از گوشی تان هنگام بازی دل بکنید .

crew-10.jpg

۱۰. هد?? بازی

در قلب بازی داستانی غیر ماشینی از ??ردی نه??ته است که به دنبال قاتل برادرش می گردد . جزئیات در این مورد خیلی واضح نیست ولی اگر بخوبی گویندگان را بشناسید , می توانیم بگوییم Troy Baker گوینده بازی های The Last Of Us و BioShock Infinite نیز در این بازی حضور دارد .

 

گجت نیوز

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیدوارم از پس شعارهاش بر بیاد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Ubisoft کلآ زیاد از بازیهاش تعری?? میکنه مثل watch dogs که 2 سال میگ??ت دنیایی بازی ها رو دگرگون میکنه ... ولی وقتی اومد معلوم شد که همش بلو?? میزدند و برای بازار گرمی بوده ..

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...