رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

صحبت های کوجیما و میکامی در مورد سبک وحشت

پست های پیشنهاد شده

کوجیما: "آقای میکامی برای ساخت بازی ـی که میخواهد بسازد، می جنگد... "

34346067855404640551.jpg

 

در آخرین شماره از مجله Famitsu مصاحبه ای با دو تن از ا??راد برجسته صنعت گیمینگ یعنی آقایان Shinji Mikami و Hideo Kojima انجام شده است که در زیر متن آن را مشاهده می کنید. کوجیما در این مصاحبه خالق Resident Evil را یکی از معدود "سازندگان واقعی" ژاپنی می خواند. ایشان در ابتدا به شوخی گ??تند:" ما هردو پیرمرد های تند مزاجی هستیم... آقای میکامی برای ساخت بازی ـی که می خواهد بسازد، می جنگد. من معتقدم که او از معدود "سازندگان واقعی" ژاپنی است. آقای میکامی نیز گ??تند: "آقای کوجیما نماینده بازیسازان ژاپنی است. من او را واقعا تحسین می کنم."

 

همچنین در این مصاحبه از میکامی در مورد عناوین ترسناک امروزی پرسیده شد. ایشان گ??تند که معتقدند المان های اکشن زیادی در بازی های امروزی بکار می رود. او در ادامه و در مورد بازی در دست ساخت خود یعنی The Evil Within گ??ت:

 

"من معتقدم که در عناوین ترسناک امروزی چاشنی اکشن، زیاد از حد اضا??ه شده؛ اینجا بود که به این ??کر ا??تادم می خواهم بازی ـی بسازم به عنوان ترس در سبک خود و سرگرمی در بازی ها پیشتاز باشد.

 

94103325142521805795.jpg

 

در ادامه از آقای کوجیما نیز در مورد بازی The Evil Within پرسیده شد، او گ??ت که به نقد های بازی و پتانسیل بازاریابی آن خوش بین است. ایشان در این رابط و همچنین دموی P.T نیز گ??تند:

 

"Survival Horror ??رزند آقای میکامی است پس من معت??دم که میکامی در این بازی از دو بعد محتوا و ??روش، آخرین رقابت خود را به نمایش می گذارد. در مورد P.T نیز بازخورد ها خیلی خوب و مثبت بود. الان در حال این ??کرم که با Silent Hills چه کاری باید انجام دهم." میکامی صحبت های او را قطع می کند و می گوید: "من ??کر می کنم که باید به صورت ادامه ای بر P.T باشه. من با این دمو واقعا ترس "خالص" رو حس کردم."

 

در مورد موضوع اینکه چه چیزی باعث ایجاد ترس در بازیباز می شود، کوجیما گ??ت که تقریبا راحت است که کسی را بترسانی (یا عصبی یا ناراحت کنی) ولی خندان اون خیلی سخت تره. ولی در مورد دموی P.T، من از قصد بازی رو راهرو ها طراحی کردم چون دیگه نگران نوع ??رهنگ بازی کننده نبودم. این خیلی م??ید هم بود چون من می خواستم مردم ترس قادر نبودن به ??رار توی جایی که هیچ چیز و اطلاعات بدرد بخوری نیست رو تجربه کنند."

 

87666050751062791878.jpg

 

میکامی نیز در مورد چیز های مورد نیاز برای ساخت یک بازی ترسناک صحبت هایی کرد: "با پیشر??ت های سخت ا??زاری که امروز شاهدش هستیم، این امکان وجود داره که اطلاعات زیادی در پیشت زمینه بازی وارد کنیم بنابراین سازندگان تمایل ساخت بازی ـی نزدیک به این سبک را پیدا خواهند کرد اما اگه این اطلاعات زیاد از حد بشه، با وجود اینکه جو بازی هم ترسناک باشه بازیبازان نمیدونه که رو چی باید تمرکز کنه. بنظر من نشستن روی یک صندلی تکی در یک اتاق س??ید رنک میتونه ترسناک تر باشه."

 

The Evil Within در تاریخ 14 اکتبر برای PC, PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 عرضه می شود. برای Silent Hills هم ??علا تاریخ عرضه ای اعلام نشده است. کوجیما در حال همکاری با کارگردان ??یلم Pan's Labyrinth آقای Guillermo del Toro و بازیگر محبوب سریال The Walking Dead آقای Norman Reedus در ساخت این بازی است. اخیرا ناشر بازی یعنی Bethesda حداقل سیستم مورد نیاز The Evil Within را هم منتشر کرد.

 

 

pardisgame

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با این همه تبلیغ که از بازی Evil Within شنیدیم باید منتظر یک شاهکار باشیم ...

والا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا انتظار این عنوانو باید کشید...

بعد از tlou که سخت منتظر منتشر شدنش بودم این دومین عنوانه که سخت منتظر منتشر شدنشم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...