رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

7 اسمارت فون با دوربین‌های عجیب و غریب !

پست های پیشنهاد شده

picture12890121418154.jpg

 

امروزه هر اسمارت ??ونی که به بازار عرضه می‌شود بدون شک دوربینی بر روی آن نصب شده است. البته که این دوربین‌ها هیچ گاه به پای دوربین‌های حر??ه‌ای بازار نرسیده و احتمالا نخواهند رسید. بیشتر این دوربین‌های ظاهر ساده‌ای دارند و نوع قرارگیری آن‌ها بر روی محصول، شبیه یکدیگر است؛ اما در این میان هستند محصولاتی که دوربین آن‌ها با طراحی‌های عجیب و غریبی وارد بازار شده‌اند. البته بدیهی است که منظور ما از دوربین عجیب و غریب به هیچ وجه یک دوربین خوب و با کی??یت نیست. هرچند می‌توان در این لیست برخی از این محصولات را خوب و عالی نیز توصی?? کرد!

  • 1- Altek Leo

این محصول سال 2010 به عنوان اولین اسمارت ??ون اندرویدی با قابلیت زوم اپتیکال وارد بازار شد!

 

 

دوربین این محصول 14 مگاپیکسل بوده و از دو ??لش زنون و LED نیز بهره می‌برد. این دوربین به همراه متعلقاتش بخش عظیمی از پشت LEO را اشغال کرده است. البته سایر ویژگی‌های لئو به هیچ وجه هیجان انگیز نیست. ص??حه نمایشی 3.2 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل و پردازنده‌ای 800 مگاهرتزی از ویژگی‌های این محصول پایین رده بود!

altek1.jpg

 

  • 2- Nokia 808 PureView

نوکیا توانست با ارائه یکی از محصولات عجیبش در سال 2012 با عنوان 808 Pureview دنیا را سورپرایز کند. 808 دارای سیستم عامل سیمبین بوده و همراه با یک دوربین ??وق قدرتمند 41 مگا پیکسلی برای اولین بار از سوی نوکیا و با است??اده از تکنولوژی Pureview عرضه شده بود.

 

 

808 دارای یک برآمدگی بزرگ در قاب پشتی‌اش بود! دوربین این گوشی با لنز کارل زایس بود و از یک ??لش زنون نیز بهره می‌برد.

808.jpg

 

xl_Nokia_808PureView_2_624.jpg

 

  • 3- Nokia Lumia 1020

این محصول در سال 2013 و بر پایه محصول سابق نوکیا یعنی 808 به بازار عرضه شد. دوربین 1020 همانند ر??یق سابقش 41 مگاپیکسلی بوده و اما نوکیا این بار کمی بر روی کی??یت این محصول کار کرده بود! لومیا 1020 با دو ??لش زنون و LED عرضه شده و سیستم عامل آن ویندوز ??ون 8 است.

nokia-lumia-1020-thumb.jpg

 

Nokia-Lumia-1020-with-Camera-Grip.jpg

 

  • 4- Oppo N1

Oppo N1 را می‌توان بزرگ‌ترین اسمارت ??ون اندرویدی بازار با یک دوربین عجیب و متحرک دانست. این محصول با ص??حه نمایشی 5.9 اینچی و رزولوشن FHD از دوربینی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که بر روی قسمت بالایی گوشی نصب شده، متحرک بوده و می‌تواند در حدود 206 درجه بچرخد! همچنان این دوربین از دو ??لش قدرتمند LED نیز بهره برده است.

materials-n1.jpg

 

oppo-n1-rotating-camera.jpg

 

  • 5- HTC One M8

آخرین پرچم‌داران اندرویدی HTC یعنی HTC One را می‌توان اولین محصولی دانست که برای اولین بار ??ناوری جدیدی در دوربین آن بکار ر??ته است. این کمپانی دوربین M7 را با است??اده از ??ناوری UltraPixels به بازار عرضه داشته است. این ??ناوری کمک کرد تا دوربین این محصول از پیکسل‌های بزرگ‌تری جهت ثبت عکس است??اده کند و به همین دلیل M7 تنها با یک دوربین 4 مگاپیکسلی به بازار عرضه شد. این شرکت در نسل جدید این محصولش، یک دوربین دیگر را نیز کنار آن دوربین قرار داد تا با کمک هم بتوانند عکس‌های خارق‌العاده‌ای را ثبت کنند. دوربین دو گانه ام 8 به شما اجازه می‌دهد تا بر روی جسمی که دوست دارید به راحتی ??وکوس کنید و آن را تغییر دهید.

HTC-One-M8-for-Windows-images1.jpg

 

hwyvljoyue5jadtc3vq3.jpg

 

  • 6- Samsung Galaxy K Zoom

این محصول عجیب سامسونگ را می‌توان نسل جدید Galaxy S4 Zoom دانست. دوربین اصلی گلکسی K قدرتی معادل 20.7 مگاپیکسل داشته و توانایی 10 برابر زوم اپتیکال را نیز به کاربرش ارائه می‌دهد. این دوربین به همراه یک ??لش زنون قدرتمند، امکانات جالبی را در حوزه عکاسی به خریدارانش هدیه می‌دهد!

k-zoom.jpg

 

808-1020-kzoom.jpg

 

  • 7- HTC Butterfly 2

این گوشی جدید تایوانی، برای چندمین بار از ??ناوری دوربین دوگانه و در کنار آن تکنولوژی اولتراپیسکل بهره می‌برد، اما در سطح قوی‌تری!

 

 

این بار یک دوربین 4 مگاپیکسلی با است??اده از ??ناوری Ultrapixels در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی این گوشی قرار گر??ته است. این دو دوربین با دو ??وکوس جداگانه به شما اجازه می‌دهند تا جزییات بهتری را در عکس‌های خود ثبت کنید. البته باید بگوییم این دستگاه، تنها گجت ضد آب این لیست نیز هست!

htc-butterfly-2-1.jpg

 

htc-butterfly-2-global-red-sketchfab.jpg

 

 

....

Itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی جالب بودند . ممنون امین جان . من که تو این لیست یکی htc یکی همlumia رو دوست دارم .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...