رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

تهیه کننده DICE: بازی Battlefield 4 به اعتماد بازیکنان به این سری لطمه وارد کرد

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9993[/ATTACH]

در اوایل سال ۲۰۱۴، مدیر مالی Electronic Arts اظهار کرد که با انتشار آخرین نسخه از ??رانچایز Battlefield و مشکلاتی که این بازی شوتر اول شخص در زمان عرضه با آن مواجه بود، به شرکت شرکت Electronic Arts، ناشر این بازی، لطمه ای وارد نشده است. حال تهیه کننده ی DICE، سازنده بازی، اذعان می کند که Battlefield 4 به اعتمادی که بازیکنان نسبت به این ??رانچایز داشته اند آسیب وارد کرده است.

 

پس از مدتی نسبتاً طولانی که از صحبت های Blake Jorgenson، مدیر مالی شرکت EA، می گذرد، David Sirland، تهیه کننده DICE، نظری مخال?? با نظر Jorgenson دارد. او درباره تأثیر شکست Battlefield 4 در زمان لانچ بر روی دیدگاه و اعتماد بازیکنان نسبت به این ??رانچایز گ??ت:

“در زمان لانچ بازی و اوایل امسال ما اعتماد بازیکنان را از دست دادیم. احتمالاً هنوز هم گیمرهای زیادی هستند که به این که ما بتوانیم یک لانچ با ثبات و یک بازی با ثبات داشته باشیم اعتماد ندارند. من نمی خواهم چیزی بگویم زیرا که می خواهم عمل کنم. می خواهم آن بازیکنان به کاری که انجام می دهیم و کاری که قصد داریم انجام دهیم نگاه کنند و به این ترتیب به جوابی که من می خواهم بدهم می رسند. ??کر می کنم باید کارهایی انجام دهیم تا اعتماد آن ها را دوباره به دست آوریم نه این که برای بازیابی اعتماد از دست ر??ته آن ها ??قط صحبت کنیم. باید با عمل نشان دهیم.???

 

battlefield_hardline-0_cinema_1920-0.jpg

علاوه بر این Sirland اظهار کرد که به نسخه بعدی از این بازی شوتر، Battlefield Hardline، خوشبین است و پس از عرضه با مشکلاتی که Battlefield 4 داشت مواجه نخواهد شد.

 

نسخه بتای بازی Battlefield Hardline در ماه ژوئن منتشر شد و سپس به علت بازتاب های بازیکنان، عرضه نسخه اصلی بازی از ماه اکتبر به سه ماه اول سال ۲۰۱۵ به تأخیر ا??تاد.

David Sirland در رابطه با نسخه بعدی ??رانچایز Battlefield گ??ت:

“پروژه ی بزرگی است، هر نسخه از سری Battlefield یک پروژه ی بزرگ است و ??کر می کنم هرچقدر بازی برای ایجاد تغییرات یا ایده های جدید باز تر باشد بهتر است. دلیل این امر آن است که ما انجمنی داریم که باهوش تر از آن چه ??کرش را می کنیم هستند.???

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مگه بتل 4 بده یا مشکلی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:17:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رو سیستم من که اجرا نشد

پس از نظر من بد است بد(شوخی)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...