رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

گهی زین به پشت و گهی پشت به زین: حالا ویدیوی خم شدن گلکسی نوت ۴ را تماشا کنید!!!

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9995[/ATTACH]

 

حالا ورق برگشته و همان سامسونگی که اپل را مسخره می کرد، باید شاهد خم شدن گل سرسبد اسمارت ??ون هایش، یعنی نوت ۴ باشد! جالب این است که نوت ۴، دقیقا در همان نقاطی که آی??ون خم شد، خم می شود. اندکی پس از اینکه خم شدن آی??ون پلاس ۶، دست مایه ی خنده و مضحکه ی اپل شده بود، ویدیوی جدیدی از گروه Unbox Therapy (همان گروه منتشر کننده ی ویدئوی خم شدن آی??ون) منتشر شد که نشان داد نوت ۴ هم خم می شود!

این ویدیو ثابت می کند که سامسونگ گلکسی نوت ۴، دقیقاً در همان نقطه ای که خمیدگی آی??ون ات??اق ا??تاد، خم می شود. شخصی که نوت ۴ را خم می کند هم همان شخصی است که آی??ون را خم کرد! جالب است بدانید که گروه Unbox Therapy، این تست را به تقاضای طر??داران اپل، انجام داده است.

این گروه(یعنی گروه Unbox Therapy)، دوام شمار زیادی از اسمارت ??ون ها را تست نموده ، که در این لیست گلکسی نوت ۳، در صدر قرار گر??ت. اگر چه نوت ۳، کاملاً از پلاستیک ساخته شده، اما این ??بلت، سخت تر از سایر اسمارت ??ون های موجود در بازار خم می شود، و پس از خم شدن، به شکل اولیه اش برمی گردد. به نظر می رسد گلکسی نوت۴، در تست دوام، زیاد مو??ق نیست. همانطور که در ویدیوی زیر خواهید دید، گل سرسبد گوشی های سامسونگ، خم می شود!

[h=3] گلکسی نوت ۴ خم می شود، اما نه به شدت آی??ون ۶ پلاس![/h] گلکسی نوت ۴، در همان نقاط مشابه آی??ون خم می شود، اما برای خم شدن به ??شار بسیار بیشتری نیاز دارد. همچنین می توانید بدون هیچ گونه آسیبی به بدنه، آن را به حالت اولیه بازگردانید.

این ویدئو، مصداق ضرب المثل گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است، سامسونگی که طی چند ه??ته ی اخیر، موضوع خم شدن آی??ون را، مانند پتکی بر سر اپل می کو??ت و حتی ویدئویی برای به رخ کشیدن نوت۴ مقابل سایرین هم ساخته بود، حالا از دیدن این ویدئو سوپرایز خواهد شد!

چیزی که واضح است این است که زمانیکه در آزمایشگاهای کنترل کی??یت، به هر کدام از این اسمارت ??ون ها، ??شار معینی وارد می شود، خم می شوند، اما اینکه این خم شدگی را توسط یک انسان ( و نه یک ربات) ببینیم، جالب است.

نوت ۴، نخستین ??بلت از سری نوت است که با ??ریمی ??لزی عرضه شده، که این امر ممکن است یکی از دلایل خم شدنش باشد.

[h=3]این شما و این هم ویدیوی خم شدن گلکسی نوت ۴ ![/h]

لینک دانلود ویدئو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...