رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

سياسي: مستقيما با رئال مکاتبه کرديم

پست های پیشنهاد شده

82806-247687-1404807372.jpg

 

حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس بعد از بازگشت به ايران از اسپانيا در خصوص بازي با رئال و حر?? و حديث هايي که پيش آمد، امروز در کن??رانس مطبوعاتي حضور پيدا کرد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، سیاسی در جمع خبرنگاران گ??ت: به کشور اسپانیا س??ر کردیم و با مقامات آنجا جلساتی داشتیم. در خصوص آقایی که حاشیه‌ساز شد باید بگویم در د??تر آقای پرس با ایشان آشنا شدیم، من اطلاعی در خصوص ایشان نداشتم .این آقا هیچ اطلاعی از ??وتبال نداشتند و ایشان به د??تر آقای پرس به این منظور نیامده بودند، چندین بار به من درباره رئال گ??ته بودند و من هم گ??ته بودم که اگر ما مستقیما در اسپانیا حضور داشته باشیم این کار صورت می‌ گیرد و ما هم در اسپانیا حضور پیدا کردیم.

 

 

او در ادامه در همین خصوص گ??ت: اینطور که من متوجه شدم آقای جهانشاهی از دوستان صمیمی آقای پرس بودند همدیگر را با نام کوچک صدا می‌کردند و قبل از ما در د??تر آقای پرس حضور داشتند. ولی هیچ مذاکره ای با ما انجام ندادند و ما وقتی ایشان آنجا با ما ??ارسی صحبت کردند متوجه شدیم که ایشان ایرانی هستند و از ایشان خواستیم که در جلساتی که با آقای پرس داریم به دلیل ایرانی بودنش به ما برای ایجاد ارتباط کمک کنند، تنها صحبت های ما را به آقای پرس منتقل کردند.

 

 

سیاسی در مورد بازی با رئال هم ادامه داد: ما با مقامات رئال در چند محور صحبت کردیم، یکی درباره دیدار دوستانه دو تیم بود که قرار شد این بازی در اواخر مرداد یا اواسط شهریور صورت بگیرد. از رئال خواستیم که همه ستاره هایشان به ایران بیایند و آنها قبول کردند. حتی من از آقای سانچس خواستم که اگر بازیکن مصدومی دارند به ایران بیاورند. محور دیگر صحبت هایمان استعدادیابی بود و اینکه به کشور ما س??ر کنند و اگر بازیکنی در ایران حضور دارد آن را جذب کنند. در مورد علم ??وتبال و صنعت اقتصادی ـ ??وتبالی خیلی بحث شد و درخواست کردیم که در بخش اسپانسرینگ نیز به ما کمک کنند.

 

 

او در مورد حساسیت های سیاسی که بوجود آمد توضیح داد: موضع من این است که بتوانم ش??ا?? سازی کنم و ات??اق خاصی هم در این زمینه نی??تاده و حساسیت سیاسی را در این زمینه می‌ پذیرم . ا??راد دیگر هم باید در کم و کی??یت این س??ر قرار بگیرند و در واقع وظی??ه ما ش??ا?? سازی است. در خصوص دیدار رئال ـ پرسپولیس ما خیلی حساس هستیم و معتقدیم که این دیدار دیدگاه ها را باز خواهد کرد

 

 

سیاسی در مورد هزینه‌های بازی با رئال هم گ??ت: در مورد هزینه های این بازی باید بگویم که هزینه هایش به چند دسته تقسیم می‌ شود؛ هزینه ای که باید باخود باشگاه رئال به نتیجه برسیم، دیگر هزینه مراسم برگزاری این مسابقه است. البته این درآمدها باید به گونه ای باشد که برای باشگاه هم درآمدرایی شود که این مبحث خیلی مهم است. روابط بین باشگاه ها به ما کمک می‌ کند که یک تحول خوبی در بین باشگاه ها ایجاد شود. اگر شورای امنیت و مقام حکومتی صلاح نداند که ما نباید این بازی انجام دهیم ما تابع قانون هستیم. دیدارهای نمایشی با این دیدار خیلی ??رق می‌‌کند و ما تاکنون دیداری با رئال یا در این سطح نداشته ایم.

 

 

او باز هم تائید کرد که جهانشاهی هیچ ارتباطی با باشگاه رئال ندارد و گ??ت: آقای جهانشاهی هیچ گونه ارتباطی با باشگاه رئال مادرید ندارند، من با آقای جهانشاهی در مورد پرسپولیس اصلاً و ابداً صحبتی نخواهم کرد. اعضای کمیسیون مجلس باید مطالبشان را به شورای امنیت ملی و مربوط به این بازی هستند و اگر آنها به ما بگویند که این بازی لغو شود ما هم بازی را لغو می کنیم.

 

 

سیاسی در مورد حضور علی کریمی در این بازی هم گ??ت: اگر آقای کریمی هم بخواهند در این بازی حضور داشته باشند برای پرسپولیس ا??تخار بزرگی است و اگر قرار باشد مراسمی هم برای ایشان برپا خواهیم کرد.

 

 

او پرداخت 5 میلیارد تومان برای رئیس هیات مدیره شدن را تکذیب کرد: من 5 میلیارد تومان برای ریاست هیات مدیره نداده ام. شاید به پرسپولیس در بخش های دیگر کمک مالی کرده باشم ولی بابت این قضیه به هیچ عنوان پولی پرداخت نکرده ام.

 

 

رئیس هیات مدیره در رابطه با مبلغی که اسپانسر به باشگاه داده گ??ت: مبلغی که اسپانسر به پرسپولیس داده 9 میلیارد تومان است و یکصد میلیون تومان هم هست که من نمی‌ دانم برای چه باید پرداخت شود و اسناد مالی اش موجود است .

 

 

سیاسی در مورد انتخاب مدیرعامل هم صحبت کرد: تا زمانی که مدیرعامل قطعی انتخاب هماهنگی بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تنگاتنگ است و بعد از آن همکاری‌ها کمرنگ‌تر می‌‌شود و در حال حاضر هم تیم سرپرست دارد و مسائل و مشکلات را ایشان برطر?? می‌ کنند.

 

 

از او پرسیده شد دایی هم در بازی با رئال حضور دارد که پاسخ داد: آقای دایی یکی از ا??تخارهای و اسطوره‌های تیم پرسپولیس هستند و اگر قرار باشد در این بازی حضور داشته باشند هم ما استقبال می‌ کنیم و این یکی ا??تخار برای پرسپولیس محسوب می‌ شود.

 

 

از سیاسی در این خصوص سوال شد که هزینه برگزاری این بازی 3 میلیون یورو می‌‌شود که جواب داد: اسناد مالی و توا??قی که بین پرسپولیس و رئال روی سایت باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گر??ت. ما از آنها درخواست کردیم که برای مذاکره پیرامون یک بازی دوستانه به کشورشان برویم و در واقع این مذاکره مورد بررسی قرار گر??ته و صحبت هایی نهایی و مبالغ در سایت منتشر خواهد شد.

 

 

او باز هم تائید کرد که اگر مسئولان بخواهند این بازی را لغو می‌ کند و با صراحت گ??ت: من حا??ظ منا??ع جمهوری اسلامی ایران هستم و من خودم همیشه محا??ظ پرچم و کشورم هستم .در اسپانیا هیچ گونه تعرضی ایجاد نشده که من د??اع کنم. ایشان آنطور نبودند که در موردشان صحبت می‌ شد و من ایشان را یک شخصیت متمول و اقتصاددان دیدم.

 

 

سیاسی در مورد هدایا با پرس صحبت کرد: آقای پرس یکسری هدیه به ما دادند، پیراهن شماره 10 خودشان، نشان هایی مربوط به باشگاه خودشان به ما زدند و ...

 

 

رئالی ها یک روز جلوتر به ایران می آیند دوتا تمرین سبک می‌ کنند . آن روزی که مسابقه دارند یک تمرین سبک می‌ کنند و شب هم بازی دوستانه برقرار می‌ کنیم به محض اینکه بازی تمام شود مستقیما به کشورشان بازمی‌گردند.

 

 

....

Varzesh3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...