رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Gran Turismo 7 در سال‌های 2015 یا 2016 برای PS4 عرضه خواهد شد

پست های پیشنهاد شده

5a43e8131dd593efe6d57747f27ed729_XL.jpg

 

سری بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی گرن توریسمو، یکی از برترین و قدیمی‌ترین عناوین ریسینگ دنیا است که برای پلت??رم‌های پلی‌استیشن به صورت انحصاری تولید و عرضه می‌شوند. پس از عرضه‌ی قسمت ششم این عنوان در سال ۲۰۱۳، گمان می‌ر??ت که در سال جاری شاهد عنوانی نسل بعدی از این سری باشیم، اما کارگردان این بازی در مصاحبه‌ای اظهار داشت قسمت ه??تم در سال‌های ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

 

کازونوری یامایوچی (Kazunori Yamauchi)، کارگردان و سازنده‌ی سری بازی‌های گرن توریسمو در مصاحبه‌ای با GamesTM عنوان کرد طی دو سال آینده می‌توانیم انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی این شبیه‌ساز رانندگی انحصاری را داشته باشیم. وی هم‌چنین در مورد سهولت کار بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 نسبت به پلی‌استیشن 3 صحبت‌های جالبی کرد:

  • همه چیز روال عادی خود را طی می‌کند. ما سابقا که بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 کار می‌کردیم، بسیار عملکرد سختی را در طول پرو‌ژه به واسطه‌ی سخت‌ا??زار پیچیده‌ی این کنسول، طی می‌کردیم اما با ورود پلی‌استیشن 4، کار ما هم راحت‌ شد، و هم توانایی این را داریم تا رندرهای بسیار قدرتمندی را برای بازی خود دریا??ت کنیم و ??کر می‌کنم نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 گرن‌ توریسمو تغییرات بصری شگ??ت انگیزی را نسبت به قبل پیدا کند.

gran.jpeg

 

یامایوچی هم‌چنین اضا??ه کرد استودیو پولی‌??ونی دیجیتال (Polyphony Digital) دید گسترده و واضحی را نسبت به گرن‌ توریسمو ۷ دارد و آنها همه‌ی سعی خود را دارند تا هر آنچه که در نسخه‌ی قبلی نبود و هر کاری که نتوانستند انجام دهند، در نسخه‌ی جدید پیاده‌سازی کنند.

  • ما این بازی را یک گرن توریسمو واقعی خواهیم کرد. به همین سبب، این بازی در سال‌های ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

در هر صورت، نباید انتظار داشت که گرن توریسمو ۷ به همین زودی‌ها عرضه شود، چرا که سونی چند روزی است که بازی دیگر خود در سبک ریسینگ به نام DriveClub را انحصارا برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است. این عنوان آن‌طور که انتظار می‌ر??ت ظاهر نشد و امتیازات معمولی را از منتقدین دریا??ت کرده است. همچنین پس از عرضه‌ی رسمی، سرورهای این بازی که بیشتر قابلیت‌های آن در حالت آنلاین است، دچار ا??ت کی??یت و قطعی شدند که باید دید سونی در مقابل این مشکلات و عرضه‌ی نه چندان خوب بازی انحصاری خود چه تدابیری در نظر می‌گیرد.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...