رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

Evolution: آخرین اطلاعات از بازی Driveclub

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]10004[/ATTACH]

 

سازندگان بازی Driveclub در مورد شرایط این بازی و پیشر??ت های صورت گر??ته برای ارتقای وضعیت سرورها و ر??ع مشکلات بازی در ص??حه رسمی ??یسبوک خود اطلاع رسانی کردند.

 

 

متن اطلاعیه Evolution به صورت زیر است:

“پس از آپگریدها و به روز رسانی هایی که به صورت مو??قیت آمیز بر روی سرورها صورت گر??ته است، عملکرد آن ها بیش از پیش ارتقا یا??ته و هم اکنون تعداد بیشتری از بازیکنان می توانند به انجام بخش آنلاین بپردازند.

ما همچنان به کار خود برای ارتقای شرایط اتصال آنلاین و بازی آنلاین ادامه می دهیم و اعلام می کنیم که هم اکنون بخش برترین های مسابقات دوستانه نیز به بازی اضا??ه شده است.

به زودی اطلاعات بیشتری از به روز رسانی های صورت گر??ته در بازی و سرورهای بخش آنلاین در اختیار طر??داران قرار خواهیم داد. تا زمان اطلاع رسانی بعدی و در حالی که ما بر روی ر??ع مشکلات و پیشر??ت بازی در حال کار هستیم، به تمام بازخوردها و نظرات شما توجه می کنیم و تقاضا داریم به اشتراک گذاری نظرات و انتقادات خود با ما ادامه دهید تا بتوانیم از آن ها برای ارتقای بازی و ??راهم کردن بیشتر آن چه شما می خواهید بازی کنید است??اده کنیم.???

پس از مشکلات ??راوانی که در زمان لانچ بازی Driveclub به وجود آمد و بسیاری از کاربران را برای است??اده از ویژگی های بازی از جمله انجام بخش آنلاین و همچنین دریا??ت نسخه PS Plus بازی دچار مشکل کرد، Evolution مرتباً از آخرین کارهای صورت گر??ته برای ر??ع مشکلات و آخرین به روز رسانی های بازی اطلاع رسانی کرده که این تعهد آن ها به بهبود شرایط برای طر??داران Driveclub قابل تمجید است.

 

گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...