رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

مقایسه کامل دو اسمارت فون HTC One M8 و HTC One E8

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]10006[/ATTACH]

 

چندی پیش بود که اچ تی سی نسخه ارزان قیمت آخرین پرچم دار خود را با نام HTC One E8 با بدنه پلاستیکی و برخی تغییرات در مشخصات ??نی نسبت به One M8 معر??ی نمود.حال بیایید در یک مقایسه ببینیم که اچ تی سی وان E8 در کل چه ت??اوت هایی نسبت به وان M8 دارد و تغیرات چیست.با گجت نیوز همراه باشید.

 

اچ‌تی‌سی وان E8 که می‌توانید تصاویر بیشتری از آن را اینجا ببینید، ابتدا در چین و سپس به صورت جهانی عرضه خواهد شد. آیا E8 گوشی هوشمندی است که بتواند توجه‌ها را به سمت خود جلب کند یا اینکه باید به ??کر پرچم‌دار اصلی شرکت اچ‌تی‌سی باشیم؟ ما به طور کامل جزییات این دو گوشی هوشمند را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا ب??همیم هر دو گوشی در چه بخشی‌هایی با یکدیگر ت??اوت دارند.

طراحی اچ‌تی‌سی وان E8 در برابر M8

 

همه چیز درباره اچ‌تی‌سی وان M8 در طراحی خلاصه شده، بدنه ??لزی این گوشی چنان خودنمایی می‌کند که تمام گوشی‌های دیگر در مقایسه با آن ??قیر به نظر آیند. اما در طر?? دیگر اچ‌تی‌سی وان E8 با تغییر به پلاستیک، همان بدنه پلی کربناتی با ظاهری انحنا دار و بسیار خوش دست را برای شما ??راهم می‌کند. هر دو دستگاه به اسپیکر‌های قدرتمند BoomSound مجهز هستند، پس در طراحی هر دو ظاهری شبیه به یکدیگر دارند.

 

M8 با اندازه کلی ۱۴۶.۳۶ × ۷۰.۶ × ۹.۳۵ میلی‌متر و وزن ۱۶۰ گرم، E8 با اندازه‌‌ای شبیه به پرچم‌دار اصلی ۱۴۶.۴۲ × ۷۰.۶۷ × ۹.۸۵ اما با وزنی سبک‌تر از آن (۱۴۲ گرم) ساخته شده است. البته این وزن کم باعث القای حسی عالی نمی‌شود اما در قیمت این دستگاه منعکس خواهد شد. دوربین اچ‌تی‌سی وان E8 در برابر M8

اچ‌تی‌سی وان M8 با دوربین ??وق‌العاده اولتراپیکسل خود گستره‌ای عظیم از قابلیت‌های مت??اوت را در اختیار شما می‌گذارد. البته است??اده اچ‌تی‌سی از این دوربین در M8 انتقاداتی نیز به همراه داشت و بسیاری مایل بودند که تعداد رزولوشن‌ها در این پرچم‌دار بالاتر برود. همچنین طر??داران اچ‌تی‌سی علاقه داشتند ویژگی تثبیت کننده تصویر اپتیکال را در این گوشی هوشمند عالی شاهد باشند.

اچ‌تی‌سی وان E8 یک دوربین معمولی ۱۳ مگاپیکسلی در عقب دارد که قابلیت‌های جالب و ??انتزی دوربین M8 را ندارد. اینکه شرکت اچ‌تی‌سی با گذاشتن این دوربین در E8 خواسته از هزینه‌های مربوط به اولتراپیکسل‌ها کم کند یا اینکه به طور کلی از اولتراپیکسل ??اصله بگیرد مشخص نیست. با این اوصا?? در E8 شما از یک دوربین معمولی ۱۳ مگاپیکسلی با گشادی دیا??راگم ۲.۲ بهره خواهید برد که به احتمال ??راوان ویژگی‌هایی نظیر Zoe Capture و Ufocus را نخواهد داشت. دروبین جلو همان ۵ مگاپیکسل باقی مانده که کی??یت بسیار خوبی برای گر??تن عکس‌های سل??ی دارد.

سخت‌ا??زار اچ‌تی‌سی وان E8 در برابر M8

 

در بخش سخت‌ا??زار خوشبختانه ت??اوت‌های کمی بین این دو دستگاه وجود دارد: هر دو از ص??حه نمایش ۵ اینچی با کی??یت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برند، هر دو پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ با ۲ گیگ حا??ظه رم دارند و در نهایت هر دو مجهز به حا??ظه ذخیره سازی ۱۶ گیگ با پشتیبانی از کارت حا??ظه میکرو SD شده‌اند.

 

هر دو دستگاه با شبکه ۴G LTE قابل است??اده‌اند اما E8 می‌تواند از دو سیم کارت نانو نیز پشتیبانی کند. البته ممکن است بستگی به کشور‌های مختل?? این دو ویژگی به صورت مت??اوت عرضه شود. مشخص است که ویژگی IR Blaster در E8 است??اده نشده پس با اچ‌تی‌سی وان E8 نمی‌توان تلویزیون را کنترل کرد.

نرم‌ا??زار و ویژگی‌ها اچ‌تی‌سی وان E8 در برابر M8

 

سیستم‌عامل اندروید کیت کت ۴.۴ و رابط کاربری سنس ۶ در هر دو M8 و E8 قطعا ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر به وجود خواهد آورد. تنها ت??اوت بزرگ احتمالا همان ویژگی‌های دوربین خواهد بود که پیش‌تر گ??ته شد.

اچ‌تی‌سی وان E8 همه سنسور‌های موجود در M8 را به کار خواهد گر??ت، پس شما تمام ویژگی‌های حرکتی را البته با کمی پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تناسب اندام دریا??ت خواهید کرد. کیس Dot View که اچ‌تی‌سی همراه با M8 از آن رونمایی کرد، برای E8 نیز عرضه خواهد شد. قیمت اچ‌تی‌سی وان E8 در برابر M8

ت??اوت نهایی بین این دو ابر قدرت در سخت‌ا??زار و نرم‌ا??زار، قیمت است. شروع عرضه E8 از چین خواهد بود و قیمت تعیین شده برای آن تنها حدود ۴۵۰ دلار است.

قیمت اچ‌تی‌سی وان M8 در حال حاضر نزدیک به ۷۵۰ دلار است، پس با گذشت از ویژگی‌های دوربین و بدنه ??لزی شما می‌توانید در مصر?? پول خود مقدار زیادی صر??ه جویی کنید و در عین حال بسیاری از ویژگی‌های سخت ا??زاری و نرم‌ا??زاری مهم M8 را داشته باشید. اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ که دستگاه‌ای به مراتب رده پایین‌تری محسوب می‌شود با قیمت ۵۱۵ دلار به ??روش می‌رسد. جدول مقایسه کامل مشخصات HTC One E8 با HTC One M8 :

 

htc-one-m8-vs-htc-one-e8-1.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از مقایسه عکس های این دو مطلب بزار لط??ا.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از مقایسه عکس های این دو مطلب بزار لط??ا.
من خودم e8 دارم اونجوری که ??کر میکردم دوربینش خوب نبود.??کر کنم m8 دوربین بهتری داشته باشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...