رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

ترسناک ترین خانه دنیا را ببینید +تصاویر

پست های پیشنهاد شده

اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختل?? که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود. "خانه اربابی مک کامی" در کالی??رنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به ن??س وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و ??ریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

 

 

7ywzkmztsxl0xd33unq0.jpg

 

 

 

داستان این خانه اینگونه تعری?? می شود که در گذشته این مکان یک تیمارستان روانی بوده است و صاحبش تیمارستان بیماران را تکه تکه می کرده و اندام های آن ها را به ??روش می رسانده است حالا هرکه وارد این مکان شود شاید دچار ن??رین بیماران آن گردد. در کل ??ردی که می خواهد ترس واقعی را تجربه کند 4 تا 7 ساعت در این خانه می گردد و در این میان همه چیز مملو از خون بوده و ممکن است هر ات??اقی رخ دهد. ممکن است گروهی با لباس های خونی و چهره های وحشتناک ظاهر شده و او را دستگیر کنند. با دستگیر کردنش به سمت محلی می روند که اعضای بدنش را در بیاورند و این مسیر مملو از حس های ترسناک است.

 

 

 

g5n1oo9xkzbou5522om3.jpg

 

 

 

نکته جالب در مورد این خانه دوربین هایی است که در هر نقطه ای نصب شده است. این دوربین ها کل ??یلم ??رار و ترس را ضبط می کند و در انتهای مسیر شما یک ??یلم ترسناک در اختیار دارید که نقش اول آن را نیز خودتان بازی کرده اید.

 

 

 

bd6yk61oqz06lw8ukfuw.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یا قمر بنی هاشم/ :369182h9f7t06oge:

ما دو دیقه بازی ترسناک میکنیم یا ??یلم میبینیم یکی میاد پخ میکنه در جا سکته میکنیم /------- تو خودمون. حالا اینجا تو یه محیط تخیلی/ راس راسکی 4.5 ساعت میگیرن چوب تو استینت میکنن دیگه...

 

اه.من برم تنبونمو عوض کنم الان میام. :unsure:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...