رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

معرفی گوشی 22 هزار دلاری Vertu Signature Touch

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

معر??ی گوشی 22 هزار دلاری Vertu Signature Touch

 

 

379f0b6580c17996187252f4a64ba0c9.jpg&wmax=800&hmax=533&quality=85&bgcol=FF0000&path=

 

شرکت Vertu قبلاً متعلق به نوکیا بود ولی امروزه کاملا انگلیسی است و گوشی‌هایش را نیز در همین کشور و به صورت دست‌ساز می‌سازد. قاب این گوشی تیتانیومی است، ص??حه نمایش از یاقوت کبود (sapphire) ساخته شده است و پشت گوشی با پوست تمساح تزیین شده است. قیمت ارزان‌ترین مدل این گوشی 11 هزار دلار است و بعضی مدل‌های این گوشی حتی بدون قسمت‌های س??ارشی، تا 22 هزار دلار قیمت دارند.

 

پردازنده‌ی این گوشی کوالکام اسنپ‌دراگون 801 با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز است. بیش از یک سال و نیم است که شرکت ورتو سیستم عامل سیمبیان را کنار گذاشته است و سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 4.4 است. حا??ظه داخای آن 64 گیگابایت است. این گوشی از استاندارد QI است??اده می‌کند و قابلیت شارژ وایرلس دارد. در مورد سایر امکانات سخت ا??زاری گوشی می‌توان گ??ت که از جدیدترین استانداردها است??اده می‌کند و یک گوشی کاملا مجهز و پیشر??ته است.

 

vertu signature.jpg

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شارژ وایرلس، این مطلب را بخوانید: « راهنمای کامل شارژ وایرلس »

ص??حه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد و تراکم پیکسل 473 پیکسل در اینچ است. سطح این ص??حه نمایش با 118 قیراط یاقوت کبود 5.1 اینچی پوشانده شده است که آن را ضدخش می سازد. ضخامت گوشی 10.65 میلی‌متر است و وزن آن 192 گرم است.

دوربین پشتی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل است. این کمپانی با دیگر برندهای لوکس و ویژه همکاری می‌کند. شرکت Bang & Olufsen و Dolby مسئولیت میکرو??ون و اسپیکر و تکنولوژی صوتی را در این گوشی برعهده داشتند و شرکت Hasselblad هم تضمین کی??یت دوربین را انجام داده است.

 

Vertu.jpg

 

قبلا نوعی از این پوشش را در مورد آی??ون 6 دیده بودیم: « آی??ون 6 با ص??حه نمایشی که حتی با چاقو نمی‌توان بر روی آن خراشی ایجاد کرد»

قاب این گوشی از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است و در بعضی مدل‌ها پشت این گوشی را با پوست تمساح و مارمولک پوشانده‌اند. در رنگ‌های ارغوانی و قرمز و آبی و سیاه موجود است. مدل Damson Lizard این گوشی 22 هزار دلار قیمت دارد.

 

vertu-signature-touch-01.jpg

 

اگر ??کر می‌کنید چندهزار دلار برای یک گوشی ساخته شده از یاقوت و تیتانیوم زیاد است، بدانید که کار به اینجا ختم نمی‌شود. همراه این گوشی چندین سرویس خدماتی شرکت ورتو هم به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

vertu-signature-touch-8.jpg

 

یکی از این سرویس‌ها، سرویس مستخدمان ورتو است. یک سرویس 24 ساعته و 7 روز در ه??ته است که قیمت آن برای مشتریان عادی 3 هزار دلار در سال است ولی با خرید این گوشی می‌توانید به صورت رایگان برای یک سال از این سرویس است??اده کنید. یک اپلیکیشن هم برای این سرویس در گوشی تعبیه شده است و شما را به وسیله‌ی اس ام اس، چت، ایمیل یا صوتی با یک منشی یا مستخدم شخصی مرتبط می‌سازد.

 

vertu-signature-touch-hands-on.jpg

 

این مستخدم می‌تواند برای شما هرکاری را راه بیاندازد. از قرار ملاقات با وزیر اقتصاد گر??ته تا ??راهم کردن تاکسی. رزور اتاق در هتل‌های مشهور که معمولا جای خالی ندارند، رزرو میز در رستوران‌های لوکس که هیچوقت میز خالی ندارند هم از جمله مثال‌های این کار هستند. البته باید پول غذا و هتل را بپردازید ولی دیگر نگران مراحل اداری و رابط‌ها نخواهید بود. شاید بخواهید 5 ??یل را صورتی رنگ کنید و در جشن تولد معشوق‌تان آن‌ها را برقصانید. این سرویس می‌تواند این کار را هم برای شما بکند.

 

vertu-signature-touch-collection.jpg

 

سرویس Vertu Life هم می‌تواند در سراسر جهان مجوز حضور شما را در خصوصی‌ترین کلوپ‌ها و باشگاه‌ها ??راهم کند و اخبار عجیب‌ترین و گران‌ترین همایش‌ها و پارتی‌ها را به شما می‌رساند.

سرویس Vertu Certainty از تکنولوژی Silent Circle است??اده می‌کند تا تماس های شما را رمزگذاری کند. سایلنت سیرکل یک شرکت امنیتی است که برای گوشی‌های Blackphone و Geeksphone هم خدمات رمزگذاری انجام می‌دهد.

 

vertu-signature-touch-2.jpg

 

ورتو همچنین با کمپانی iPass هم قرارداد دارد و شما را به شبکه‌های وای ??ای مجانی در سراسر کره‌ی زمین متصل می کند.

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گوشی خوبی به نظر میرسه ولی نه نسبت به قیمتش ولی اگر پول داشته باشم میخرمش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...