رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

مایکروسافت فعلا قصد فروش کنترلر سفید Xbox One به صورت جداگانه ندارد

پست های پیشنهاد شده

white-xbox-one1.jpg

 

شرکت مایکروسا??ت کمی بعد از اینکه کنسول نسل هشتمی خود را به جهان معر??ی کرد، یک مدل س??ید رنگ را نیز به نمایش در آورد که قرار بود ??قط به کارکنان اعطا شود. پس از گذشت مدتی این شرکت رسما ??روش کنسول Xbox One س??ید رنگ را با باندل بازی Sunset Overdrive اعلام کرد. در این میان عده ای کنسول خود را قبلا خریداری کرده اند و شاید ??قط بخواهند که کنترلر س??ید رنگ داشته باشند. آیا این دسته از ا??راد به آرزوی خود خواهند رسید؟

 

 

برخی کاربران در سایت توئیتر از آقای Aaron Greenberg به عنوان مدیر کل بخش بازایابی Xbox در Xbox Entertainment Studios در رابطه با همین مسئله سوال کرده اند و پاسخ نیز چنین است:

  • ??علا برنامه ای برای کنترلرهای س??ید رنگ نداریم.

صحبت های آقای Greenberg نکته جالبی را در بر می گیرد و آن است??اده از کلمه “??علا??? است. با این حساب شاید در آینده ما شاهد کنترلر های س??ید رنگ Xbox One باشیم که به صورت جداگانه ??روخته می شود اما ??علا خبری نخواهد بود.

 

 

اگر قصد تهیه رنگ های دیگری از کنترلر Xbox One را دارید، می توانید از دو طرح استتار موجود در بازار یکی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در آینده کنترلری با طرح ویژه Call of Duty: Advanced Warfare در بازار توزیع خواهد شد که بسیار جذاب است و تصویر آن را شما در اینجا شاهد هستید:

2708319-callofdutyxboxone.jpg

 

هر چند ??علا خبری از رنگ س??ید نیست، اما اگر مایکروسا??ت بخواهد مسیر قدیمی خود را در نسل ه??تم پیش گیرد، رنگ مشکی تنها گزینه شما نخواهد بود و شما شاهد کنترلرهای رنگارنگ با طرح های مختل??ی خواهید بود، درست مانند کنترلرهای Xbox 360.

 

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...