رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

شایعه: Xbox Entertainment Studios کاملا منحل شده است

پست های پیشنهاد شده

xbox-entertainment-studios-is-being-shut-down-1112023.jpg

 

شرکت مایکروسا??ت در نسل هشتم تلاش های بسیار زیادی را کرد تا اینکه انقلابی در زمینه سرگرمی های اتاق نشیمن، با کنسول و برنامه های تلویزیونی خود برای بخش سرگرمی ایجاد کند. اما امروز یک گزارش نگران کننده به گوش رسیده است که خبر بر باد ر??تن تمامی این زحمات و ایده ها می دهد. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 

jr9rlouyqi7e9q6opqvj.jpg

امروز خانم ها Nancy Tellem و Jordan Levin از بخش Xbox Entertainment Studios کنار گذاشته شده اند. این گزارش توسط سایت Variety منتشر شده است و در آن آمده که ا??راد نامبرده، در روز چهارشنبه به عنوان دو تن از ۳,۰۰۰ کارمند اخراج شده مایکروسا??ت، معر??ی شده اند.

 

 

این مشکلات و جدایی ها صر?? الان ??قط نمی باشد و مدت نسبتا زیادی است که زنگ خطر منحل شدن Xbox Entertainment Studios به صدا در آمده بود. خانم ها Tellem و Levin ظاهرا تا آخر سال در شرکت حضور دارند تا اینکه پروژه های باقی مانده را جمع آوری کنند.

 

 

خانم Tellem در سال ۲۰۱۲ به استخدام مایکروسا??ت در آمدند و ??رد بسیار مهمی قلمداد می شدند. در آن زمان واقعا مایکروسا??ت جدیت بسیاری را در زمینه ارائه برنامه های اصلی و انحصاری خود نشان می داد. البته بعد از اینکه آقای Satya Nadella به عنوان مدیر عامل جایگزین آقای Steve Ballmer شدند، مایکروسا??ت به کلی تکان خورد و بخش Xbox Entertainment Studios نیز یکی از طل??ات این ات??اق است.

 

 

واقعا جای تاس?? می باشد چرا که خانم Tellem علاقه بسیاری به دنیای بازی های ویدئویی داشته اند و مایکروسا??ت هم برنامه های خوبی را در نظر داشت. تنها برنامه های حاصل شده مستند E.T. landfill است در کنار Miss Teen USA 2014 و Halo: Nightfall.

 

 

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...