رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

آموزش غیر فعال کردن منیجر webMAN + لینک دانلود برنامه

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

49026d1385713414-hpxj.jpg

 

منیجر وب من یکی از پر کاربردترین و حر??ه ای ترین و در عین حال ساده و پیش پا ا??تاده ای است که علاوه بر ویژگی و مزیت هایی که دارد باعث ایجاد برخی مشکلات در برخی کنسول ها شده است . مثلا بالا بردن سرعت دور ??ن و زرد شدن ال ای دی کنسول از مشکلات این برنامه است . از مزیت های برنامه هم میتوان به بوت شدن بازی ها از منوی اصلی سیستم ( XMB ) میتوان یاد کرد . البته مشکلات هم قابل پیشگیری است و میتوان آن را برطر?? کرد، اما با سوالات رایج در خصوص نحوه حذ?? و غیر ??عال کردن این برنامه تصمیم به ایجاد این تاپیک گر??ته شد .

 

در این تاپیک نحوه غیر ??عال کردن یا حذ?? برنامه از روی سیستم را به همرا لینک دانلود برنامه وب من موجود است .

 

وب من در جدید ترین کاستوم ??ریمور گروه ریباگ، یکی از امن ترین و بهترین کاستوم ها، یعنی ورژن 4.65.1 که به تازگی منتشر شده است به طور پیش ??رض نصب و قابل است??اده است . برای غیر ??عال کردن روی این کاستوم تنها نیاز به برنامه کاربردی REBUG TOOLBOX دارید که این هم در این کاستوم قابل نصب است .

 

  • روش اول غیر ??عال کردن برنامه وب من در کاستوم ??ریمور ریباگ ؛

برنامه وب من به طور پیش ??رض در این کاستوم ??ریمور موجوده و مشکلاتی از قبیل بالا بردن سرعن ??ن ایجاد میکند که این برای ??ن دستگاه زیان آور است . 2 را برای جلوگیری وجود دارد ؛

 

1. کنترل اتومات ??ن را از وب من غیر ??عال کنید . اینجوری خود برنامه را هم دارید و نیازی به حذ?? یا غیر ??عال کردن کل برنامه نیست و میتونید از قابلیت های دیگه برنامه است??اده کنید .

2. غیر ??عال کردن منیجر وب من برای همیشه از سیستم . ( با این روش وب من حذ?? نمیشه و ??قط در سیستم ??عال نمیباشد و هیچ کنترلی رو دستگاه ندارد و در صورت نیاز قابل بازگشت است )

 

راهکار اول ؛

 

برای غیر ??عال کردن کنترل دور ??ن در منیجر وب من، باید از منوی XMB وارد آیکون webMAN Games شوید . حالا از گزینه های مشاهده شده به سراغ آخرین گزینه یعنی webMAN Setup میرویم . اکنون وارد تنظیمات برنامه وب من شده ایم . برای کنترل دور ??ن به تیتر Enable dynamic fan control میرویم و تیک آن را بر میداریم و در عوض تیک گزینه مقابل Disable رو میزنیم . با این کار ??قط تنظیم دور ??ن را از وب من میگیرید و هنوز میتونید از برنامه است??اده کنید . هم چنین میتوانید گزینه Manual : 35% fan Speed را بزنید تا سیستم از درصد انتخابی شما ، از سرعت ??ن است??اده کند . ( یعنی شما کنترل سرعت ??ن را معین کنید با چه سرعتی کار کند ) . این درصد با انتخاب شماست ... . مانند تصویر زیر :

 

03402811509312665076.jpg

 

راهکار دوم ؛

 

برای غیر ??عال کردن کلی منیجر وب من از سیستم باید از منوی اصلی XMB وارد بخش ؛

 

Package Manager - Install Package File - PS3 System Storage - Rebug ToolBax

 

شوید و برنامه ریباگ تولباکس رو نصب کنید ( این برنامه به طور پیش ??رض در کاستوم ??ریمور قابل نصب ایت ) ؛

 

01911747251072555320.jpg

 

بعد از نصب در منوی XMB آیکون Rebug Toolbax اضا??ه خواهد شد، آن را اجرا کنید تا وارد تنظیمات کاستوم ??ریمور شوید . اکنون به این آدرس بروید ؛

Selector - Toggle webMAN

68126586334746292655.jpg

 

در آن جا وب من را Disable کنید تا سیستم ری استارت شود و بعد از شروع مجدد سیستم خواهید دید برنامه وب من از منوی XMB حذ?? شده است .

 

46243666482851457001.jpg

  • روش دوم برای نصب وب من توسط شخص ( تمامی کاستوم ها ) ؛

عزیزانی که این برنامه را روی کنسول نصب کرده اند و حال با مشکلاتی رو به رو شده اند یا به هر دلیلی تصمیم به حذ?? برنامه گر??ته اند دو راه پیش رو دارند ؛

  1. نصب مجدد کاستوم ??ریمور ??علی یا بالاتر
  2. حذ?? ??ایل های اجرایی برنامه وب من از طریق روت سیستم . ( نیازمند داشتن ??ایل اصلی category_game.xml که قبل از نصب باید بک آپ گر??ته باشید )

روش اول که مشخصه، باید ??ریمور دوباره از منوی ریکاوری نصب بشه تا برنامه از سیستم پاک شود . روش دوم هم به طریق زیر امکان پذیر است ؛

 

ابتدا باید ??ایل category_game.xml را که قبل از نصب وب من بک آپ گر??ته بودید را از آدرس زیر جایگزین ??ایل ??علی کنید ؛

 

PS3 Root - dev_blind - vsh - resource - explore - xmb

 

برای ر??تن به این آدرس میتوانید از برنامه مولتی من، بخش File Manager است??اده کنید . یا در مولتی من دو دکمه Start + Select را با هم ??شار دهید تا به روت سیستم دسترسی داشته باشید .

 

سپس دو ??ایل دیگه به نام های webftp_server.sprx و boot_plugins.txt را باید از آدرس زیر حذ?? کنید . ( این دو ??ایل موقع نصب وب من اضا??ه شده بود )

 

PS3 Root - dev_hdd0

بعد از سیستم را ری استارت کنید .

 

اگر اون ??ایل ( category_game.xml ) را ندارید میتوانید از کسانی که وب من را حذ?? یا کلا نصب نکرده اند بگیرید و جایگزین کنید .

 

دقت کنید این ??ایل در کاستوم ??ریمور ها مت??اوت است . مثلا 4.55 با 4.60 دچار تغییراتی شده است و باید مخصوص همان کاستوم ??ریمور باشد .

 

  • لینک های دانلود برنامه وب من

Version : v1.30.34

Released : 11/02/14

Download

 

با تشکر - انجمن پی سی دی

ویرایش شده توسط aminomi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شاید به کارم نیاد.ولی همیشه میخونم قبلش لایک ممنون امین خان.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان واسه آپدیت کدوم ??ریمور بهتره و نهایی شده!؟

انقدر کامنتای محتل?? نوشته شده آدم گیج میشه نمیدونه کدوم خوبه واسه نصب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
برای ر??تن به این آدرس میتوانید از برنامه مولتی من، بخش File Manager است??اده کنید . یا در مولتی من دو دکمه Start + Select را با هم ??شار دهید تا به روت سیستم دسترسی داشته باشید .

دقت کنید این ??ایل در کاستوم ??ریمور ها مت??اوت است . مثلا 4.55 با 4.60 دچار تغییراتی شده است و باید مخصوص همان کاستوم ??ریمور باشد .

خوب شمایی که اینقدر به سایت هکسین علاقه داری و همش مغز مطالب رو از اونجا میخونی و تغییر میدی میذاری اینجا، ید??عه بیا اونجا ??عالیت کن و خودت رو راحت کن دیگه... هم یه کمکی به ما میکنی هم خودت پیشر??ت میکنی. اینجا که چیزی برات تغییر نمیکنه والا ... ??قط تشکرات میره بالا ... همین ...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...