رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

رکورد جهانی بنچمارک 3DMark شکسته شد

پست های پیشنهاد شده

کمپانی MSI با همکاری تیم OC UK توانست با بهره‌گیری از نسل پنجم پردازنده‌های Intel Core i7 و حا??ظه‌های نوظهور DDR4 و همچنین چهار عدد کارت گرا??یک NVIDIA GeForce GTX 980، رکورد جهانی نرم‌ا??زار تست و بنچمارک معرو?? 3DMark را در هم شکند.

MSI توانست در بنچمارک مرجع 3DMark Fire Strike، امتیاز 40052 را کسب نماید که اولین امتیاز بیشتر از 40000 محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که پیش از این، رکورد جهانی این بنچمارک نزدیک به 37000 بود.

 

News060.jpg

در این تست، از مادربورد جدید MSI X99S XPower AC است??اده شده که از چیپست جدید Intel X99 بهره می‌کند. این مادربورد یک غول به تمام معناست و دریایی از امکانات را برای علاقه‌مندان به آورکلاک کردن پردازنده‌ی مرکزی و RAM ??راهم می‌کند. برای رسیدن به این رکورد، MSI یک پردازنده‌ی نسل پنجم Intel Core i7 5960X را به خدمت گر??ته و به کمک بهره‌گیری از نیتروژن مایع، ??رکانس آن را تا 5.62 گیگاهرتز ا??زایش داده است. در کنار این پردازنده، 16 گیگابایت حا??ظه‌ی DDR4 مدل Ripjaws 4 ساخت کمپانی G.Skill قرار داده شده که یکی از برترین حا??ظه‌های موجود برای آورکلاک کردن است.

 

News061.jpg

اما بنچمارک 3DMark، بیشتر گرا??یک محور است و مسلما MSI بدون بهره‌گیری از یک قدرت پردازشی ??وق‌العاده، نمی‌توانست رکورد جهانی این نرم‌ا??زار را تغییر دهد. در این سیستم تست، MSI چهار عدد کارت گرا??یک GeForce GTX 980 ساخت خود از نوع Gaming 4G را مورد است??اده قرار داده که البته برای ا??زایش ??رکانس هسته‌ی آن به 1950 مگاهرتز و ??رکانس حا??ظه‌ی آن به 2000 مگاهرتز، مجبور به حذ?? سیستم خنک کننده استاندارد و است??اده از نیتروژن مایع شده است.

 

طبق نمودار مقایسه‌ی وب‌سایت 3DMark، میانگین این امتیاز برای کامپیوترهای مخصوص بازی 9131، لپ تاپ های مخصوص بازی 3364 و برای آلترابوکها تنها 706 است.

 

News059.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...