رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

اچ‌پی با کامپیوتر Sprout ماوس و کیبورد را کنار گذاشت!

پست های پیشنهاد شده

شرکت اچ‌پی از کامپیوتری شخصی رونمایی کرده که ماوس و کیبورد در آن جایگاهی ندارد و در عوض می‌توان با یک تاچ پد

و پروژکتور ویژه به تعامل لمسی با محتوا پرداخت.

 

شرکت‌هایی چون مایکروسا??ت برای سال‌هاست که تنها به آزمایش و تست پروژکتورها می‌پردازند، اما اچ‌پی امروز از کامپیوتری حر??ه‌ ای رونمایی کرده که دارای یک پروژکتور داخلی و تاچ پد لمسی بسیار بزرگ است.

 

نام این کامپیوتر شخصی Sprout انتخاب شده و حاصل آخرین تلاش‌های اچ‌پی در حذ?? کیبورد و ماوس‌های سنتی و جایگزینی آن با سیستمی بر مبنای تعاملات لمسی است.

 

Sprout.jpg

 

برای اسپراوت ص??حه نمایشی 23 اینچی در نظر گر??ته شده، اما در پایین این کامپیوتر یک تاچ‌پد تعاملی لمسی قرار دارد که امکان کنترل اشیاء و برنامه‌های پروجکت شده را ??راهم می‌کند.

 

خود پروژکتور در بالای دستگاه جای گر??ته و به یک دوربین RealSense 3D اینتل، یک دوربین 16 مگاپیکسل، پروژکتور DLP اچ‌پی و یک لامپ LED میزی مجهز شده. ??رآیند اسکن به وسیله این سیستم امکان پذیر است و همچنین کاربران را قادر می‌سازد که با اشیاء دو بعدی و سه بعدی تعامل داشته باشد. حتی با استایلوسی که ارائه شده می‌توان به کشیدن اشکال بر روی تاچ‌پد و حرکت موارد اسکن شده پرداخت.

 

Sprout1.jpg

 

اچ‌پی اپلیکیشن هایی را نیز برای اسپراوت تولید کرده که با قابلیت‌های سیستم جدید سازگاری داشته باشند. اما در پشت‌صحنه تمامی این ات??اقات در یک سیستم عامل ویندوز رخ می‌دهد که با یک پردازنده اینتل i7 قدرت گر??ته است.

 

Sprout12.jpg

 

واضح است که هد?? اچ‌پی سوق دادن محصول خود به سمت ??عالان حوزه گرا??یک و خلاقیت است. مایکروسا??ت و ادوبی نیز چند ه??ته قبل خبر از همکاری برای ا??زودن امکانات هر چه بیشتر لمسی به نرم ا??زارهایی چون ??توشاپ داده بودند.

 

Sprout1251.jpg

 

اچ‌پی برای انتخاب قطعات سخت ا??زاری اسپراوت و تناسب آن‌ها با سیستم نرم ا??زاری جدید، همکاری‌های بسیار نزدیکی با مایکروسا??ت، 3M، اینتل و تگزاس اینسترومنت داشته. اسپراوت در ماه نوامبر و با قیمت 1900 دلار به بازار وارد می‌شود. ویدیوی جالب تبلیغاتی این محصول را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

 

منبع:دیجی کالا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...