رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

بروزرسانی جدید سونی، پی‌اس 4 ریموت پلی و قابلیت‌های جدیدی را برای اکسپریاهای z2 ارائه می‌کند

پست های پیشنهاد شده

ازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌ا??زاری سونی، پی‌اس 4 ریموت پلی، ???صدای با وضوح بالا (Hi-Res)،??? برنامه‌های جدید دوربین اجتماعی هوشمند و چیزهای بیشتری را برای اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت ارائه می‌کند.

 

سونی موبایل به دنبال انتشار آپدیت جدیدی برای دستگاه های اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت، اطلاعیه ای را صادر کرده که در ادامه می‌خوانید:

 

??ردریک اکسترند، رئیس برنامه‌ریزی مجموعهٔ نرم‌ا??زاری "سونی موبایل" در مورد آپدیت جدید می‌گوید:

 

"تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌ا??زاری ما (بر اساس اندروید نسخهٔ کیت‌کت 4.4.4) برای اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت از امروز منتشر می شود. تیم نرم‌ا??زاری ما کار زیادی را برای این به‌روزرسانی انجام داده است و از اینکه اکنون می‌توانیم دربارهٔ قابلیت‌های جدید، ??وق‌العاده و موارد بهبود یا??ته با شما صحبت کنیم، بسیار خشنودیم.

 

sony1.jpg

 

این بخشی از هد?? ما برای ارائهٔ نه تنها یک سخت‌ا??زار ممتاز، بلکه بهترین تجربه‌های سونی، برنامه‌های داخلی و بسته‌های محتوا به بیشترین تعداد ممکن کاربرانمان است." در اینجا دلایل تجدید این تمرکز و چیزهایی که از این طریق ارائه می‌شود، آورده شده است:

 

• از هنگام رونمایی اولیه در IFA، تب و اشتیاق به PS4 Remote Play بر روی سری اکسپریا Z3 همه‌گیر شده است. بسیار بیشتر از انتظار ما. خواست اولیهٔ ما صبر کردن تا اوایل سال جدید برای گسترش این تجربه به کاربران اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت بود. پس از ارائهٔ پی‌اس 4 ریموت پلی برای سری اکسپریا Z3، اکنون ??? اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت هم با سازگاری کامل با کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK 4 به عنوان نمایشگر از راه دور برای اتصال و کنترل بازی‌های‌تان بر روی پی‌اس 4 آماده هستند.

 

پی‌اس 4 ریموت پلی همچنین برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن تی‌وی که از 14 نوامبر در اروپا ارائه می‌شود هم در دسترس است. اما اکسپریا تنها تل??ن‌های هوشمند و تبلت‌هایی هستند و خواهند بود که تجربهٔ کامل و رسمی پی‌اس 4 ریموت پلی را بر روی آن‌ها خواهید یا??ت.

 

sony11.jpg

 

• صدا هم با شدت بیشتر و هم با کی??یت وضوح بالا. اکنون اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت علاوه بر بازپخش صدای با وضوح بالا از طریق یو اس بی، ??? از بازپخش درونی صدای با وضوح بالا (از طریق ??یش هد??ون 3.5 میلی‌متری)، هم برای ??ایل‌های PCM و هم DSD پشتیبانی می‌کنند.

 

همچنین برنامهٔ WALKMAN ??ناوری DSEE HX متعلق به سونی را که صدای MP3 و??? AAC شما را ارتقاء می‌دهد، ارائه می‌کند و با این کار تجربه‌ای را که برخی اوقات در ??شرده‌سازی توسط این ??رمت ها از دست می‌رود، بازیابی می‌کند. و چون عملکرد صوتی هد??ون‌ها تا حدی با یکدیگر مت??اوت است، اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت اکنون به شما این امکان را می‌دهند تا تنظیمات بهینه شده برای هدست‌های گوناگون سونی را انتخاب کنید.

 

• ما در طول سال گذشته برای ساخت مجموعهٔ دوربین اجتماعی هوشمندمان از نظر ایجاد غنی‌ترین اکوسیستم با طی??ی از تجربه‌های م??ید،حر??ه‌ای، سرگرم‌کننده هم در داخل شرکت و هم با مشارکت شرکایمان، سرمایه‌گذاری هنگ??تی انجام داده‌ایم. این به‌روزرسانی بدین معناست که کاربران اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت می‌توانند از تازه‌ترین و عالی‌ترین برنامه‌های دوربین اکسپریا، Sound Photo و جلوهٔ ???واقعیت‌ ا??زودهٔ سرگرم‌کننده، Multi Camera و Face In لذت ببرند.

 

• سرگرمی بیشتر به منبع انرژی بیشتری نیز نیاز دارد. این به‌روزرسانی شامل تازه‌ترین نسخهٔ عملکرد تحسین‌شدهٔ حالت Battery STAMINA ماست؛ و حالت Ultra STAMINA (به اکسپریا Z2، برخی عملکردهای تل??ن را محدود می‌کند) زمان است??ادهٔ بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. براساس شارژ کامل، ما تخمین می‌زنیم که اکسپریا Z2 با است??اده از حالت Ultra STAMINA بتواند بیش از یک ه??ته در حالت آماده‌ به‌ کار دوام آورد.

 

• این به‌روزرسانی همچنین برخی از بهترین ویژگی‌های انحصاری ما را ارائه می‌کند. تنظیم سریع به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر از هر زمانی شخصی‌سازی کنید. چرخش هوشمند نمایشگر به‌طور خودکار شیوه‌ای که دستگاه را نگه‌داشته‌اید تشخیص داده و نمایشگر را می‌چرخاند و با این کار از چرخش‌های ناخواسته مانند زمانی که روی مبل دراز کشیده‌اید و در حال وبگردی هستید، جلوگیری می‌کند و «ضبط ص??حه» اجازه می‌دهد از کارهایی که بر روی ص??حه‌نمایش انجام می‌دهید، ??یلم ویدیویی بگیرید.

 

این کار را مانند حالت عادی در دست گر??تن تل??ن انجام می‌دهید و برای شروع کا??یست دکمهٔ روشن/خاموش را به مدت طولانی ب??شارید، گزینهٔ «ضبط ص??حه» را انتخاب کنید و تل??ن شروع به ضبط هرآنچه که بر روی ص??حه انجام می‌دهید، می‌کند. این قابلیت برای نمایش دادن برخی قابلیت‌ها، ثبت امتیازات بالا یا حتی بازی با است??اده از پی‌اس 4 ریموت پلی، ایده‌ال است.

 

• اکسپریا Z2 و اکسپریا Z2 تبلت با همهٔ لوازم جانبی پوشیدنی اسمارت‌ویر ما و همچنین Lifelog سازگار هستند ولی اکنون می‌توان علاوه بر کارهای قبلی و به لط?? قابلیت «ق??ل‌گشایی بلوتوث» ق??ل آن‌ها را هنگامی که در مجاورت اسمارت بند، ??? اسمارت بند تاک یا اسمارت واچ 3 قرار می‌گیرند، گشود.

 

این قابلیت همچنین با همهٔ لوازم جانبی و هدست‌های بلوتوث ما هم کار می‌کند. کا??یست در منوی «تنظیمات- امنیت» آن را تنظیم کنید و کلید روشن/خاموش را ب??شارید و هنگامی وسیلهٔ جانبی در نزدیکی تل??ن قرار گیرد تل??ن ق??ل تل??ن باز می‌شود.

 

دیجی کالا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من خودم واقعا سوپرايز شدم با این کار سونی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...