رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

سیستم خنک‌کننده‌ی عجیب Gigabyte با الهام از شخصیت Bane

پست های پیشنهاد شده

دیروز گیگابایت در سکوت کامل، محصولی را روی وب‌سایتش قرار داد که شامل یک سیستم خنک‌کننده با ظاهری عجیب و غریب است.

 

گیگابایت این سیستم کولینگ را - که در نگاه اول به سرعت ماسک معرو?? شخصیت Bane در ??یلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (با بازی Tom Hardy) را تداعی می‌کند - با کد GV-N980X3WA-4G معر??ی کرده که به صورت یک کیت شامل خنک‌کننده سری WaterForce و سه عدد کارت گرا??یک GTX 980 است که به‌صورت چینش SLI سه مسیره نصب و ??عال می‌شوند. کارت‌های گرا??یک هر کدام در یک حلقه بسته مجزا به سیستم خنک‌کننده آبی که در بیرون کیس قرار می‌گیرد وصل می‌شوند که برای هر کدام از کارت‌های گرا??یک نیز یک رادیاتور آلومینیومی 120 میلی‌متری در نظر گر??ته شده است.

گیگابایت در قسمت پنل بیرونی امکاناتی از قبیل کنترل دما، کنترل سرعت چرخش ??ن و همچنین کنترل سرعت پمپاژ آب را برای هر یک از کارت‌ها درنظر گر??ته که گزینه‌هایی ایده آل برای گیمرها و اورکلاکرها به شمار می‌آید.

شش لوله در مجموع، با اشغال کردن یک سینی درایو نوری از این خنک‌کننده عجیب وارد کیس می‌شوند که البته گیگابایت در این مرحله هم سلیقه‌ای نسبی به خرج داده و با قرار یک درپوش پلاستیکی، مسیر ورود لوله‌های خنک‌کننده به کیس را کور کرده است.

 

News093.jpg

 

همان‌طور که از چنین محصولی نسبتا حر??ه‌ای و البته گران‌قیمتی انتظار می‌رود، گیگابایت ??رکانس‌های بالاتری نسبت به ??رکانس‌های مرجع کارت‌هایGTX 980 را برای این محصول در نظر گر??ته و کارت‌ها توسط گیگابایت اورکلاک شده‌اند. هسته گرا??یکی هریک از کارت‌ها در حالت عادی در ??رکانس 1228MHz ??عالیت می‌کند که البته در حالت Boost این عدد به 1329MHz می‌رسد. سرعت ماژول‌های حا??ظه نیز روی 7.0GHz ثابت باقی مانده است که از طریق یک باس رابط 256 بیتی با GPU در ارتباط‌اند. روی هر کارت هم چهار گیگابایت حا??ظه نصب شده است.

 

News094.jpg

 

نکته‌ای که در انتها باقی می‌ماند این است که هد?? گیگابایت از قرار دادن چنین خنک‌کننده‌ای روی این کارت‌ها و کیت کردن آن چیست. زیرا از طر??ی GTX 980 به خودی خود کارت بسیار خنک و کم‌صدایی است و احتیاج به چنین خنک‌کننده‌ای حتی در ??رکانس اورکلاک شده گیگابایت ندارد. از طر?? دیگر، اگر گیگابایت این کارت را با محور قرار دادن علاقه‌مندان اورکلاک تولید کرده، چرا از خنک‌کننده آبی که چندان کارایی بالایی هم ندارد و البته قدیمی شده است در این محصول بهره برده است.

گیگابایت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه ارائه نکرده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کلا گیگا خره. چجوری میخاد با سری direct CU های ایسوس رقابت کنه.

کی??یتشم که زیر خط ??قره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
کلا گیگا خره. چجوری میخاد با سری direct CU های ایسوس رقابت کنه.

کی??یتشم که زیر خط ??قره

نه داداش اینجوری نگو گيگابايت یه جورایی خدای نوآوری حساب ميشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...