رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

آنجلینا جولی از بازیگری کناره می گیرد

پست های پیشنهاد شده

f137ca4f658e33577819eb460a95f623_M.jpg

 

کا??ه سینما- بالاخره خانم آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوودی به شایعاتی که در چندسال اخیر درباره اش وجود داشت، پاسخ روشن داد و گ??ت که قطعا از بازیگری کناره خواهد گر??ت.

به گزارش سرویس سینمای جهان، خبر کناره گیری آنجلینا جولی، سوپراستار مشهور هالیوودی، اگرچه غیرقابل پیش بینی نبود، اما تمام رسانه های سینمایی را تحت تاثیر خود قرار داده است. آنجلینا جولی که چند سالیست علاقه خود را به کارگردانی و نیز ??عالیت های بشر دوستانه، به وضوح نشان داده است، در گ??نگویی با نشریه De Jour

در پاسخ به سوال مصاحبه گر گغت که قطعا از بازیگری کنار خواهد ر??ت. جولی این ستاره ۳۹ ساله امریکایی که امسال ??یلم شکست ناپذیر را کارگردانی کرده گ??ت: من هیچ وقت دوست نداشته ام در مرکز توجه باشم، هیچ وقت طر??دار بازیگری نبوده ام. هیچ وقت ??کرش را هم نم یکردم بتوانم کارگردانی کنم، اما قطعا تمام تلاشم را می کنم تا کارگردانی حر??ه من بشود.

به گزارش سرویس سینمای جهان کا??ه سینما، جولی در حالی این سخنان را به زبان می آورد که به نظر می رسد علاقه اش به کارگردانی تنها دلیل خداحا??ظیش از بازیگری نیست. او که چند سالیت در ??عالیت های بشر دوستانه حضور پررنگی دارد، به نظر می رسد رویاهای بزرگتری را در سر می پروراند. حتی تغییر سبک لباس پوشیدن و آرایشش که روز به روز شیک تر و رسمی تر می شود، نشانه ای از حرکت های آتی جولی است، گاه در حر??ه کارگردانی و گاه در حوزه سیاست و حقوق بشر.

 

کا??ه سینما

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چند تا ??یلمشو دیدم نسبتا خوب بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...