رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

پرچم دار خوش قیمت آلمانی ها با پردازنده ۸ هسته ای

پست های پیشنهاد شده

Linshof-i8.jpg

[h=1]Linshof i8 ، پرچم دار خوش قیمت آلمانی ها با پردازنده 8 هسته ای ، 3 گیگابایت رم ، دوربین 13 مگاپیکسل و 80 گیگابایت حا??ظه داخلی[/h]

 

Linshof نام شرکتی آلمانی است که می‌خواهد با معر??ی گوشی جدید خود بانام i8 بازیگردان جدید دنیای گوشی‌های هوشمند باشد. این شرکت امروز یک گوشی هوشمند سطح بالا را باقیمتی مناسب معر??ی کرده است.

 

Linshof-i8-1-620x378.jpg

اولین چیزی که در نگاه اول کاربر را متعجب می کند، طراحی عجیب آن است. بدنه گوشی از آلومینیوم در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است و برخلا?? دیگر گوشی‌ها گوشه های آن به‌صورت اریب است که گوشی را به صورت یک ۸ ضلعی در آورده است. از امکانات سخت‌ا??زاری i8 می‌توان به ص??حه‌نمایش Super AMOLED و IPS ، پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۱ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت حا??ظه RAM ،دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (۲۸mm Wide-angle, fast low-light F1.8, Sony CMOS ) به‌عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین دوم اشاره کرد.

یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این مدل را تامین می کند. جی پی اس، بلوتوث نسخه ۴، قطب نمای دیجیتال، ژیروسکوپ، پشتیبانی از HDMI نسخه ۱٫۴، پشتیبانی از پورت NFC و سازگاری با LTE نیز از دیگر خصوصیات این مدل هستند.

اما یکی از امکانات جالبی که این گوشی را متمایز می‌کند حا??ظه ۸۰ گیگابایتی آن است که این ویژگی Linshof i8 را از دیگر پرچم داران بازار جلو انداخته است.

 

Linshof-i8-2-620x465.jpg

این مدل قرار است با اندروید ۵ به بازار عرضه شود. البته رابط کاربری آن توسط سازنده اندکی دستخوش تغییر خواهد شد. ظاهرا رابط کاربری مذکور چیزی بین ویندوز??ون و رابط تاچ ویز سامسونگ است و از کاشی ها، ??ونت ها و رنگ های آشنا به چشم کاربران در آن است??اده خواهد شد.

 

قیمت i8 در سایت رسمی Linshof حدود ۳۸۰ دلار اعلام‌شده و قرار است در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۵ وارد بازار شود.همچنین Linshof عرضه یک تبلت ۱۰ اینچی را نیز در برنامه های خود دارد که از ص??حه نمایشی با رزلوشن ۱۵۳۶×۲۰۴۸ و یک باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در ساخت آن است??اده خواهد شد.

 

دیجی کالا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بد نیس بیاد ایران 2 رو شاخشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آره دیگه ایران کلا" همینه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی خدایی گوشی خیلی خوشگلی هست با یه سخت ا??زار غول

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...