رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

معرفی بهترین گوشی های زیر ۸۰۰ هزار تومان در بازار ایران

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

best-cheap-smartphones.jpg

 

معر??ی بهترین گوشی های زیر ۸۰۰ هزار تومان در بازار ایران

 

 

با این همه تنوع در مدل ها و برند های مختل?? ، الحق که انتخاب یک اسمارت ??ون مناسب کار بسیار سختی شده است ، مخصوصا اگر بخواهید گوشی خود را از میان مدل های میان رده انتخاب کنید چرا که تنوع در این رنج بسیار بیشتر از پرچم داران است. در این مطلب سعی کرده ایم تا از میان گوشی های زیر ۸۰۰ هزار تومان موجود در بازار ایران بهترین انتخاب ها را به شما معر??ی کرده و در آخر هم انتخاب نهایی را به عهده شما گذاشته ایم تا بهترین محصول را خودتان انتخاب کنید.امیدواریم که این مقاله در انتخاب یک گوشی مناسب به شما کمک کند.

پیش از پرداختن به معر??ی گوشی های این لیست لازم است سه نکته را خدمت شما عرض کنم :

 

۱: قیمت های اشاره شده در این مقاله طبق بررسی های انجام شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ بوده و ممکن است با مرور زمان تغییر کند.

۲ : از نظر ما تمام این گوشی ها انتخاب های خوبی در این رنج قیمت هستند و قرار گیری آنها ترتیب خاصی ندارد. ۳ : انتخاب نهایی بهترین محصول این لیست به عهده شما کاربران عزیز گجت نیوز می باشد و ممنون می شویم پس از رای دادن به هر گوشی ، معیار های خود برای انتخاب آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 

Samsung Galaxy S4 Mini

Samsung-Galaxy-S4-mini-0.jpg

 

گلکسی اس ۴ مینی نسخه مینی از پرچمدار سال گذشته سامسونگ است. امکانات شاخص این گوشی عبارتند از: ص??حه نمایش ۴.۳ اینچی از نوع سوپر آمولد، رم ۱.۵ گیگابایتی، درگاه این??رارد، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی و پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی کوآلکام.

تمام این امکانات خوب در یک گوشی دو سیم کارته به قیمت ۷۲۹.۰۰۰ هزار تومان قرار دارند.

Samsung Galaxy Grand 2

Samsung-Galaxy-Grand-2-0.jpg

 

گرند ۲ یکی از پر??روش ترین گوشی های رده متوسط سامسونگ است. ص??حه نمایش ۵.۲۵ اینچی با کی??یت HD، دوربین ۸ مگاپیکسلی، رم ۱.۵ گیگابایتی، پردازنده ۴ هسته ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی و اندروید نسخه ۴.۴.۲ این گوشی را در دل خیلی از خریداران محبوب کرده است.

 

قیمت نسخه دو سیم کارته این پر??روش سامسونگ با گارانتی ۸۱۵.۰۰۰ و بدون گارانتی با قیمت ۷۳۰.۰۰۰ هزار تومان است.

Sony-Xperia-C3-0.jpgSony Xperia C3

 

این یک گوشی بزرگ و غول پیکر از سونی است، در میان رده های بازار می توان این گوشی را بزرگترین دانست. این اندازه بزرگ به سونی این امکان را داده تا برای این گوشی ص??حه نمایشی ۵.۵ اینچی است??اده کند. اما تنها مزیت Xperia C3 تنها ص??حه نمایش بزرگ نیست. پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی و اندروید ۴.۴.۲ از جمله امکانات مناسب این گوشی برای خرید هستند.

قیمت این گوشی بر خلا?? اندازه آن زیاد نیست و می توانید این گوشی را بدون گارانتی با قیمت ۷۸۵.۰۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

Sony-Xperia-M2-Aqua.jpgSony Xperia M2 Aqua

 

اگر دوست دارید که گوشی ارزان قیمتی بخرید اما مانند گوشی های پرچمدار در زیر آب و زیر باران بدون هیچ نگرانی از آن است??اده کنید، باید M2 Aqua را در لیست خود قرار دهید. این گوشی دارای مجوز IP68 است که به شما این امکان را می دهد در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه از گوشی خود است??اده کنید. در کنار این ویژگی کاربردی ص??حه نمایش ۴.۸ اینچی، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ??یلمبرداری ??ول اچ دی، اندروید ۴.۴.۲ و پردازنده ۴ هسته ای از ویژگی های خوب این ضد آب میان رده هستند. قیمت این گوشی بدون گارانتی ۸۰۰.۰۰۰ هزار تومان است.

LG-G2-mini-0.jpgLG G2 Mini

 

G2 اولین گوشی ال جی بود که راهی جدید را در طراحی گوشی های ال جی باز کرد. G2 Mini این راه را ادامه داد و طراحی G2 را به ارث برد. امکاناتی مانند ص??حه نمایش ۴.۷ اینچی ، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی، اندروید ۴.۴.۲ و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی از جمله ویژگی هایی هستند که نام این نسخه را مینی کرده اند.

قیمت این گوشی کوچک ال جی با گارانتی ۷۰۹.۰۰۰ هزار تومان است.

LG-L90-0.jpgLG L90

 

L90 بهترین گوشی سری L است. اگر دوستدار ال جی و خانواده L هستید، خرید این گوشی از این خانواده هوشمندانه ترین کار است. ص??حه نمایشی ۴.۷ اینچی، رم ۱ گیگابایتی، اندروید ۴.۴.۲ و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی از جمله ویژگی هایی هستند که این گوشی را به قوی ترین عضو خانواده سری L تبدیل کرده است.

قیمت این گوشی با گارانتی ۶۲۰.۰۰۰ هزار تومان است.

HTC-Desire-610-0.jpgHTC Desire 610

 

سری دیزایر اچ تی سی همیشه جزو میان رده های بازار هستند و تنها یک یا دو گوشی در این بین جزو گوشی های گران قیمت بازار قرار می گیرند. این دیزایر نیز یک گوشی معمولی با امکاناتی مانند: ص??حه نمایش ۴.۷ اینچی، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی، اندروید ۴.۴.۲ و پردازنده چهار هسته ای کوآلکام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز اشاره کرد.

قیمت این گوشی با گارانتی ۷۸۵ هزار تومان است.

HTC-Desire-616-0.jpgHTC Desire 616 Dual Sim

 

اگر دنبال یک دیزایر ارزان قیمت با پشتیبانی از دو سیم کارت هستید این دیزایر با کی??یت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. متاس??انه خبری از اسپیکر دو تایی در این دو سیم کارته نیست و می توانید در برابر مبلغی که پرداخت می کنید گوشی ای با ویژگی هایی مانند: ص??حه نمایش ۵ اینچی با کی??یت اچ دی، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی، پردازنده ۸ هسته ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز و اندروید نسخه ۴.۲.۲ را دریا??ت خواهید کرد.

قیمت این دیزایر دو سیم کارته بدون گارانتی ۷۹۰.۰۰۰ هزار تومان است.

Nokia-Lumia-720-0.jpgNokia Lumia 720

 

اگر عاشق مایکروسا??ت و ویندوز??ون هایش هستید، باید یک گوشی لومیا را خریداری کنید. اما شاید دوست ندارید برای گوشی یک هزینه زیاد پرداخت کنید. برای اینکه بتوانید با قیمتی کمتر از ۸۰۰.۰۰۰ هزار تومان یک ویندوز??ون خوب را در دست خود بگیرید، باید لومیا ۷۲۰ را بخرید. ص??حه نمایش این گوشی ۴.۳ اینچ، رم ۵۱۲ مگابایت، دوربین ۶.۱ مگاپیکسل، پردازنده ۲ هسته ای و ساخت کوآلکام و از همه پر اهمیت تر سیستم عامل نسخه ۸ ویندوز??ون است که می توانید آن را به ۸.۱ نیز به روز کنید.

قیمت این لومیا ۷۰۰.۰۰۰ هزار تومان و بدون گارانتی است.

Huawei-Honor-3x.jpgHuawei Honor 3x

 

هوآوی گوشی ارزان قیمت زیاد دارد، اما این گوشی بهترین در رده ارزان قیمت های هوآوی است. ص??حه نمایش ۵.۵ اینچی با کی??یت اچ دی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ??یلمبرداری ??ول اچ دی، پردازنده ۸ هسته ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز و اندروید نسخه ۴.۲.۲ از حمله ویژگی هایی هستند که این گوشی ارزان قیمت را قابل رقابت با گوشی های گران قیمت خواهد کرد.

قیمت این گوشی قدرتمند بدون گارانتی ۷۴۰.۰۰۰ هزار تومان است.

 

منبع:گجت نیوز

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...