رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

معرفی بهترین بهترین های گوشی های هوشمند در سال 2014

پست های پیشنهاد شده

The-best-China-has-to-offer-640x280.jpg

با اینکه کم تر از دو ه??ته دیگر تا پایان سال ۲۰۱۴ باقی نمانده است، بسیاری از ا??راد هستند، که دوست دارند، دستگاه های هوشمند خود را از میان محصولات سال ۲۰۱۴ انتخاب کنند. در واقع می توان گ??ت این روز ها بهترین موقعیت برای انتخاب و مقایسه گوشی های هوشمند است چرا که برای اینکه ماحصل دنیای تکنولوژی در سالی که رو به پایان است برای اهالی تکنولوژی روشن شود، مجامع مربوطه به بررسی محصولات می پردازند و این تبلیغی کاملا طبیعی برای آن دسته از شرکت هایی است که بهتر عمل کرده اند.

Best-of-the-best-and-worst-of-the-worst-our-most-popular-smartphone-rank-lists-of-2014.jpg

هر چند، انتخاب گوشی های هوشمند، ??اکتورهای زیادی را پیش روی کاربران می نهد، اما غالبا کاربران به چند خصیصه بیش از هر چیز توجه دارند که ما سعی کرده ایم در لیست مقایسه و معر??ی امروز آن ها را بگنجانیم.

اول از هر چیز طول عمر باطری گوشی ها

با توجه به نظر سنجی هایی که بین کاربران و خریداران گوشی هوشمند، صورت گر??ته است، نتایج حاکی از آن است که کاربران در هنگام خرید یک گوشی، بیش از هر چیز به طول عمر باطری گوشی ها توجه دارند، و حاضرند زیباترین و بهترین گوشی را از نظر عملکرد را بخاطر طول عمر کم باطری، به راحتی کنار بگذارند. به معر??ی و مقایسه طول عمر باطری ها پرداخته ایم، اما این بار هم برای اینکه اهمیت موضوع مشخص شود، به معر??ی جامعی از گوشی ها به همراه رده بندی تصویری پرداخته ایم

 

نکته ای که باید توجه کنید این است که شرکت های تولید گوشی های هوشمند در حال مهاجرت به گوشی هایی هستند که دارای نمایشگر های QHD هستند و این می تواند در مصر?? باطری بسیار موثر باشد. با این حال هنوز هم در لیست بهترین گوشی ها هستند گوشی هایی که با کی??یت QHD کار نمی کنند. اما دو مورد از گوشی هایی که در نمودار زیر هستند دارای نمایشگر QHD هستند و این ??وق العاده است که هم نمایشگری با کی??یت دارند و هم طول عمر باطری آن ها، قابل توجه است و درد سر ساز نیست:

High-end-phones-with-best-battery-life-2014-600x450.jpg

دومین آیتم برای انتخاب گوشی ها، کی??یت دوربین است. در این باره هم کاربران حساسیت زیادی دارند به طوری که بسیاری از کاربران، انقدر که به دوربین گوشی اهمیت می دهند، به سایر ویژگی های آن توجه ندارند و این از روند انتخاب ها، بررسی ها و نظر سنجی ها کاملا قابل مشاهده است.

بهترین ویژگی های دوربین های هوشمند را بررسی کرده ایم و متوجه شده ایم که گوشی های زیر، برنده مسابقات بهترین دوربین ها هستند:

Point-focus-shoot.-600x450.jpg

پس اگر ملاک انتخاب شما برای گوشی هوشمند، دوربین است، کا??ی است سری به عکس بالا، بزنید و از میان این ۷ گوشی، با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.

بهترین گوشی های ساخت چین کدام گوشی ها هستند

شاید با خود اندیشیده باشید که بسیاری از گوشی های هوشمندی که امروزه در ??روشگاه ها به چشم می خورند نام های غریبه ای دارند، و حتی کارخانه های تولیدی آن ها در چین واقع شده اند. همه ایرانی ها نسبت به محصولات چینی نظرات چندان مطلوبی ندارند اما باید بدانید که بهترین محصولات هم می توانند در چین تولید شوند. به عنوان مثال گوشی های سونی اریکسون که هر کس با آن ها سرو کار داشته است، سال ها توسط کارخانه جات چینی، تولید شده اند. پس می توان ??همید برخی از محصولات چینی هم، انقدر کی??یت دارند که مدت ها با شما باشند. ( البته گوشی های سونی اریکسون مدت هاست که از دایره تولید خارج شده اند و علت آن تغییر سیاست شرکا بوده است ). در زیر به معر??ی بهترین گوشی هایی می پردازیم که در بازار چین وجود دارند و در ایران نیز به ??روش می رسند.

The-best-China-has-to-offer-600x450.jpg

بزرگی نمایشگر به چه اندازه خوب است که بزرگ باشد؟ این سوالی است که تقریبا کاربران به طور سلیقه ای بدان پاسخ می دهند، اما از آن جا که بسیاری از کاربران به این توجه دارند که بزرگی نمایشگر در بزرگتر شدن کل گوشی تاثیر گذار است، پس برای پاسخ به این سوال محدودیت هایی برای اندازه قائل می شوند. نکته ای که باید توجه کرد این است که گوشی های ای??ون ۶ و آی??ون ۶ پلاس هر چند با هم تولد شده اند اما استقبال از گوشی آی??ون ۶ پلاس کمتر بوده و کارشناسان یکی از این دلایل را، بزرگی نمایشگر ان دانسته اند. مشاهدات نشان داده اند که گوشی های ما بین ۶ تا ۷ اینچی، کاربران زیادی را به خود جلب می کنند، اما حدود ۲۷ گوشی وجود دارد که علاوه بر کی??یت تقریبا خوب، دارای نمایشگر ۵.۵ تا ۷ اینچی اند. در نظر سنجی که انجام شده است، از این میان، تعداد محدودی گوشی مد نظر کاربران بوده که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

How-big-is-big-enough-600x450.jpg

در واقع گوشی های بالا، گلچینی از بزرگترین گوشی ها هستند که نمایشگر با اندازه ی خوبی دارند.

اما سال های اخیر، سال هایی بوده اند که گوشی های هوشمند در حال تبدیل شدن به گوشی های Selfie بوده اند. در واقع شرکت های سازنده به این مورد هم توجه داشته اند که گوشی ها را طوری طراحی کنند که برای تصویر برداری برای عکس های Selfie نیز مناسب باشند به همین منظور، رتبه بندی زیر برای گوشی های ۲۰۱۴ با این ویژگی ارائه شده است:

Selfie-600x450.jpg

 

نکته بعدی که در انتخاب گوشی ها بسیار موثر بوده است، میزان باریک بودن این گوشی هاست که هر چه گوشی باریک تر باشد، کاربران به آن ها بیشتر روی می آورند. در واقع کاربران این اعتقاد را دارند که گوشی های باریک تر هم وزن کمتری دارند، هم خوش دست هستند و هم کمتر جا می گیرند. در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بیشتر شاهد باریک تر شدن گوشی ها بوده ایم. در زیر لیستی از بهترین و باریک ترین گوشی ها را مشاهده می کنید. اندازه ها در تصویر به صورت اینچ و میلی متر بیان شده است:

Slim-Jims-600x450.jpg

البته تعداد گوشی های باریک بیش از این ده مورد است، اما کاربران در نظر سنجی ها، علاقه زیادی به این ده گوشی نشان داده اند که می تواند خط مشی خوبی برای انتخاب شما باشند.

مواردی که در این بررسی مشاهده نمودید، در واقع به مهمترین گزینه ها برای انتخاب گوشی های هوشمند، پرداخته است که توسط کاربران مورد بررسی قرار می گیرد و از حساسیت بالایی برخوردار است، البته ??راموش نکنید که ویژگی های دیگری نیز در گوشی ها مشهود است که نباید از دید کاربران پنهان بماند اما گاها ویژگی های عمده ای که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم، با سایر ویژگی ها جمع شده اند و بهترین انتخاب را پیش روی شما نهاده اند.

 

منبع: گویا آی تی

Gooyait.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داش بهنام دمت گرم.

باید کم کم به ??کر خرید یه گوشی باشم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جدیدا ??ون ارنا زیادی چرت میگه . همه میدونن بهترین دوربین Z3 شده این امده نوت 4 که تصاوریش زرد میگیره ور بهتر نشون داده واقعا چرند کامله :mad:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...