رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

جهان به سلطان cr7 ادای احترام کرد...سومین توپ طلا!

پست های پیشنهاد شده

874cb407-8857-3cab-9dd5-6f1b3d686fe1.jpg

رونالدو که در سال های 2008 و 2013 هم این جایزه را به دست آورده بود، توانست با پشت سر گذاشتن مانوئل نویر ولیونل مسی، برای سومین بار توپ طلا را از آن خود کند.

او بعد از دریا??ت این جایزه گ??ت:" می خواهم به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شوم و هر سال به عنوان بازیکن پیشر??ت کنم."

بعد از رونالدو که با 37.66 درصد آرا اول شد، لیونل مسی با 15.76 درصد آرا در رتبه دوم قرار گر??ت و مانوئل نویر با اختلا??ی بسیار کم، 15.72 درصد آرا، سوم شد.

رونالدو بعد از یوهان کروی??، کوین کیگان، کارل هاینس رومنیگه، میشل پلاتینی، مارکو ??ان باستن و لیونل مسی، ه??تمین بازیکن تاریخ است که می تواند از عنوانش در جوایز توپ طلا د??اع کند.

او اکنون در کنار کروی??، پلاتینی و ??ان باستن که سه بار این جایزه را دریا??ت کرده بودند، قرار دارد و البته یک توپ طلا کمتر از لیونل مسی به دست آورده است.

 

ستاره پرتغالی گ??ت :??? هد??م رسیدن به مسی است. سالی ??راموش تشدتی را از نظر شخصی پشت سر گذاشتم و بردن چنین جوایزی بی نظیر است. این به من انگیزه می دهد تا جامهای بیشتری در سطح تیمی و ??ردی کسب کنم. این جایزه را به خانواده ، مادرم، خواهرم و پدرم که ما را از آن بالا می بیند تقدیم می کنم. این جایزه برای پرتغالی ها هم هست. هرگز ??کر نمی کردم که سه توپ طلا ببرم اما حالا راضی نخواهم شد. می خواهم به مسی برسم و باید سخت تلاش کنم.???

 

آرامش:??? تنها ت??اوت نسبت به پارسال این بود که گریه نکردم. نمی توانم همیشه گریه کنم اما استرش داشتم. مسلما پس از سالی که داشتم به بردن توپ طلا اعتماد داشتم اما هر سه ن??ر لیاقتش را داشتند، نویر نیز همین طور.???

پنج توپ طلا :??? شوخی کردم. می خواستم بگویم که می خواهم توپ طلاهایم بیشتر از مسی باشد که چهار توپ طلا دارد. به ن ??کر نمی کنم. این یک جایزه زیبا از نظر ??ردی است اما مهمتر از آن جوایز تیمی است. می خواهم به تلاش ادامه بدهم.???

??ریاد :??? بازیکنان می دانند که وقتی گل می زنم همیشه ??ریاد می زنم. آنها نیز همین کار را می کنند. این ??ریاد تیم ما بود.???

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:88::88::88::35i6tub::za4::7_15_5v:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

من ??ی??ا رو نمیبخشم خداوکیلی حق سوشا مکانی رو خوردن تا وقتی بازیکنی ب عظمت سوشا هست توپ طلا رو ب رونالدو میدن؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دمش گرم،همینه!! پسر باحالی داره.:cool:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...