رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

«راک بند» جدید برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4

پست های پیشنهاد شده

اخیرا وب‌سایت بلومبرگ تایید کرده قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «راک بند» (Rock Band) مراحل ساخت و تولیدش را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 پشت‌سر می‌گذارد.

 

 

خبر ساخت قسمت جدید مجموعه‌ی خوش‌نام و پرطر??دار راک‌بند را منبعی در اختیار بلومبرگ گذاشته که تاکید زیادی بر پنهان ماندن نام و نشان‌اش دارد. «راک بند بلیتز» (Rock Band Blitz) آخرین قسمت از این مجموعه بازی‌ها بود که در سال 2012 میلادی از طریق شبکه‌های ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن در اختیار کاربران کنسول ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 قرار گر??ت.

اخیرا هم پس از مدت‌ها بسته‌ی الحاقی قابل دانلود جدیدی برای «راک بند3» عرضه شده که نظر مساعد کارشناسان و بازی‌کننده‌های علاقه‌مند به این مجوعه را در پی داشته است. مجموعه‌های راک بند و «گیتار هیرو» (Guitar Hero) جزو معدود بازی‌های ریتمیک پرطر??دار در میان بازی‌کننده‌های سراسر جهان هستند که تا کنون چندین قسمت از آن‌ها عرضه شده و بیش از چندین میلیون نسخه ??روخته‌اند.

 

001-New.jpg

 

خبر ساخته شدن قسمت جدید راک بند برای کنسول‌های نسل هشت‌امی در حالی منتشر شد که مسوولان استودیوی بازی‌سازی «هارمونیکس» در چند مرحله نظرسنجی، نظر بازی‌کننده‌ها را درخصوص قسمت بعدی این مجموعه جویا شده بودند.

 

تعداد زیادی از بازی‌کننده‌ها و علاقه‌مندان به مجموعه‌ی راک بند مدت‌ها برای ساخت قسمت جدیدی از این بازی انتظار می‌کشیدند تا این‌که سرانجام سال گذشته «الکس ریگوپولوس»، یکی از موسسان هارمونیکس به‌طور ضمنی تایید کرد که راک بند بعدی به‌زودی ساخته خواهد گشت.

 

با انتشار خبر ساخت قسمت جدید راک بند احتمالا سوال مهمی در ذهن بازی‌کننده‌ها شکل گر??ته است. آیا می‌توان از گیتار، درام و میکرو??ون‌های کنسول‌های نسل ه??ت‌امی بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 هم است??اده کرد یا نه؟ احتمالا برای رسیدن به پاسخ این سوال باید تا رونمایی رسمی از راک بند جدید صبر کنیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...