رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mostafamz2010

تاپیک مخصوص بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

پست های پیشنهاد شده

عکاسان GTA V زیبایی Los Santos را به نمایش میکشند !

 

 

 

 

gta_ratloader_Harv37-250x139.jpg

 

 

 

همان طور که می دانید نسخه های نسل هشتمی عنوان GTA V به انتشار رسیده است و کاربران و طر??داران، این عنوان را در دو کنسول نسل جدید تجربه می کنند. به نظر می رسد برنامه Snapmatic بازی، که در حقیقت برنامه ای است در گوشی های هوشمند سه شخصیت قابل بازی، همگان را مجذوب خود ساخته است و بازیکنان مشغول تهیه تصاویر جالبی هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا برخی نمونه ها را تماشا کنید.

ا توجه به تغییر بسیار مشهود و قابل توجه قدرت سخت ا??زار ها، راکستار این شانس را پیدا کرده است که Los Santos و Blaine را با جزئیات بیشتر بازسازی کرده و آنان را بیش از پیش جذاب کند. اگر شما نیز به بخش آنلاین این عنوان در نسل جدید ر??ته باشید، خواهید دید که بر خلا?? انتظار، بسیاری از کاربران اصلا با یکدیگر به جنگ نمی پردازند و یا از ت??نگ برای دوئل است??اده نمی کنند؛ بلکه بسیاری در حال پرسه زدن در جهان بازی در حالت اول شخص هستند.خود شهر و حومه آن بسیار مت??اوت به نظر می رسد. بسیار زمان خواهد برد تا بتوان تمام این جهان پر جزئیات را کاملا کاوش کرد. به نظر می رسد عکاسان شغل خود را در این جهان پیدا کرده اند و با است??اده از ***** های قرار داده شده برای برنامه Snapmatic، مناظر زیبایی را از Los Santos به زیبایی به نمایش کشیدند.شما می توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کرده و از جزئیات آنها لذت ببرید:

 

gta_ratloader_Harv37.jpggta_bandw_chocmongosnaps.jpggta_zentorno_MakaveliCinema.jpggta_Vahu86.jpggta_O_Sophi.jpggta_murrietta_heigts_arsenicThreat.jpggta_tornado_tree_northernscript.jpggta_dodo_.jpggta_incredible91852.jpggta_vespuccibeach_.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

امتیازات بازی GTA V :

 

 

 

 

نمرات بازی بسیار خوب بوده است به طوری که بازی با ۱۸ نقد اولیه برروی کنسول PS4 توانسته است متای بسیار بسیار عالی ۹۷ را کسب کند و با کسب این متا، ??علا توانسته جایزه Game of The Year را تصاحب کند زیرا شاهکار The Last of Us Remastred هم با آن عظمت، توانست متای ??وق العاده خوب ۹۵ را کسب کند. با این حال باید صبر کرد تا دید رضایت طر??داران از این بازی چگونه است. ولی مطمئنا User Score این بازی هم ۸٫۵ به بالا خواهد شد. شما را به تماشای لیست کامل نمرات دعوت می کنیم: (نمرات مربوط به نسخه PS4 می باشند.)

 

 

این عنوان همانند بازی قبلی است؟ بله اما از آن هم بهتر. خیلی خیلی بهتر! نسخه ریمستر GTA V به خوبی نسخه سال قبل و حتی بهتر از آن بود، و با تغییرات کوچک یا بزرگ جدید مثل دوربین اول شخص (FPS)، مطمئنا ماجراجویی شما در GTA V آن هم در نسل هشتم، بی نظیر خواهد شد.

 

 

 

 

Grand Theft Auto V هرگز به خوبی این نسخه نبوده است. یک بازی عالی و متنوع در گیم پلی مثل GTA V، به خوبی می تواند پیشر??ت راک استار و کار های خوب این شرکت را در هر بازی ای که انتشار می دهد نشان دهد.

 

 

 

مدیریت بازی در حالت First Person Shooter، تغییرات بسیار عمده گرا??یک و گیم پلی، در کنار بخش آنلاین، کاری می کند تا یک بازی یکساله، با تجربه ای جدید و بسیار عالی قابل توجه قرار بگیرد. مطمئن باشید یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۳، تجربه ای مت??اوت در PS4 رقم خواهد زد.

 

به جز اندکی مشکلات نرخ ??ریم ریت بازی که باعث می شود GTA v، بر خلا?? سال قبل از حس دراماتیک خود بیرون بیاید، این نسخه از GTA V، بسیار با سلیقه طر??داران هموار است و باید مثل تمام بازی های سینماتیکی و جهان باز دیگر، با آن ر??تار شود و مورد پسند قرار بگیرد (حتی خیلی بیشتر از آنها). یک بازی بسیار زیبا، که از ??کر بازیباز کمک میگیرد و پر از هیجان است، واقعا ارزش تجربه کردهن را دارد.

 

 

با قدرتی جدید، ناشر بازی با درست کردن دوباره لوس سانتوس و برگرداندن زندگی به ژر??ا آن، تواسنته دوباره همان بازی قبلی را بسازد ولی، ا??کت های گرا??یکی بسیار زیبا مخصوصا بخش FPS (اکشن اول شخص) باعث می شود یک ماجراجویی عالی را رقم بزنید. ما نمیگوییم این بازی را حتما باید دوباره انجام دهید اما، این را به شما گوشزد می کنیم که بازی ارزش یک تجربه را واقعا دارد.

 

 

 

 

 

GTA V در PS4 و Xbox One، با هر مشکلی که داشته باشد از بسیاری از بازی هایی که برای کنسول های این نسل منتشر شده اند بهتر است. تعداد زیادی از چیز هایی که راک استار در نسخه Remaster شده قرار داده است، ارزش این را دارد که در این نسل هم به لوس سانتوس برگردیم.

 

متای نسخه PS4 بازی تابه الآن:

GTA-V1.png

 

 

بازی GTA V نهمین و جدیدترین قسمت از سری بازی های grand thief auto می باشد که سال پیش برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد ولی Rockstar در E3 امسال این بازی را برای PS4 و Xbox One، در کنار پلت??رم PC معر??ی کرد. بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) به طور رسمی برای PS4 و Xbox One منتشر شده، و در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) به طور رسمی برای پلت??رم PC منتشر خواهد شد.

ویرایش شده توسط mostafamz2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .کجا باید کد یک میلیونی رو بزنم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اولین تریلر از GTA Online Heists منتشر شد.

 

 

 

 

Capture14-250x115.png

 

 

همانطور که مطلع هستید راک استار مدتی قبل بخش Heists را برای عنوان GTA Online معر??ی کرد و اطلاعات و تصاویر جدیدی از این محتویات اضا??ه در بازی منتشر کرد. پس از انتشار اطلاعات یک تریلر برای معر??ی این بخش منتشر شد که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

تاریخ انتشار دقیقی برای GTA Online Heists اعلام نشده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده باید اوایل سال ۲۰۱۵ منتظر آن باشیم. این DLC در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ برای تمامی پلت??رم های بازی منتشر شود اما امروز با تاخیر چند ماهه برای بهبود کی??ی مواجه شد.در این بخش شما می توانید با دوستان خود گروه هایی تشکیل دهید و با برنامه ریزی های قبلی سرقت های بزرگی را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم برای دریا??ت اطلاعات کامل در رابطه با DLC به اینجا مراجعه کنید.

دانلود تریلر با کی??یت ۱۰۸۰p

دانلود تریلر با کی??یت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کی??یت ۴۸۰p

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات و تصاویر جدیدی از GTA Online Heists

 

 

 

 

 

 

چندی پیش به صورت رسمی شرکت معرو?? و پر طر??دار، راک استار، اعلام کرد GTA Online Heists که شامل ۲۰ ساعت گیم پلی جدید همراه با اسلحه، تجهیزات و وسایل نقلیه جدید می شود در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

این خبر به تازگی توسط یکی از گزارشگران وب سایت IGN منتشر شده است. راک استار در گ??ته های اخیر خود اعلام کرده بود این بسته جدید شامل ۲۰ ساعت گیم پلی جدید همراه با ۲۰ مرحله جدید و ۵ “Unique Strand??? به صورت می شود. همچنین جوایزی برای سری ا??رادی در نظر گر??ته شده که بتوانند تمامی پنج “Heist??? این عنوان را به اتمام برسانند که این به پایان رساندن باید باری دیگر در نمای اول شخص بر روی کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 نیز باشد.

آقای Imran Sarwar طراح اصلی مراحل این عنوان اعلام کرده است:

“ما به هیچ وجه از گذشتن از تاریخ انتشار چیزی خوشمان نمیاید ولی اگر تاخیری در عرضه صورت گر??ته به این معنا می باشد که این بسته به آن میزان رضایت ما نرسیده بوده است و در زمانی که ما به آن میزان مو??قیت در این بسته نرسیم آن را مطمئناً مانند دیگر تیم های سازنده عرضه نخواهیم کرد. با تمام تلاشی که تیم در حال صر?? کردن بر روی این بسته می باشند، Heists در اوایل سال ۲۰۱۵ آماده عرضه خواهد بود.???

همچنین آقای Sarwar به صورت کلی درباره ی موضوح و امکانات Heists اعلام کرده که تاحدوی شبیه به خود قسمت اصلی بازی GTA 5 می باشد:
“این بسته ماموریت هایی را در رده های مختل?? شامل می شود که در آن سطح وسیعی از کار گروهی، گیم پلی های مختل?? و یک پایان بزرگ موجود است. برنامه ریزی با تیم و اجرای صحیح نقش خودتان، تاثیر بسزایی در برد و باخت خواهد داشت.???
“همچنین ما می خواستیم هر کدام از این مراحل شامل داستان یا موضوع منحصر به ??ردی باشند که در برخی از مواقع این موضوع و یا حوادث به شخصیت های اصلی بازی هم مربوط یا مرتبط باشد.???

gta_heists_2.jpg

شغل های موجود در بسته های Heist، نیازمند ۴ بازیکن با رنک های ۱۲ به بالا می باشد. در این میان هر Heist به چند ماموریت مختل?? تقسیم خواهد شد.

هر??ردی که مدیر یا سرگروه یک تیم در Heist می باشد باید یک ساختمان بزرگ و موقعیت مکانی خود برای برنامه ریزی و نقشه چینی داشته باشد. زمانی که یک شغل و یا ماموریت جدید آماده باشد، به مدیر یک گروه توسط Lester اعلام خواهد شد. همچنین مدیر گروه وظی??ه دارد که در یک شغل یا ماموریت دوستان خود را به انجام شغل دعوت و همچنین اسلحه یا تجهیزات مختل?? را برای هم گروهی های خود آماده سازد.

یکی از بد شانسی های یک مدیر گروه یا سرگروه این است که باید تمامی خرج های مختل?? برای انجام یک ماموریت را خود به شخصه به عهده بگیرد!

heists_gta_1.jpg

از آنجایی که هر یک از ماموریت های شامل کارها و عملیات های گروهی می شود، ۳ ن??ر از بازیکنان مقداری از پول خود را دریا??ت خواهند کرد ولی سرگروه تا زمان به اتمام رسیدن Heist پولی را دریا??ت نخواهد کرد.

هر یک از Heist ها با یک ماموریت بزرگ و ویژه ای به پایان خواهد رسید که شامل وسایل نقلیه جدید، اسلحه های جدید، تجهیزات جدید و لباس های جدید می شود. یکی از نکات جالبت برخوردن به صورت کاملاً ناگهانی با موقعیت های جالب یا کرکتر های داخل بازی و مربوط به داستان اصلی می باشد.

علاوه بر این آقای Sarwar اطلاعات و جزئیات دیگری را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که بخش های “??رار از زندان??? نیز در بازی وجود خواهد داشت. بازیکنان در این قسمت نقش هایی مانند تخریب چی، ن??وذی و خلبان را بر عهده دارند. در ادامه هم ما ??قط شاهد تصاویری از نام هواپیما بر و خوردرو زرهی هستیم.

gta_heists_3.jpg

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

ویدیو : چند بدل کاری هوایی خارق العاده در GTA V

 

 

 

 

 

gta5-2-250x145.jpg

 

 

حرکات برخی بازیکنان در Grand Theft Auto V واقعا خارق العاده است. امروز ما شاهد انتشار ویدئوی بسیار جالبی هستیم که در آن بازیکن به انجام سقوط آزاد و حرکات بدل کاری می پردازد. توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده می کنید، توسط کاربر سایت یوتیوب یعنیash0191 تهیه شده است. قوانین بسیار ساده هستند: از یک جت به بیرون بپرید و سقوط آزاد انجام دهید. در این میان مسیر شما پر از مانع خواهد بود و نباید هم بمیرید. آیا شما هم می توانید چنین حرکاتی را انجام دهید؟ تمامی این بدل کاری ها در نمای اول شخص صورت گر??ته اند که هیجان را دو چندان می کند.Grand Theft Auto V برای کنسول های نسل هشتمی PS4 و Xbox One منتشر شده است. نسخه PC در تاریخ ۱۷ ژانویه (مصاد?? با ۷ بهمن) منتشر خواهد شد.پورت های نسل هشتمی تغییرات چشم گیری را در زمینه گرا??یکی ارائه کرده اند به عنوان مثال ترسیم اجسام در ??واصل مختل?? (draw distance) به همراه با??ت ها از کی??یت بسیار مناسبت تری برخوردار هستند و در کنار این موارد، خیابانها شلوغ تر بوده و رزولوشن بازی نیز بالاتر می باشد. همچنین تمامی محتویاتی که تا کنون برای Grand Theft Auto Online عرضه شده است مانند مشاغل، اسلحه، خودرو و غیره در همان ابتدا برای نسخه های PC, PS4 یا Xbox One در دسترس است.

دانلود با کی??یت HD

دانلود با کی??یت SD

 

 

پیشنهاد میکنم حتما این ویدیو رو ببینید واقعا زیباست

ویرایش شده توسط mostafamz2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شایعاتی تازه از نسخه PC بازی GTA V منتشر شد!

 

 

 

 

grand-theft-auto-v-50-250x134.jpg

بگذارید صادق باشیم … Grand Theft Auto IV یکی از بدترین پورت های ممکنی بود که می شد برای PC ساخت. به قدری بد که حتی یکی از نامناسب ترین پورت های سال ۲۰۰۸ لقب گر??ت. هر چند عنوان جهان باز Rockstar این روزها به خاطر پردازنده های جدید عملکرد بهتری دارد اما هنوز کی??یت آن با پردازنده های چند هسته ای خنده دار است. حال آیا Grand Theft Auto V هم چنین وضعیتی خواهد داشت؟ ظاهرا که اینطور نیست و به نظر می آید که سازندگان از حالا هم به نرخ ??ریم ۶۰ دست پیدا کرده اند. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

یکی از سازندگان GTA V در اتباط با سایت Alt-Tab گزارش کرده است که نسخه PC بازی GTA V در حال حاضر با نرخ ??ریم ۶۰ اجرا می شود. متاس??انه مشخص نشده است که Rockstar بر روی چه سیستمی این کی??یت را بدست آورده. این خبر خوبی می تواند باشد چرا که Grand Theft Auto IV بر روی قدرتمندترین سیستم ها هم مشکل داشت.

در ادامه ما متوجه شده ایم که مسئولین ساخت نسخه PC، همان اعضای تیم سازنده نسخه PC بازی Max Payne 3 هستند. Max Payne 3 بر روی PC واقعا عالی بود و یکی از بهترین عناوین مخصوص رایانه های شخصی در زمان خود محسوب می شد.

GTA V سال بعد برای PC منتشر خواهد شد. این خبر همانطور که در تیتر هم گ??ته شده شایعه است چرا که رسما از سوی راکستار تایید نشده. البته ممکن است حقیقت هم داشته باشد و ما کاملا آن را تکذیب نمی کنیم.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیز دمت جیزززززز بابت پست! ??قط یه سوال! تو میتونی از مد هایی یا dlc هایی که داره لینک بدی؟ هیچ جا گیر نمیارم! ممنون:6:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

ویدیو راهنما : تمامی رمزها و راهکارهای جالب در نسخه های جدید GTA V

 

 

 

 

 

 

gta_dodo_-250x135.jpg

 

 

مسلما رمز ها و چیت ها یکی از اصلی ترین ویژگی های سری Grand Theft Auto هستند و نسخه ای از این سری بازی را نمی توان نام برد که عاری از رمز و چیت باشد. نسخه پنجم سری بازی GTA از این قاعده دور نبود و همانند دیگر نسخه ها، در نسخه شماره ۵ هم رمز ها و Easter Egg هایی برای لذت بخش کردن بازی گنجاده شده است.

عنوان GTA V چند روز پیش برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بازیکنان زیادی Easter Egg هایی بسیار جالب را در بازی کش?? کردند. به عنوان مثال در نسخه های جدید می توان به هرگونه حیوان (ببر، کوسه، سگ، خوک، شاهین، مرغ و …) تبدیل شد، که نحوه این کار را به صورت ویدئویی می توانید در ادامه دریا??ت کنید. همچنین امروز لیست رمز های نسخه نسخه های PS4/Xbox One بازی منتشر شد که می توانید آن ها را در زیر مشاهده کنید. علاوه بر این راه کار های بسیار جالبی را برای پر کردن سلامتی شخصیت، کامل کردن مهمات و … آماده کرده ایم که می توانید تمام آن ها را در زیر مطالعه کنید.

 

تبدیل به حیوان شوید!

 

  • شما ابتدا باید ۲۷ نوع گیاه peyote در سراسر نقشه بازی جمع آوری کنید. مطمئنا جست و جوی آن ها کار بسیار سخت و وقت گیری است به همین دلیل ما یک ویدئو را برای راحتی کار جمع آوری این گیاهان آماده کرده ایم که می توانید در زیر آن را دانلود کنید. هنگامی که تمامی این گیاه ها را جمع آوری کنید به حیوانات دلخواه تبدیل خواهید شد. توجه:به تمامی حیوانات درون بازی می توانید تبدیل شوید.

دانلود ویدئو راهنما با کی??یت ۷۲۰p

دانلود ویدئو راهنما با کی??یت ۴۸۰p

 

 

 

راحت ترین روش برای کامل کردن سلامتی:

 

  • هر گاه سلامت شما در بازی کم است می توانید به یک شخصیت دیگر سوئیچ کنید و سریعا به شخصیت قبلی بازگردید. سلامتی شما کامل شد!

راحت ترین روش برای ا??زایش پول:

 

  • بهترین راه کسب در آمد غارت کامیون های حمل پول است. این کامیون ها در شهر پرسه میزنند و پول را از بانک ها جا به جا می کنند. برای غارت آن ها باید یک بمب بر روی در پشتی کامیون نصب کنید و بعد آن را من??جر کنید و پولی که بیرون ا??تاده است را بردارید (پس از من??جر کردن پلیس ها با درجه ۲ ستاره شما را تعقیب میکنند).

دریا??ت دو سلاح جدید و انحصاری PS4 و Xbox One:

 

  • در نسخه های PS4 و Xbox One بازی Grand Theft Auto 5 دو سلاح ویژه و انحصاری وجود دارد. این دو سلاح کاملا کشنده و سریع می باشند و از طریق ویدئو زیر می توانید آن ها را دریا??ت کنید.

دانلود ویدئو راهنما دریا??ت سلاح اول با کی??یت ۷۲۰p

دانلود ویدئو راهنما دریا??ت سلاح اول با کی??یت ۴۸۰p

دانلود ویدئو راهنما دریا??ت سلاح دوم با کی??یت ۷۲۰p

دانلود ویدئو راهنما دریا??ت سلاح دوم با کی??یت ۴۸۰p

 

تیر بی نهایت:

 

دانلود ویدئو راهنما با کی??یت ۷۲۰p

دانلود ویدئو راهنما با کی??یت ۴۸۰p

 

 

 

 

 

رمز های نسخه های جدید:نسخه PS4:

 

بازیکن:

 

آهسته کردن هد??: Square, L2, R1, Triangle, Left, Square, L2, Right, X

 

شارژ مجدد توانایی: X, X, Square, R1, L1, X, Right, Left, X

Bang Bang: Right, Square, X, Left, R1, R2, Left, Right, Right, L1, L1, L1

 

پرش قدرتمند: L2, L2, Square, Circle, Circle, L2, Square, Square, Left, Right, X

 

بالا بردن درجه تعقیب پلیس: R1, R1, O, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right

 

پایین بردن درجه تعقیب پلیس: R1, R1, O, R2, Right, Left, Right, Left, Right, Left

 

حملات شدید و ان??جاری: Right, Left, X, Triangle, R1, O, O, O, L2

 

حالت غیر عادی: Triangle, Right, Right, Left, Right, Square, O, Left

 

بالا ر??تن سرعت دویدن: Triangle, Left, Right, Right, L2, L1, Square

 

بالا ر??تن سرعت شنا: Left, Left, L1, Right, Right, R2, Left, L2, Right

 

حداکثر سلامتی و تعداد مهمات: Circle, L1, Triangle, R2, X, Square, Circle, Right, Square, L1, L1, L1

 

شکست ناپذیری(مدت زمان محدود): Right, X, Right, Left, Right, R1, Right, Left, X, Triangle

Flame Rounds: L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Right, L1, L1وسایل نقلیه:Spawn Buzzard: O, O, L1, O, O, O, L1, L2, R1, Triangle, O, Triangle

 

Spawn Comet: R1, O, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1

 

Spawn Caddy: O, L1, Left, R1, L2, X, R1, L1, O, X

 

Spawn Rapid GT: R2, L1, O, Right, L1, R1, Right, Left, O, R2

 

Spawn Duster: Right, Left, R1, R1, R1, Left, Triangle, Triangle, X, O, L1, L1

 

Spawn BMX: Left, Left, Right, Right, Left, Right, Square, Circle, Triangle, R1, R2

 

Spawn Sanchez: O, X, L1, O, O, L1, O, R1, R2, L2, L1, L1

 

Spawn Trashmaster: O, R1, O, R1, Left, Left, R1, L1, O, Right

 

Spawn Limo: R2, Right, L2, Left, Left, R1, L1, O, Right

 

 

Spawn Stunt Plane: O, Right, L1, L2, Left, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle

 

Spawn PCJ: R1, Right, Left, Right, R2, Left, Right, Square Right, L2, L1, L1

 

چتر نجات: Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Left, Left, Right, L1

 

اسلحه: Triangle, R2, Left, L1, X, Right, Triangle, Down, Square, L1, L1, L1جهان:آهسته کردن هد??: Triangle, Left, Right, Right, Square, R2, R1

 

پرت شدن در آسمان: L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left, Right

 

نیروی جاذبه ماه: Left Left L1 R1 L1 Right Left L1 Left

 

تغییر آب و هوا: R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square

 

 

 

نسخه Xbox One

 

 

خودرو های Slidey: Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1بازیکن:

 

بالا بردن درجه تعقیب پلیس: RB, RB, B, RT, Left, Right, Left, Right, Left, Right

 

بالا ر??تن سرعت شنا: Left, Left, LB, Right, Right, RT, Left, LT, Right

 

آهسته کردن هد??: X, LT, RB, Y, Left, X, LT, Right, A

 

شارژ مجدد توانایی: A, A, X, RB, LB, A, Right, Left, A

 

Bang Bang: Right, X, A, Left, RB, RT, Left, Right, Right, LB, LB, LB

 

پایین بردن درجه تعقیب پلیس: RB, RB, B, RT, Right, Left, Right, Left, Right, Left

 

حملات شدید و ان??جاری: Right, Left, A, Y, RB, B, B, B, LT

 

حالت غیر عادی: Y, Right, Right, Left, Right, X, B, Left

 

بالا ر??تن سرعت دویدن: Y, Left, Right, Right, LT, LB, X

 

پرش قدرتمند: LT, LT, X, Circle, Circle, LT, X, X, Left, Right, A

 

حداکثر سلامتی و تعداد مهمات: Circle, LB, Y, RT, A, X, Circle, Right, X, LB, LB, LB

 

شکست ناپذیری(مدت زمان محدود): Right, A, Right, Left, Right, RB, Right, Left, A, Y

 

Flame Rounds: LB, RB, X, RB, Left, RT, RB, Left, X, Right, LB, LB

 

 

 

وسایل نقلیه:

 

Spawn Stunt Plane: B, Right, LB, LT, Left, RB, LB, LB, Left, Left, A, Y

Spawn Caddy: B, LB, Left, RB, LT, A, RB, LB, B, A

 

Spawn Rapid GT: RT, LB, B, Right, LB, RB, Right, Left, B, RT

 

Spawn Duster: Right, Left, RB, RB, RB, Left, Y, Y, A, B, LB, LB

 

Spawn BMA: Left, Left, Right, Right, Left, Right, X, Circle, Y, RB, RT

 

Spawn PCJ: RB, Right, Left, Right, RT, Left, Right, X Right, LT, LB, LB

 

Spawn Buzzard: B, B, LB, B, B, B, LB, LT, RB, Y, B, Y

 

Spawn Comet: RB, B, RT, Right, LB, LT, A, A, X, RB

 

Spawn Sanchez: B, A, LB, B, B, LB, B, RB, RT, LT, LB, LB

 

Spawn Trashmaster: B, RB, B, RB, Left, Left, RB, LB, B, Right

 

Spawn Limo: RT, Right, LT, Left, Left, RB, LB, B, Right

 

چتر نجات: Left, Right, LB, LT, RB, RT, RT, Left, Left, Right, LB

 

اسلحه: Y, RT, Left, LB, A, Right, Y, Down, X, LB, LB, LB

 

 

 

جهان:

 

 

پرت شدن در آسمان: LB, LT, RB, RT, Left, Right, Left, Right, LB, LT, RB, RT, Left, Right, Left, Right

 

نیروی جاذبه ماه: Left Left LB RB LB Right Left LB Left

 

تغییر آب و هوا: RT, A, LB, LB, LT, LT, LT, X

 

خودرو های Slidey : Y, RB, RB, Left, RB, LB, RT, LB

 

آهسته کردن هد??: Y, Left, Right, Right, X, RT, RB

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی GTA V بر روی PS4, Xbox One, PS3 و Xbox 360 هم اکنون در دسترس است. نسخه PC در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. عنوان GTA V بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ ??ریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. در نسخه های جدید GTA V، بیست گونه حیوانی جدید نسبت به نسخه های نسل قبلی وجود دارد.همچنین ماموریت های سرقت در GTA Online طی چند ه??ته آینده بر روی تمام پلت??رم های این بازی در دسترس قرار خواهد گر??ت. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک ه??ته پس از معر??ی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای تمام نسخه های بازی منتشر می شود.

ویرایش شده توسط mostafamz2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
عزیز دمت جیزززززز بابت پست! ??قط یه سوال! تو میتونی از مد هایی یا dlc هایی که داره لینک بدی؟ هیچ جا گیر نمیارم! ممنون:6:

خواهش میکنم (برای تشکر میتونید از دکمه تشکر است??اده کنید)

نخیر لینک ندارم ??قط اخبار و تصاویر قرار داده میشود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مصط??ی جان عالیه . ادامه بده:139fs108574:

:6::6::6:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مصط??ی جان عالیه . ادامه بده:139fs108574:

:6::6::6:

چاکرم داداش :6: چشم :139fs108574:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از دوستان کسی این دو سلاح جدید رو گر??ته؟

بگه چه جوری

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

gtao-250x141.jpg

 

 

همانطور که مطلع هستید متاس??انه هکرها حملات سنگینی را طی این یکی دو روز گذشته به شبکه های PlayStation Network و Xbox Live کرده اند. شرکت Rockstar Games به همین خاطر مدت زمان اهدا هدایای کریسمس GTA Online را که شامل بسته ‘Festive Surprise’ می شود تمدید کرده است. این اقدام حرکت پسندیده ای از سوی سازندگان قلمداد می شود و اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.شرکت Rockstar به خاطر مشکلات پیش آمده در شبکه های آنلاین مخصوص Xbox و Playstation، دست به چنین کاری زده است تا هواداران بتوانند این بسته را تهیه کرده و از آن لذت ببرند. ‘Festive Surprise’ محتویات مختل??ی را در خود دارد، از اسلحه گر??ته تا لباس های مختل?? که همگی با مضمون کریسمس ایجاد شده اند. هنوز معلوم نیست که این مدت تمدید شده چقدر می باشد پس توصیه می کنیم در اولین ??رصت، زمانی که با کنسول خود به PlayStation Network یا Xbox Live وصل شدید، اقدام به دانلود این محتویات رایگان کنید.GTA Online بخش چند ن??ره بازی GTA V قلمداد می شود و شما می توانید هم اکنون آن را بر روی کنسول های PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One تجربه کنید. نسخه PC نیز در راه است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از دوستان کسی این دو سلاح جدید رو گر??ته؟

بگه چه جوری

 

سلام داش گل

ببین وقتی اخرین ورژن پچ رو بریزی رو بازی! خودش بهت دو تاره میده و کمن! بیاد بری از GUN Shop بخری! و آپدیت هم نسخه ی 1.19 هستش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام داش گل

ببین وقتی اخرین ورژن پچ رو بریزی رو بازی! خودش بهت دو تاره میده و کمن! بیاد بری از GUN Shop بخری! و آپدیت هم نسخه ی 1.19 هستش

 

سلام مرسی که جواب دادی ولی من منظورم اون دو سلاح انحصاریه که راکستار گ??ته بود

یکیش تبر بود و دیگری یک سلاح خیلی قوی.

بازم مرسی:=-0:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شایعه : سیستم مورد نیاز GTA V لو ر??ت!

 

 

 

 

gta-v-big-250x140.jpg

 

همانطور که در جریان می باشید دیگر مدت زمان چندانی تا انتشار بازی ??وق العاده محبوب و مورد انتظار GTA V بر روی PC باقی نمانده است. حال به همین دلیل و با توجه به خبری که ه??ته ی قبل در رابطه ی منتشر شدن سیستم مورد نیاز این عنوان منتشر شد امروز سیستم مورد نیاز این عنوان برای اجرا بر روی رایانه های شخصی لیک شده است. البته باید توجه داشت که هنوز مشخصات اعلام شده به صورت رسمی تایید نشده است.

 

بر اساس اطلاعات بدست آمده بازیبازان برای اجرای بازی GTA V بر روی رایانه ی خود نیازمند حداقل کارت گرا??یکی همچون GT 520 و ۴GB رم به همراه ۲۰ گیگابایت ??ضای خالی بر روی هارد می باشند. در ادامه می توانید این سیستم منتشر شده را ملاحضه نمایید اما توجه داشته باشید که هنوز تا تایید رسمی این سیستم می بایست صبر نمود.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

 

 

  • CPU: Core 2 Duo E8200 2.66GHz or Phenom II X2 545


  • GPU: GeForce GT 530


  • RAM: 4GB


  • OS: Windows 7,8,8.1 64bit


  • HDD Space: 20GB



 

سیستم پیشنهادی :

 

  • CPU Core i5-2500T 2.3GHz or Phenom II X4 975


  • GPU: GeForce GTX 480 or Radeon HD 6970


  • RAM: 6GB


  • OS: Windows 7,8,8.1 64bit


  • HDD Space: 20GB



به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شایعه : آیا GTA V : Los Santos City Stories در دست ساخت است ؟

 

 

 

 

 

gta_5_grand_theft_auto_v_pc_ps4_xbox_one-250x140.jpg

 

 

از زمانی که Grand Theft Auto V بر روی PS3 و Xbox 360 عرضه شد، شاهد محتویات زیادی برای بخش چند ن??ره بودیم. GTA IV: Episodes from Liberty City را بخاطر دارید؟ حال نظر شما در مورد بسته الحاقی Los Santos City Stories چیست (؟) چرا که ممکن است هم اکنون در دست ساخت باشد. برای اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

این یک شایعه و گزارش بی اساس و دلیل نیست؛ کمپانی مادر راک استار یعنی TT Interactive هم اکنون در ??رایند ثبت کردن دوباره نام تجاری “City Stories??? هستند که خود نشان می دهد سازنده برای آینده این بسته الحاقی نقشه هایی دارد. با اینکه این موضوع بزرگی نیست، باز هم این حقیقت که Take Two این نام تجاری را تثبیت می کند نشانه خوبیست.

 

باید اضا??ه کرد که PS Vita داران مدتیست برای عرضه GTA بر روی این کنسول از راک استار درخواست دارند. این سازنده از تیم هایی بود که طراحی بازی برای پلت??رم مذکور را تایید کرد و ??علا باید منتظر اخبار و آپدیت های دیگری از سوی این کمپانی باشیم.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راکستار خیلی ظلم کرد به پی سی باز ها !

 

تنها دلخوشی من به اینه که بعد از این همه انتظار نسخه نسل هشتمی رو بازی می کنم نه نسل ه??تمی

 

چون نسل هشتم همین یکی دو ماه پیش عرضه شده پس زیادم pc بازها ضرر نکردن

 

ولی از این به بعد کلا ??کر کم همچین سیاستی رو در پیش بگیره برای سری های بعدی !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واسه من که سیستمم چیزی بین نسل ه??ت و هشته خوبه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

 

 

GTAV_Screen22-250x143.jpg

 

کاربران Grand Theft Auto V می توانند این آخر ه??ته دو برابر RP و پول از طریق انجام کارها بدست آورند. Rockstar Games این مهم را تایید کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

 

از ۲ تا ۵ ژانویه، رویداد دو برابر شدن RP دارای ??? Featured Playlist ??? بر پایه تمامی ماد های موجود در Grand Theft Auto Online می باشد. که شامل Deathmatch، Capture ، Last Team Standing و Race می شود.

 

همچنین راکستار مشخص کرده است که آنها کاملا و با دقت Playlist که دارای چهار ماشین جدید است را زیر نظر گر??ته اند. این ماشین ها شامل: Slam Van, Hot Rod Christmas Ratloader, Massacro و Jester Race می شوند. یک تم زمستانی نیز حدودا یک ماهی می شود که به بازی اضا??ه شده و شهر س??ید پوش شده است.

 

PlayStation 4 و Xbox One دارای چهار playlists feature با نام های: First Base, On the GOH, Fridgit Factory LTS و GTA: Grass is Greener می باشند.

همچنین کاربران Xbox 360 و PlayStation 3 دارای Vespucci Shoreline, Hit The Apex, Paleto Bay و Contend: Townhall Trinity می باشند.

با توجه به سخنان Imran Sarwar، طراح ارشد و تهیه کنند GTA Online، انتظار می رود که Grand Theft Auto Online به زودی playlist مورد انتظار Heists feature را در ۲۰۱۵ دریا??ت کند.برای انجام Heists در عنوان Grand Theft Auto Online، نیاز به چهار بازیکن با درجه ۱۲ یا بیشتر می باشد که یکی از آنها باید رهبر Heists ( سرقت ) باشد. همچنین رهبر باید دارای یک آپارتمان high-end باشد تا بتواند ماموریت را تشکیل دهد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاریخ انتشار GTA V برای PC ??علا تغییری نکرده است !

 

 

 

 

 

 

 

GTA-5-010101-250x156.jpg

 

 

شرکت Rockstar حدود دو ه??ته پیش بود که اعلام کرد “امیدوارند??? سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه PC بازی Grand Theft Auto V را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۴ اعلام کنند. الان ماه ژانویه ۲۰۱۵ شروع شده است و همانطور که میبینید مشخصات رسمی هنوز منتشر نشده اند. همچنین به تازگی خبری هم منتشر شد که به نظر می آمد یک تاخیر در کار استزیرا تاریخ انتشار GTA V از ص??حه Steam حذ?? شده بود و عوض آن ما شاهد عبارت “اوایل ۲۰۱۵″ بودیم. این مسئله حدس و گمانه زنی های بسیاری را به وجود آورد که بازی تاخیر خورده است اما آیا واقعا چنین چیزی هم رخ داده؟

 

 

همین سوال را یکی از هواداران در سایت توئیتر پرسیده است و آقای “Scott E??? از شرکت Rockstar چنین پاسخی داده اند:

 

GTA V در تاریخ ۲۷ ژانویه (مصاد?? با ۷ بهمن) برای PC منتشر خواهد شد. ما تا به امروز هیچ گونه تغییری را در برنامه اعلام نکرده ایم.

 

هنوز خبری از مشخصات سیستم مورد نیاز نیست و جملات این کارمند Rockstar هم به طور قطع شایعات تاخیر را به پایان نمی رساند. ??علا همینقدر که در حال حاضر تاریخ انتشار تغییری نکرده است.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
GTA V در تاریخ ۲۷ ژانویه (مصاد?? با ۷ بهمن) برای PC منتشر خواهد شد.

 

آخه راک استار لامصب من 10 بهمن کنکور دارم :scared:

ویرایش شده توسط farshidnaji

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
آخه راک استار لامصب من 10 بهمن کنکور دارم :scared:

نترس ، تا کرک بشه و نسخه سالمش بیاد چند روز طول میکشه

با خیال راحت کنکورتو بده :icon_346[1]:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...