رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

مفهوم حرف s در سری گوشی های گلکسی سامسونگ

پست های پیشنهاد شده

107.jpg

 

گلکسی پیشوندی برای مجموعه‌ای از گوشی‌ های هوشمند تولیدی شرکت سامسونگ است که همگی از سیستم عامل اندروید شرکت گوگل است??اده می‌کنند. خانواده گلکسی S نیز به دلیل قابلیت‌های بیشتر و رده‌ بالا بودن، جزو دستگاه‌های مو??ق و سودآور برای شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. اما معنای حر?? S در گوشی‌های سری گلکسی S به چه معناست؟

همانند دیگر گوشی‌ های سامسونگ، است??اده از حر?? S در خانواده گوشی‌ های گلکسی S تصاد??ی نبوده و قطعا م??هومی خاص را دربر دارد. شاید برخی کاربران بر این باورند که حر?? S از حر?? اول کلمه سامسونگ برداشته شده، اما باید بگوییم که این باور کاملا غلط است. کمپانی سامسونگ استراتژی نام‌گذاری گوشی‌ های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱ اعلام کرده بود.

در زیر استراتژی نام‌گذاری گوشی‌ های هوشمند سامسونگ شرح داده شده است:

 

 

  • حر?? S از کلمات Super Smart الهام گر??ته شده و به گوشی‌ های هوشمندی اشاره دارد که نهایت ??ناوری سامسونگ در تولید آن‌ ها به کار ر??ته و پرچمداران این شرکت را شکل می‌دهند.
  • حر?? R از کلمات Royal / Refined الهام گر??ته شده و شامل گوشی‌ های رده بالایی که قدرت، عملکرد و کارایی را یک‌جا به همراه دارد.
  • حر?? W از کلمه Wonder اقتباس شده و شامل گوشی‌ هایی است که تعادلی میان استایل و طراحی و کارایی را ??راهم می‌کنند.
  • حر?? M نیز از کلمه Magical گر??ته شده و شامل گوشی‌هایی قدرتمند و در عین حال اقتصادی و مقرون به‌صر??ه است.
  • حر?? Y از کلمه Young اقتباس شده و شامل گوشی‌های پایین رده برای کاربران جوانی است که بودجه خرید آن‌ها برای گوشی‌های هوشمند محدود است.

حال باید از وجود پرچمداران جدید سامسونگ که نهایت تکنولوژی‌های جدید این کمپانی‌ها در آن‌ها است??اده شده م??تخر باشیم. البته همان‌طور که اطلاع دارید برخی از این سری‌ها دیگر منسوخ شده و تولید نمی‌شوند، اما هنوز هم خانواده گلکسی اس جزو محصولات پیشتاز کمپانی‌ سامسونگ است.

منبعphonearena

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...