رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
donyayeazoleh

برنامه بدنسازي براي عضله بازو

پست های پیشنهاد شده

برنامه بدنسازي براي عضله بازو

برنامه بدنسازي براي عضله بازو نياز به دقت و ظرا??ت بسيار بالايي دارد. چون اين عضله جز عضلات كوچك بدن محسوب مي شود و هر تمرين اضا??ي مي تواند باعث متوق?? شدن رشد اين عضله شود. به همين دليل در زماني كه قصد نوشتن يك برنامه بدنسازي اصولي را داريد بايد به اين عضله خيلي توجه كنيد و بين 6 تا 8 ست را براي اين عضله در نظر بگيريد. بايد حتمأ از سيستم ها براي تمرين اين عضله است??اده كنيد كه باعث آسيب به اين عضله نشود. مثلأ مي توانيد از سيستم من??ي در برنامه بدنسازي خود است??اده كنيد تا اين عضله بتواند به خوبي رشد كند. در تحقيقي كه قبلأ انجام داده ايم متوجه شديم كه بسياري از ورزشكاران سال هاست كه در ناحيه بازو دچار توق?? رشد شده اند. بعد از اين كه برنامه بدنسازي اين ا??راد را مشاهده كرديم متوجه شديم كه در قسمت تمرينات بازو از ست هاي بسيار زيادي است??اده كرده اند. به همين دليل بايد عضله بازو را در چند حركت و 6 تا 8 ست تمرين بدهيد تا رشد كند. بهتر است كه اول يك عضله بزرگ را تمرين بدهيد و بعد عضله كوچكي مانند بازو را تمرين بدهيد. البته منظور ما از 6 تا 8 ست براي تمرين بازو ??قط براي جلوبازو مي باشد.

در صورتي كه اگر شما بخواهيد پشت بازو را هم اضا??ه كنيد بايد بين 6 تا 8 ست را هم براي پشت بازو در نظر بگيريد. بايد در طراحي برنامه بدنسازي خود بسيار دقت كنيد و از تمرين دادن جلوبازو قبل و يا بعد از تمرينات زيربغل خودداري كنيد. چون در هنگام تمرينات زيربغل قسمت جلوبازو به اندازه كا??ي تحت ??شار قرار مي گيرد و بلا??اصله تمرين دادن عضله جلوبازو در اين زمان كار اشتباهي مي باشد.

بهتر است كه برنامه بدنسازي خود را به گونه اي طراحي كنيد كه 2 بار در ه??ته بتوانيد بر روي عضله جلوبازو و پشت بازو تمرين كنيد. چون اين عضله با دو بار دره??ته تمرين به خوبي جواب مي دهد. بهتر است كه در برنامه بدنسازي خود در آخر تمرينات بازو از دستگاه ها با تكرارهاي بالا مثلأ 20 يا 30 تكرار است??اده كنيد تا خون زيادي در عضله بازوي شما پمپ شود در اين صورت رشد عضله بازو خيلي بيشتر و سريع تر خواهد بود.

در هنگام نوشتن برنامه بدنسازي به عضله بازو خيلي اهميت بدهيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت کاربر گرامی و تشکر از مطالب م??یدی که میزارید.

عزیز من منظورتونو از قسمت آخر ن??همیدم. با چه دستگاهی 20 تا 30 بار تکرار بزنیم؟ من تو برنامم واسه جلو بازو، جلو بازو دمبل متناوب و جلوبازو لاری هالتر و جلو بازو هالتر ایستاده

دارم . ینی بعد این سه تا چیکار کنم تا خون زیادی پمپ بشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...