رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

پاناسونیک : 3 گوشی دو سیم‌کارته 4g

پست های پیشنهاد شده

panasonic-logo.jpg

کمپانی ژاپنی صاحب نام پاناسونیک ، از ۳ گوشی هوشمند جدید خود با نام های Eluga L2 ، Eluga I2 و Eluga T45 در کشور هندوستان رونمایی کرد.هر سه این گوشی ها دو سیم‌کارته بوده و از شبکه ۴G پشتیبانی می کنند.در ادامه با ما همراه باشید تا با این اسمارت ??ون های جدید بیشتر آشنا شویم.

 

  • پاناسونیک Eluga L2

Panasonic-Eluga-L2-620x361.jpg

 

بزرگ‌ترین مدل از سه‌گوشی مذکور که ??رزند اول این خانواده به‌حساب می‌آید، Eluga L2 نام دارد که از یک ص??حه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی به همراه یک باطری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. از مشخصات ظاهری این محصول می‌توان به ۸.۶ میلی‌متر قطر و ۱۵۸ گرم وزن اشاره کرد. Eluga L2 به دوربین اصلی ۸ و سل??ی ۲ مگا پیکسلی مجهز است. همچنین از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون و ۱ گیگابایت حا??ظه‌ی رم بهره‌ می‌برد. نکته‌ی من??ی در مورد این گوشی به حا??ظه‌ی داخل آن بر می‌گردد که تنها ۸ گیگابایت است. قیمت تعیین‌شده برای پاناسونیک Eluga L2، به‌طور دقیق ۲۲۲ دلار است. این محصول قرار است در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه شود. لازم به ذکر است که رنگ مشکی این گوشی از پوشش چرم مصنوعی در قسمت پشتی محصول بهره می‌برد. اما رنگ نقره‌ای آن به صورت ساده عرضه می‌شود.

 

  • پاناسونیک Eluga I2

Panasonic-Eluga-I2-620x351.jpg

 

??رزند دوم این خانواده‌ی سه‌ن??ره، Eluga I2 نام دارد که از یک ص??حه‌ی نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰p به همراه یک باطری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. Eluga I2 نسبت به Eluga L2 کمی سبک‌تر است و وزن آن به ۱۳۵ گرم به قطر ۸.۸ میلی‌‌متر می‌رسد. مثل ??رزند اول این خانواده،Eluga I2 هم به دوربین اصلی ۸ و سل??ی ۲ مگاپیکسلی مجهز است. از دیگر مشخصات ??نی این محصول می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون با ۱ گیگاهرتز سرعت و یک گیگابایت حا??ظه‌ی رم اشاره کرد. قیمت تعیین‌شده برای پاناسونیک Eluga I2، به‌طور دقیق ۱۸۴ دلار است. این محصول قرار است در رنگ‌های متنوع‌تری از جمله نقره‌ای، طلایی و خاکستری به بازار عرضه شود.

 

  • پاناسونیک Eluga T45

Panasonic-Eluga-T45-620x361.jpg

 

??رزند آخر این خانواده، هم کوچک‌تر است و هم مقرون‌به‌صر??ه تر. این محصول که Eluga T45 نام‌ دارد؛ با یک ص??حه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی به همراه یک باطری ۱۸۰۰ میلی‌آمپری و قطر بدنه‌ی ۹.۵ میلی‌متر ساخته‌شده است. بر خلا?? دو محصول مذکور، Eluga T45 به دوربین اصلی ۵ و سل??ی ۰.۳ مگاپیکسلی مجهز است. از دیگر مشخصات ??نی این محصول می‌توان به ۸ گیگابایت حا??ظه‌ی داخلی با پشتیبانی از درگاه microSD و یک گیگابایت حا??ظه‌ی رم اشاره کرد. همچنین پردازنده‌ی به‌کار ر??ته در این محصول مشابه مدل Eluga I2 است. قیمت تعیین‌شده برای پاناسونیک Eluga T45، به‌طور دقیق ۱۵۵ دلار است.

 

ناگ??ته نماند هر سه گوشی جدید پاناسونیک با سیستم عامل اندروید ۵.۱ روانه بازار خواهند شد.

 

....

Gadgetnews

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...