رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

محصولات جدید مایکروسافت، شایعه ؟!

پست های پیشنهاد شده

MSGS.jpg

 

 

یک بلاگ چینی به نام WPDang شایعه کرده که محصولات جدید مایکروسا??ت در مهرماه سال جاری رونمایی می‌شوند. براساس این گزارش دو گوشی پرچمدار Lumia 940 و Lumia 940XL به همراه نسل جدید تبلت Surface Pro 4 و دستبند هوشمند این شرکت با نام Band 2 معر??ی خواهند شد. همچنین ظاهرا مایکروسا??ت خود را برای رونمایی از نسخه‌ی کوچک‌تر کنسول بازی خود با نام Xbox One Mini نیز آماده می‌کند که احتمالا از نظر قدرت و عملکرد شبیه به ایکس‌باکس وان خواهد بود و تنها از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد.

 

 

طی ه??ته‌های اخیر شایعات بسیاری در باره‌ی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال پخش شد اما هنوز نمی‌دانیم طراحی این‌ گوشی‌ها به چه شکل خواهد بود. حتی با وجود چندین شایعه مختل?? هنوز نمی‌دانیم که آیا واقعا اسکنر عنبیه در این گوشی‌ها اضا??ه شده است یا خیر.

 

 

در باره‌ی Surface Pro 4 نیز می‌توان انتظار طراحی نسبتا یکسان با نسل سوم را به همراه پردازنده‌های SkyLake اینتل داشت. برخی نیز به ا??زایش سایز ص??حه نمایش به ۱۳ اینچ اشاره کرده‌اند.

 

 

ظاهرا در باره‌ی ایکس باکس نیز قرار است مایکروسا??ت درایو اپتیکال بلو-ری را از ایکس‌باکس وان مینی جدا کرده و ابعاد آن را به یک‌سوم ایکس باکس وان ??علی کاهش دهد. اما با حذ?? درایو اپتیکال چه ات??اقی برای کنسول بازی مایکروسا??ت رخ خواهد داد هنوز مشخص نیست و شاید یک درایو خارجی برای این کنسول در نظر گر??ته شده باشد.

 

 

در باره‌ی نسل جدید دستبند هوشمند مایکروسا??ت نیز گ??ته شده این دستبند از نظر طراحی بهبود یا??ته و کمی باریک‌تر و ظری??‌تر شده است.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...