رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
quest

درباره شرکت های یو پی اس

پست های پیشنهاد شده

سلام من یه متنی رو خوندم در باره یو پی اسس خیلی جالب بود برام گ??تم بزارم شما هم است??اه کنین

این مقاله در باره شرکت های یو پی اس هست

 

[h=1]شرکت یو پی اس آل??ا[/h]

[h=1]

شرکت یوپی اس آل??ا[/h]

شرکت یوپی اس آل??ا ، عضو گروه آل??ا ، تامیین کننده کابل تلویزیون / پهنای باند ، صنایع انرژی صنعتی وتجدید پذیر با راهکارهایی قابل اعتماد ، ??ن آوری هایی پیشر??ته و تأمین انرژی مقرون به صر??ه . آل??ا راهکارهایی نوآورانه جهت تأمین انرژیی که برای آینده طراحی شده اند و ساخته شده برای حمایت از گسترش و ایجاد ??رصت های نامحدود ارائه می دهد . محصولات شرکت یوپی اس آل??ا به طور گسترده در تلویزیون کابلی و ارتباطات و شبکه های اطلاعات در سراسر جهان است??اده می شوند و بخاطر قابلیت اطمینان و عملکردشان مشهور شده اند . آل??ا یک خط کامل از محصولات برقی از جمله :

آماده به کارها ( standby ) ، غیر آماده به کار ( non-standby ) و منابع تغذیه بدون وق??ه ( یو پی اس ) ، خنثی کننده های تغییر ناگهانی ولتا ، مح??ظه ، باتری و لوازم جانبی تأمین انرژی را ??راهم می کند.

شرکت یوپی اس آل??ا یک اتحاد از شرکت های مستقل با یک ??لس??ه مشترک برای ایجاد راه حل های تأمین انرژی در سطح جهانی است. شرکت یوپی اس آل??ا پیشگام در پیاده سازی م??هوم قابلیت اعتماد ، برق اضطراری برای ارتباطات و شبکه های پهنای باند ، و در این ??رآیند یک میراث ۳۵ ساله در راه حل های برقی بازار-محور دارد . امروزه ، آل??ا همچنان به ارائه قابل اطمینان ترین ، خلاقانه و کارآمدترین راه حل های تأمین انرژی در دسترس است.

از طریق مهندسی نوآورانه و تعهد به تعالی ، گروه آل??ا خود را به عنوان پیشرو صنعت در طراحی و ساخت تبدیل قدرت AC و DC ، ح??اظت ، و محصولات آماده به کار برای بازار جهانی ایجاد کرده است .با پیچیدگی جهان امروز تقاضا برای قدرت قابل اعتماد تر بحرانی تر از قبل شده است. گروه آل??ا با بیش از ۳۵ سال تحقیق پر تکاپو و توسعه ، می تواند راه حل های سریع الاثر را حتمی کند.

محصولات گروه آل??ا را می توان در حوزه های متنوعی از صنعت از جمله صنایع تلویزیون کابلی / پهن باند ، مخابرات، بی سیم ، وایمکس، Headend ، انرژی تجدید پذیر ، ابزار ، صنعتی ، پزشکی ، امنیتی ، پارکینگ ، کنترل ترا??یک ، کنترل دسترسی و Commdata یا??ت .

[h=2]برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت یوپی اس آل??ا اینجا کلیک کنید.[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...