رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ariandoping

تعمیرهارد لبتاپ

پست های پیشنهاد شده

[h=2]تعمیر هارد لپتاپ[/h]تعمیر هارد لپتاپ یا هاردی که بصورت اینترنال به لپتاپ وصل شده است کمی پیچیده میباشد ، چون درون لپتاپ مشخص نیست هارد شما خراب است یا لپتاپ شما به مشکل خورده است. پس از خرابی لپتاپ شما باید مشخص شود که لپتاپ شما به مشکل خرده یا هارد شما ! اما اگر لپتاپ شما دچار ضربه یا نوسان باشد اصولا هارد شما دچار خرابی شده است .

برای تعمیر هارد لپتاپ ، هارد را باید حتما از لپتاپ جدا کرده و مستقیم به PC3000 یا MRTPRO وصل کرده ، پس از اتصال مستقیم به سیم امکان مشخص نوع خرابی موجود میباشد .

[h=3]خرابی هارد نرم ا??زاری یا ??ریموری[/h]خرابی ??ریموری یا همان ساختاری هارد یعنی هارد از نظر Service Area به مشکل خورده است. هد هارد با توجه به نوع هارد : وسترن ، سیگیت ، توشیبا و … از یک Defect List بهره میبرد که هارد پس است??اده مکرر و مواجه شدن با خرابی های مختل?? شروع به خارج کردن خرابی ها از سطح پلتر و اضا??ه کردن به این لیست میکند .

این لیست هابه علت ظر??یت کم پس از مدتی کامل ، پر شده و هارد پس از مواجه شدن با یک خرابی جدید قادر به اضا??ه کردن به این لیست نیست و خرابی های از جمله عدم شناسایی در کامپیوتر و عدم ظر??یت صحیح ، مواجه شدن با پیغام ??رمت و … می شود.

کانون بازیابی اطلاعات با بهره گیری از بروز ترین ابزار ریکاوری از جمله PC3000 و MRTPRO توانایی شناسایی این خرابی ها را دارا میباشد و به بهترین روش و سریعترین راه ممکن شروع به اصلاح این لیست میکند و اگر هاردهای ??وق نیاز به آپدیت جدید ??ریمور باشد توانایی آپدیت ??ریمور را دارا میباشند.

[h=3]تعمیر هارد لپتاپ ( خرابی های ??یزیکی )[/h]خرابی ??یزیکی هارد لپتاپ یعنی این هارد دچار آسیب هد و پلتر ، اسپیندل موتور با PCB شده است که به چند دسته ی مهم تقسیم میشود :

۱ – هد صدای تیک تیک میدهد : در این نوع خرابی اصولا هد هارد در سطح پلتر گیر کرده و نیاز به جراحی هارد میباشد که پس از جراحی هد از سطح پلتر آزاد شده و در قسمت اصلی خود قرار میگیرد و میتواند براحتی شروع به استخراج اطلاعات کنیم اما اصولا هاردهایی که به هر دلیلی نیاز به جراحی باشند هاردهای قابل اطمینان نبوده و نیاز میباشد این اطلاعات در مکان دلگیر ذخیره شود .

۲ – هارد صدایغیر متعار??ی میدهد و از ??اصله یک یا دو متری نیز قابل شنیدن می باشد

هد هارد خراب شده از طریق یک هارد مشابه و جابجایی هد قابل ریکاوری و بازیابی میباشد.

۳ – اسپیندل موتور ق??ل کرده و صدای شبیه به صدای تلق تلق میدهد که با تعویض پلتر و یک اسپیندل موتور نو قابل بازیابی میباشد .

۴ – سطح پلتر دچار آسیب شده است : این مرکز توانایی بازیابی اطلاعات این نمونه از هاردها را نداشته و ??قط و ??قط در دو کشور در دنیا با هزینه هنگ??ت توانایی بازیابی ۵۰% این هاردها را دارا میباشند .

کانون بازیابی اطلاعات نماینده رسمی دستگاه MRTPRO میباشد و بیشتر دوستانی که در ایران شروع به بازیابی اطلاعات هارد میکنند دستگاه خود و آموزش های تخصصی در این مرکز دیده اند .

از خدمات ارائه شده در کانون بازیابی اطلاعات :

۱ – تعمیر هارد لپتاپ

۲ – تعمیر هارد نوت بوک

۳ – تعمیر هارد لپتاپ با خرابی هد

۴ – تعمیر هارد لپتاپ با اصلاح ??ریمور

۵ – تعمیر هارد لپتاپ با خرابی برد

۶ – تعمیر هارد لپتاپ با خرابی مدیا تعمیر هارد لبتاپ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نوین هارد

 

برترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد در تهران

 

بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک اکسترنال و اینترنال و لپ تاپ سوخته خراب

http://www.datarecoverynovin.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...