رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

شش پروژه C-Lab جدید توسط سامسونگ معرفی شد

پست های پیشنهاد شده

سامسونگ سال گذشته پروژه خلاقانه Creative Lab (C-Lab) را معر??ی کرد تا از طریق آن کارمندان ??رهیخته این شرکت دست به توسعه ایده های عجیب کسب و کار خود بزنند بدین ترتیب که غول ??ناوری کره ای منابع و مواد لازم را در اختیار آن ها قرار داده و به ایده های آنان جامعه عمل بپوشاند.

 

سامسونگ ابتدای سال جاری اعلام کرد حدود 18 ن??ر از کارکنانش که بر روی پنج پروژه مختل??C-Lab مشغول به کار بودند

 

از این شرکت استع??ا دادند تا ایده هایی که در این پروژه بر روی آن کار کردند را جامه عمل بپوشانند و اقدام به راه اندازی شرکت های جداگانه را بر اساس پروژه خلاقانه C-Lab بنمایند.

 

سامسونگ آخرین بار در مراسم IFA 2016 چند پروژه جدید را به معرض نمایش درآورد، حالا نیز شش پروژه جدید از این آزمایشگاه خلاقیت را برای توسعه شرکت های جدید رونمایی کرده است.

 

اپلیکیشن Hum On! یک اپلیکیشن موبایلی جدید است که می تواند از طریق زمزمه صدای کاربر آهنگ مورد علاقه وی را بسازد. این نرم ا??زار صدای کاربر را به نوت های موسیقی تبدیل می‌ کند و آن ها را قادر می سازد حتی بدون داشتن دانش موسیقی ملودی زیبایی بسازند.

 

 

q0o95eva9oke2lez95pd.jpg

 

 

و??ل یک شبکه اجتماعی است که ایده آن برای اولین بار از آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ بیرون آمد، این سرویس امکان خلق تصاویر و محتوا را برای کاربران ??راهم می کند تا بتوانند آن را بر روی ص??حه کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. همچنین دیگر کاربران (احتمالا دوستان و ا??راد تایید شده) می ‌توانند محتوای مورد نظر خود را به آن اضا??ه کنند و محتوای قبلی را تکمیل کنند و یک پست اجتماعی هنری خلق کنند.

 

 

thx4o586elqlbnrjgnm2.jpg

 

 

ساعت ItsyWatch یک گجت پوشیدنی طراحی شده برای کودکان است که به ایجاد ر??تارها و عادات مثبت در آن ها کمک می کند. به طور مثال با ارائه یک حیوان خانگی مجازی طرز صحیح نگهداری از آن ها را به طور غیر مستقیم آموزش می دهد و با تقویت پیوند عاط??ی میان اعضای خانواده استرس والدین را نسبت به این امر مهم تا حدود زیادی کاهش می دهد.

 

 

s9tmzuuwkgoh5ttv4bvk.jpg[/img]

 

هدست Ahead یک وسیله ارتباطی است که بیشتر به درد ا??رادی مانند اسکی بازان و دوچرخه سواران می خورد که از کلاه ایمنی است??اده می کنند. این هدست جایگزین هندز??ری شده و نیاز به دست گر??تن موبایل و واکی تاکی را از کاربر می گیرد. هدست Ahead امکان پخش موسیقی و دریا??ت اعلانیه صوتی را برای کاربر ??راهم می کند.

 

 

fdeyrvz4u7ovi1agoacp.jpg

 

اپلیکیشن LiCON با تکیه بر دوربین اسمارت ??ون تشخیص و کنترل دستگاه های هوشمند مجهز به ??ناوری اینترنت اشیا را به عهده می گیرد. کاربران می توانند با راه اندازی اپلیکیشن از هر دستگاه هوشمندی عکس بگیرند و از طریق آن کنترل دستگاه را بدست گیرند.

 

 

c592hk61e132zyngf68w.jpg

 

در آخر دوربین FITT360 یک گجت ضبط ??یلمبرداری 360 درجه جدید است که از تمام صحنه های اطرا?? کاربر ??یلم می گیرد. در واقعی این دستگاه یک دوربین ??یلمبرداری 360 درجه محسوب می شود که به راحتی مورد است??اده قرار می گیرد.

 

 

t8nsvuvlkyjlxlvqfuoa.jpg

 

منبع: samsungcenter

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...