رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sitesazialiyari

قوانین فروش آیتیونز

پست های پیشنهاد شده

1. برای است??اده از گی??ت کارت آیتونز باید حتما یک اپل آی دی آمریکا (Apple ID) داشته باشید و زرین گی??ت در خصوص این مساله هیچ گونه مسولیتی را عهده دار نمی باشد.

 

2. گی??ت آیتیونز ??روحته شده تنها در یک صورت پس گر??ته می شود و آن زمانی است که پس از وارد کردن کد گی??ت پیام The code that you entered is invalid نمایش داده شود.

 

3. چنانچه در هنگام است??اده از گی??ت ویزا کارت با پیام The code that you entered has already been redeemed مواجه شدید، زرین گی??ت میتواند با استعلام گر??تن از apple طی دو روز کاری زمان است??اده از گی??ت را مشخص کند. چنانچه زمان است??اده قبل از ??روش به مشتری بود گی??ت تعویض می گردد، در غیر این صورت زرین گی??ت هیچ گونه مسئولیتی را عهده دار نیست. نکته: در این گونه مواقع این امکان وجود دارد که بدلیل اختلالات مرورگر شما، پیغام شارژ شدن مو??قیت آمیز اکانت خود را مشاهده نکنید. در این حالت نیاز است که یکبار از اکانت خود خارج شده و اصطلاحا Sign-out نموده و مجددا Sign-in نمایید و اعتبار ??علی اکانت خود را بررسی نمایید.

 

 

4. جهت مشاهده اعتبار ??علی اپل آی‌دی پس از شارژ اکانت خود باید باید ابتدا وارد اپل استور دستگاه خود شوید، سپس در بخش انتهای برنامه و در زیر اکانت اپل آی‌دی ( ایمیل ) خود می‌توانید میزان اعتبار ??علی را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

5. چنانچه در زمان redeem کردن اکانت خود با خطای The Code you entered has not been properly activated. For assistance, please contact iTunes store support مواجه شدید؛ این بدین معنی است که کد گی??ت کارت شما در سیستم اپل رجیستر نشده و ??عال نمی‌باشد. در این حالت زرین گی??ت امکان تعویض گی??ت کارت شما را دارد.

 

 

 

 

6. مسئولیت هر گونه سو است??اده و یا ا??شای اطلاعات کارت که منجر به سو است??اده از کارت یا هزینه مبلغ موجودی کارت توسط شخص ثالث گردد به عهده خریدار کارت می باشد و زرین گی??ت هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

 

 

 

 

7. زرین گی??ت میتواند هر قسمتی از این قوانین و مقررات را در هر موقع تغییر دهد. متن قوانین همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قوانین مخال?? بودید میتوانید دریا??ت خدمات از زرین گی??ت را متوق?? نمائید.

 

 

 

 

8. زرین گی??ت گاها برای اطلاع یا??تن شما از مطالب مهم به شما ایمیل هایی را ارسال میکند. شما بدینوسیله موا??قت خودرا با دریا??ت اینگونه ایمیل ها اعلام میدارید.

 

 

 

 

9. انکار تعهد: زرین گی??ت سرویس حاضر را به همان شکلی که هست و بدون هرگونه تعهدی ارائه میکند. ما در مورد عدم قطع شدن سایت و خدمات، خالی از اشکال بودن آن ، ر??ع اشکالات یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی نداریم.

 

 

 

 

10. است??اده از کارتها و پذیرش آنها توسط وب سایتهای مختل?? تابع قوانین اقتصادی ، سیاسی و ... کشور مربوطه و موسسات و سایت های مالی و اعتباری واسطه می باشد. در نتیجه در هنگام است??اده از کارتها باید به محدودیتها و خطرات ناشی از هر نقل و انتقال دقت کا??ی داشت که ممکن است حتی در شرایطی به بلوکه کردن وجوه، عدم عمل به تعهدات و ... از طریق ??روشندگان بدلایل مختل?? منجر گردد. دارنده کارت باید شخصاً به مطالعه در این زمینه پرداخته و در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل، زرین گی??ت هیچگونه مسئولیتی در قبال این عدم انجام تعهدات نداشته و قادر به جلوگیری از هیچ یک از ??رایندهای پرداخت نمی باشد.

 

 

 

 

11. دارنده و است??اده کننده کارت خود را ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین الملل دانسته و در صورت تخل?? و پیگرد قانونی در اثر سوء است??اده ، کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از آن را شخصاً برعهده می گیرد .

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...