رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahtabnaderimc

 سئو سایت چگونه جایگاه خود را فیکس نمایید؟

پست های پیشنهاد شده

mcseo-ranking.jpg

 

سئو سایت چگونه جایگاه خود را ??یکس نمایید؟

سئو سایت چگونه جایگاه خود را ??یکس نمایید؟

 

 

نتایج جستجو گوگل و سئو سایت همواره در حال تغییر می باشد و تغییرات پیوسته ای را در نتایج جستجو در کلمات کلیدی مختل?? مشاهده می نمایید. حال چگونه می توانید جایگاه خود را در سئو سایت ??یکس نمایید. در این مقاله تکنیک هایی را در این خصوص بیان می نماییم.

 

 

 

ح??ظ جایگاه در سئو سایت

سئو سایت

در اغلب موارد سایت های ص??حه اول در رنکینگ بالاتر با تغییرات کمتری در جایگاه و سئو روبه رو می شوند. یعنی سایت هایی که در سه یا چهار لینک اول می باشند با تغییرات کمتری روبه رو می شوند و سایت هایی که در لینک ده ، نه ، هشت و یا ه??ت وجود دارند در طول روز با دنس های بیشتری روبه رو می شوند و جایگاه سئو آن به طور مداوم تغییر می کند. دوربین مدار بسته ، سئو سایت ،سئو اگر شما در لینک های پایین در ص??حه اول وجود دارید پس احتمال تغییر لوکیشن و سئو سایت شما بیشتر است. به منظور رهایی از این موضوع می بایست خود را به لینک های بالاتر در ص??حه اول برسانید تا ح??ظ و ??یکس شدن موقعیت و رنکینگ خود را داشته باشید.

 

??عالیت بیشتر برای ??یکس سئو سایت%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C.jpg

سئو سایت شبکه های اجتماعی

 

برای اینکه بدانید لینک سایت خود را به لینک های بالاتر بکشانید می بایست میزان ??عالیت و عملکرد خود را ا??زایش دهید. ا??زایش تولید محتوا ، ا??زایش اکتیو و زنده بوند سایت ، ا??زایش میزان تبلیغات ، ا??زایش ترا??یک تماما موجب می گردد که شما به رنکینگ بالاتری در سئو سایت دست یابید و این ارتقا در رنکینگ موجب می شود که شما در لینک های بالاتر بتوانید جایگاه ??یکسی را برای خود رقم زنید.

 

 

سئو سایت: اثر محتوای کپی در سئو

 

 

 

در مقالات سئو سایت همواره این جمله تکرار می شود که محتوای کپی را به هیچ وجه در سایت خود وارد ننمایید. در واقع محتوای کپی تاثیر گذاری بسیار من??ی را در سئو سایت می گذارد بطوریکه به واسط محتوای کپی به هیچ وجه سئو سایت انجام نمی گیرد.

 

 

محتوای کپی در سئو سایت چگونه است؟

سئو سایت شبکه های اجتماعی

 

محتوایی که در دیگر سایت ها موجود باشد و شما عینا همان محتوا را در سایت خود گذاشته اید و یا اینکه تیتر آن و یا پاراگرا?? ها را جابه جا نموده اید تمامی به عنوان محتوای کپی شناخته می شوند. خرید بک لینک ، سئو سایت ،سئوحتی اگر شما کلمات موجود در جملات را با اندکی تغییر در جمله بندی نیز درج نموده اید این امر نیز در سئو سایت با عنوان کپی محتوا شناخته می شود.

 

 

اثر محتوای کپی در سئو سایت

panelty-seo-mc-google.png

اگر شما محتوایی را است??اده نمایید که به عنوان محتوای کپی باشد و گوگل این محتوا را پیش از این در سایتی دیگر ایندکس نموده باشد پس در واقع شما به واسط الگوریتم پاندای گوگل نمره من??ی خواهید گر??ت و اگر تمامی محتوای شما کپی باشد به پنالتی شدن سایت شما و حذ?? از نتایج منجر می گردد.

 

 

 

 

محتوای کپی در برخی ص??حات در سئو

 

 

اگر شما در چند ص??حه از سایت خود محتوای کپی گذاشته باشید برای مثال اگر این تعداد محتوای کپی در تعداد بسیار کم باشد پس تاثیرگذاری من??ی آن کم خواهد بود اما اگر نص?? محتوای موجود در سایت شما کپی باشد پس بدانید در سئو سایت و جایگیری در رنکینگ بالا با مشکل روبه رو خواهید شد.

 

 

page-rank-seo.jpg سئو سایت در آغاز سایت چرا مهم می باشد؟

 

 

سئو سایت در آغاز و استارت کار بسیار مهم می باشد بطوریکه اگر در آغاز کار و زمانی که گوگل سایت شما را ایندکس می کند اگر به عنوان سایتی معتبر شما را شناسایی نماید این اعتبار در روند سئو سایت شما بسیار اثرگذار می باشد.

 

 

 

آغاز سئو سایت خود را چگونه انجام دهیم؟

 

 

آغاز و استارت کار سایت بسیار مهم می باشد و اگر همان ابتدای کار شما سایت خود را به گوگل معتبر معر??ی نمایید این اعتبار را شما در روند سئو سایت خود شاهد خواهید بود. بدین منظور تهیه محتوای با کی??یت و در حجم بالا در استارت کار بسیار مهم می باشد.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...