رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

با خانه های بدون پنجره چه کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

 

طراحی و دکوراسیون خانه های بدون پنجره ی شاید در نگاه اول چالش بزرگی به نظر برسد اما گاهی با چند تر??ند حر??ه ای می توانید این چالش بزرگ را تبدیل به نقطه ی عط?? طراحی و دکوراسیون داخلی خود کنید، و از معضل دکوراسیون خود برای ایجاد دکوراسیون منحصر به ??رد تر کمک بگیرید. امروز می خواهیم شما را با ایده های دیگری برای دکوراسیون خانه های بدون پنجره آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

قدم اول: انتخاب رنگ مناسب

 

1111590_452.jpg

 

وقتی خانه ی شما از نور طبیعی محروم است بنابراین باید از رنگ مناسب برای ??ضای دکوراسیون خود است??اده کنید. در دکوراسیون خانه بدون پنجره حتما توجه داشته باشید که از رنگ های روشن است??اده کنید تا ??ضای شما را بزرگ تر و روشن تر نشان دهد همچنین از انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ های شلوغ پرهیز کنید.

 

قدم دوم: انتخاب نور پردازی مناسب

 

1111591_257.jpg

 

در دکوراسیون خانه بدون پنجره انتخاب نور مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. تعبیه کردن چند منبع نوری در جایی که در دید دیگران نیست باعث می‌شود تا نور به صورت غیرمستقیم وارد اتاق شده و این دقیقا همان حس و حالی است که پنجره‌ها در ??ضا ایجاد می‌کنند. پس منبع نور نقطه ای و نورپردازی مخ??ی را ??راموش نکنید.

 

قدم سوم: است??اده از پنجره های مجازی

 

1111592_607.jpg

یکی از ساده ترین تر??ندها برای دکوراسیون خانه بدون پنجره ایجاد یک پنجره ی مجازی و القای حس پنجره به ??ضای داخلی تان است این کار به لحاظ روانی ??ضای دکوراسیون شما دلباز تر جلوه می دهد، حتی می توانید برای پشت این پنجره ی مجازی یک تصویر از طبیعت در نظر بگیرید و ظاهر دکوراسیون خود را مت??اوت کنید.

 

قدم چهارم : است??اده از پنجره های داخلی

 

1111593_614.jpg

 

در دکوراسیون خانه بدون پنجره می توانید با کمی مطالعه بیشتر از دیوارهای ش??ا?? است??اده کنید و یا با ایجاد یک پنجره ی داخلی به سادگی نور را از سایر ??ضاها به ??ضای داخلی خود بیاورید. این ایده یکی از ایده های پر کاربرد در دکوراسیون خانه های بدون پنجره است.

 

قدم پنجم: است??اده از درب های ش??ا??

 

1111594_149.jpg

 

درست همانند بند قبل، در دکوراسیون خانه ی بدون پنجره به سادگی می توانید با کمک درب های ش??ا?? نور طبیعی را مهمان دکوراسیون داخلی خود ??قط کا??ی است درب های خود را از حالت غیر ش??ا?? تبدیل به درب های ش??ا?? کنید.

 

قدم ششم: است??اده از آینه

 

1111595_917.jpg

 

 

با اضا??ه کردن آینه به یکی از دیوارهای ??ضای خود به سادگی می توانید چیزی شبیه به تاثیر پنجره را در دکوراسیون خانه بدون پنجره خود ایجاد کند. البته آینه نمی‌تواند باعث ورود نور طبیعی شود اما ایجاد حس عمق داشتن که حالت گر??ته و کسل‌کننده اتاق را از بین می‌برد و نور موجود در ??ضای شما را چند برابر می کند، البته در هنگام نصب آینه توجه داشته باشید که آینه به سق?? نزدیک نباشد و مقابل با یک منبع نوری قرار گیرد.

 

قدم ه??تم: حذ?? درب های اضا??ی

 

1111596_780.jpg

 

یکی دیگر از ایده های دکوراسیون خانه بدون پنجره، تبدیل ??ضای داخلی به ??ضای پلان باز است. شما به سادگی می توانید با حذ?? درب های اضا??ی و یا باز کردن درب های داخلی نور طبیعی را از بخش های دیگر به دکوراسیون داخلی خود بیاورید .

 

قدم هشتم: است??اده از نورگیرها

 

1111597_322.jpg

 

اگر در حال بازسازی ??ضای داخلی تان هستید و امکان ایجاد پنجره را در ??ضای دکوراسیون خود ندارید به سادگی می توانید نورگیرها را جایگزین پنجره کنید و ظاهر ویژه ای به دکوراسیون خانه بدون پنجره ی خود ببخشید برای این منظور می توانید از متخصین این حوزه کمک بگیرید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...