رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
masterina

۳ نکته طراحی برای بهبود عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی

پست های پیشنهاد شده

 

بدون شک، امروزه تجارت الکترونیک به یکی از مهم ترین بخش‎های کسب و کار در اینترنت تبدیل شده و رقابت در آن بسیار سخت است. اما این پیچیدگی و سختی رقابت، دلیل بسیار ساده ای دارد، اگر کاربر از ??روشگاه اینترنتی شما خوشش نیاید می‎تواند به راحتی ص??حه را بسته و به سایت رقیبتان برود. اگر می‎خواهید ??روش خود را ا??زایش دهید و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید، باید ??روشگاهی داشته باشید که عملکرد مناسبی برای مشتریان داشته باشد.

 

 

online-shopping-ecommerce-ss-1920.png

 

اصلا مهم نیست که محصولاتی با پایین ترین قیمت یا با بهترین کی??یت دارید. اگر کاربران نتوانند سریع و بدون مشکل به چیزی که می خواهند برسند٬ حاضر هستند کی??یت و قیمت را ??راموش کرده و به ??روشگاهی مراجعه کنند که برای آنها در زمان خرید و پیدا کردن محصول مشکلی ایجاد نمی کند. عملکرد مناسب که در بالا به آن اشاره کردیم به این معنی است که مشتری بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن بتواند محصول خود را پیدا کرده و آن را بدون پیچیدگی‌های ??روشگاه‌های اینترنتی خریداری کند. نکاتی که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد٬ کمک خواهند کرد تا ??روشگاه اینترنتی‌ای داشته باشید با عملکرد و کاربردپذیری بهتر و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد.

 

۱- Call To Actions و دکمه‌های ثبت نام

 

مشکل اصلی و بزرگ ??روشگاه‌های اینترنتی در ایران روند ثبت نام و خرید آنها است. در بسیاری از ??روشگاه‌های اینترنتی که در ابتدا ظاهر مناسبی دارند، زمانی که می خواهید ثبت نام یا خرید کنید، با ??رم‌های طولانی روبه‌رو می شوید که سوال‎های زیادی از شما می کنند. مشکل اصلی این سوال‌ها این است که مشتریان حس نمی کنند این سوال‌ها باعث بهبود تجربه‌ی خرید آنها می شود. با این همه، هیچ وقت ارزش دکمه ها را ??راموش نکنید. این دکمه‌ها هستند که می توانند به ا??زایش نرخ تبدیل و همچنین بهبود عملکرد ??روشگاه اینترنتی کمک شایانی بکنند.

 

زمانی که می خواهید نرخ تبدیل خود را به کمک دکمه‌ها بهبود ببخشید باید به رنگ٬ اندازه٬ ??ونت نوشته٬ خود نوشته و جایگاه آن در ص??حه ??کر کنید. متن باید کاملا ش??ا?? و روشن باشد و همچنین رنگ ??ونت نیز باید در پس‌زمینه مشخص باشد.

 

۲- خرید بدون نیاز به ثبت نام

یکی از چیزهایی که خریداران اینترنتی از آن متن??ر هستند٬ ??رم‌های طولانی و سخت ثبت نام پیش از خرید است. به نظرتان چه ات??اقی رخ می‌دهد اگر به مشتریان اجازه دهید بدون نیاز به ثبت نام و مطالعه بیشتر ??رم‌ها، خرید خود را انجام دهند و در انتها از آنها سوال کنید آیا مایل به عضویت در ??روشگاه اینترنتی شما هستند یا خیر؟ این روش در جهان به عنوان روشی برای کاهش نرخ ریزش کاربران٬ ا??زایش میزان خرید آنها و همچنین کاهش نرخ رها کردن سبد خرید، است??اده می‌شود.

 

۳- جستجو

امکان جستجو به مشتریان این امکان را می‌دهد با دشواری کمتر، آنچه به دنبالش هستند را پیدا کنند. واقعا چه کسی دوست دارد ص??حه به ص??حه در ??روشگاه بگردد و تمام توضیحات محصولات را بخواند تا بتواند محصولی که دنباش است را پیدا کند؟ خودتان دوست دارید این کار را به عنوان خریدار انجام دهید؟

 

است??اده از ویژگی جستجو بسیار به ??روشگاه های اینترنتی توصیه می شود و از آنها خواسته می‌شود تا جای ممکن از آن است??اده کنند و حتی بهتر می شود اگر بتوانند جستجو براساس دسته‌بندی ها را هم به انواع جستجو اضا??ه کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...