رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
majid_hz

کاربرد زالو در جراحی

پست های پیشنهاد شده

[h=1]کاربرد زالو در جراحی[/h]

تاکنون درباره
، نکات و روش های
مقالاتی منتشر شده ، در این مقاله به کاربرد زالو در جراحی ها می پردازیم که نه تنها در کشورهایی چون انگلیس ، امریکا ، روسیه ، هند ، چین ، ترکیه و بسیاری از کشورهای اروپایی مورد تایید و است??اده است.

[h=2]کاربرد زالو درمانی در جراحی[/h] کاربرد زالو درمانی در جراحی پلاستیک و پیوند اعضا روشی علمی و قطعی و مورد تایید طب نوین است و تاثیر مثبت قابل توجهی نیز از این روش در آمار مشاهده میشود. بله ،امروزه در کشورهای متعددی در جراحی های پلاستیک و پیوند اعضا از زالوی طبی است??اده می شود. برای مثال، احتقان سیاهرگی و در نتیجه ترومبوز، یکی از عوارضں پیوند پوست می باشد که باعث ??ساد با??ت پس از پیوند و ع??ونت خونی در بیمار میگردد. عدم تعادل در همودینامیک باعث نارسایی سیاهرگی می شود. روش معمول برای درمان که دکمپرس کردن در ??اصله کمی از محل و تخلیه هـماتوم زیر پوست به وسیله برش در پوست است که اکثراً مو??قیت آمیز نیست. در سال 1955 در بیمارستان لیوبلجانا برای اولین بار برای درمان احتقان سیاهرگی از زالوی طبی است??اده شد و نتایج آن برای همه بیمارانی که این روش برروی انها است??اده شده بود ، مطلوب و امیدوارکننده بود. [h=2]زالو درمانی و کمک به پیوند اعضاء[/h] در حال حاضر در دنیا از زالو درمانی بیشتر به‌ دلیل قابلیت‌ های این شیوه درمانی در درمان بیماران پس از جراحی‌های پلاستیک، پیوند پوست یا پیوند انگشتان قطع شده مورد است??اده قرار می‌گیرد. تاثیر درمانی این زالوهای کوچک در پیوند بهتر اعضای پیوند شده و پیشگیری از ایجاد با??ت سیاه یا نرسیدن خون به موضع پیوند داده شده است. زالو دارای خواص ویژه ای است که به طور منحصر به ??ردی قادر است. با??تی که در اثر اختلال گردش خون به خطر ا??تاده را نجات دهد. در بسیاری از مراکز جراحی دنیا، زالو مورد است??اده قرار گر??ته و جراحان توانسته اند اعضای پیوندی را که با هیچ روشی قابل درمان نبوده به وسیله گونه ای از زالوی طبی (هیرود و مدیسینالیس) نجات دهند.

به طور کلی،زالو درمانی در جراحی پلاستیک و پیوند اعضاء دارای کارکردهای زیر است :

1. بعد از پیوند پوست یا ماهیچه برای خون رسانی بهتر به عضو پیوندی زالو درمانی اثرات م??یدی دارد.

2. زالو برای درمان احتقان عروقی، (احتقان عروقی زمانی روی می دهد که سیستم سیاهرگی قادر به تخلیه خون سیاهرگی از مناطق بدن نباشد) و ر??ع مشکلات جراحی پلاستیک و جراحی میکروسکوپی است??اده می شود. در پیوند پوست و ماهیچه هم از زالو است??اده می شود.

3. در جراحی ها برای ر??ع احتقان عروق، ادم، ترومبوز و نکروز از زالو می توان سود جست.

4. بعد از جراحی زیبایی و ترمیمی، به منظور کاهش یا ر??ع چین و چروک صورت، زالو اندازی بسیار م??ید است. زالو سبب تسریع و تشدید گردش خون پوست شده و از این طریق با??ت ناحیه بهتر و بیشتر از خون مشروب می شود. در واقع تغذیه با??ت بهتر می شود و چین و چروک های ریز از بین می رود.

خواندن این مقالات را به شما پیشنهاد میدهیم :

آیا زالو درمانی برای ر??ع جوش صورت و آکنه موثر است؟

زالوی پزشکی و زالو درمانی برای درمان بیماری

مواد موثر در بزاق زالوی پزشکی

تصاویری از زالو درمانی ، بخش اول

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...