رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
majid_hz

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

پست های پیشنهاد شده

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

به نظر شما یک
در مطلب قبلی با عنوان
سوالاتی مطرح شد که به انتخاب دقیق و هوشمندانه در خرید یک ویلای خوب در منطقه شمال بسیار کمک خواهد کرد. سعی میکنیم پاسخ این سوالات را ریزبینانه و با توضیحات کوتاه در اختیار شما قرار دهیم . در ادامه به ویژگی های یک ویلای خوب در شمال پرداخته ایم که دعوت میکنیم جهت مطالعه کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید .

آیا میدانید یک ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

قبل از خرید هر محصولی معمولاً ویژگی های آن مورد بررسی قرار میگیرد و برای خرید ویلا شمال به سوال اول میرسیم اینکه یک ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد ؟ نکته اول در انتخاب ویلا در شمال این است که آیا سازه بر اساس با??ت منطقه مورد نظر طراحی شده یا نه ؟ آیا سازه از لحاظ معماری داخلی و خارجی توسط یک آرشیتکت و متخصص طراحی شده و یا به صورت سنتی و یا از روی یک طرح و یا چند طرح ترکیبی که در محیط اینترنت به و??ور یا??ت میشود کپی و ساخته شده ؟ اولین قدم بررسی یک ویلای خوب دیدن تصاویر مراحل ساخت و چک کردن مجوز های قانونی اولین مرحله است و پس از آن حتما پیشنهاد میکنیم تعدادی از پروژه های اجرایی قبلی مجموعه مورد نظرتان را پیگیر باشید. زمانی که میخواهید برای خرید ویلا در شمال که قرار است جزو امن ترین و آرامش بخش ترین محل های زندگی شما باشد هزینه کنید باید از نقاط ضع?? و قوت آن به خوبی آگاه باشید . اگر طراحی و اجرای یک ویلا بدون ت??کر و اندیشه و بدون در نظر گر??تن جغرا??یا و با??ت منطقه صورت گیرد مطمئنا در آینده بسیار نزدیک نه تنها در سمت رشد حرکت نخواهد کرد بلکه آسیب و زحمات بسیاری را برای صاحبان ویلاها در بر خواهد داشت . آيا قصد خريد ويلا شمال داريد ؟

 

در نظر گر??تن استاندارد های ساخت و ساز ویلا، تنها یک مورد است که توسط بسیاری از سازندگان ویلاها رعایت نمیشود. حالا بیایید تصور کنیم اگر به با??ت منطقه ای مانند شمال در حین ساخت بی توجهی شود نتیجه ای بسیار شایع را خواهیم دید . ویلا هایی رطوبت زده و ??رسوده با عمر بسیار کم صر??ا جهت کم کردن هزینه ای ساخت و در بسیاری موارد از جهت عدم دانش کا??ی در طراحی سازه بوجود می آیند. خرید ویلا شمال شاید علاوه بر تهیه محیطی امن و آرام برای شما جنبه سرمایه گذاری نیز داشته باشد پس چه بهتر از ابتدا به موقعیت جغرا??یایی ویلای خود در منطقه شمال نیز ??کر کنیم . در مطالب مختل??ی به معر??ی زیباکنار پرداخته شده است ، منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم ! (ويلا شمال) ، مکانهای گردشگری زیباکنار. منطقه زیباکنار در سالهای اخیر تنها منطقه در شمال است که قیمت ویلا در آن در تمامی شرایط رکود در حال پیشر??ت بوده و خرید و ??روش ویلا همیشه در آن پر رونق است . با یک پرس و جوی ساده از تمامی اقشار از بنگاه املاک تا ویلاداران منطقه و سایر مردم ناحیه به مزیت های ویژه این منطقه زیبا پی خواهید برد. در خرید یک ویلای خوب در شمال نوع طراحی و دیزاین حر??ه ای و در نظر گر??تن امکانات ر??اهی و ت??ریحی نیز بسیار تاثیر گذار است. طراحی ویلاها در سبک های مت??اوت که تمامی سلایق را پوشش دهد یکی از مزیت های بناهای خوش ساخت میباشد. بعنوان مثال ساخت ویلاهایی در یک شهرک با دیزاین مدرن و کلاسیک که تمامی امکانات ر??اهی را در دسترس شما و میهمانان عزیزتان قرار دهد .

مجموعه لوکس دهکده ساحلي ويلايي الیت در شمال و در کنار ساحل درياي خزر، منطقه آزاد انزلي - زيباکنار، استان گيلان

در خرید ویلا باید به نکات دیگری مانند نورگیری خانه، نحوه قرارگیری خواب ها و آشپزخانه ، تهویه مناسب برای آشپزخانه ، ت??کیک ، محیط ??ضاهای خصوصی ویلا از ??ضا های پذیرایی میهمان ، اندازه پنجره ها ، محل سرویس ها ، نزدیکی اتاق خواب ها و نوع و مکان ورودی ویلا و .... نیز توجه کنید. قبل از ویلا شمال تمامی امکانات و مزیت های مورد نظر ویلای خود را در ذهن داشته باشید و حتما سعی کنید از مراحل ساخت اطلاع یابید و از راحتی ، سهولت و آرامش بخش بودن محیط ویلای خود اطمینان حاصل کنید. تجربه ثابت کرده هیج ارزانی و هیچ گرانی بی علت نیست !

 

درست است همه ما میدانیم که هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی علت نیست ! اما در شرایط بسیاری دیده شده که ویلاهایی در شمال با قیمت پایین و غیر استاندارد با شعار شرایط استثنایی و قیمت باورنکردنی ??روخته شده اند و چیزی جز پشیمانی برای صاحبان ویلاهای خریداری شده در بر نداشته اند. لط??اً قبل از خرید ویلا شمال به کی??یت ساخت و همچنین مجوز های قانونی و تخصص سازندگان و سابقه آنها دقت کنید .

 

در مطالب بعدی درباره خرید یک ویلای خوب در شمال به نکات بیشتری درباره سازندگان و مراحل ساخت استاندارد ویلا و..... اشاره میکنیم . آپدیت شد : مطلب بعد منتشر شد با عنوان چگونه ??روشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟ منتشر شد . از لینک های زیر نیز بازدید نمایید :

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...