رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
khabarekhosh

با وازلین ده سال جوان تر شوید

پست های پیشنهاد شده

در جهان امروز مدل های بسیار زیادی از مواد آرایشی و بهداشتی وجود دارد و بسیاری از ا??راد به دلیل تبلیغات زیادی که برای آنها می شود به است??اده از آنها روی می آورند. وازلین ماده ای قدیمی با خواص ??وق العاده است که این روزها کمتر کسی از آن است??اده می کند ولی ??واید آن معجزه آسا و بی نظیر است و با سایر محصولات قابل مقایسه نیست. در ادامه با خواص و ??واید این ماده ارزشمند آشنا شوید.

 

در بازار انواع کرم های ضد چروک وجود دارد که بسیاری از آنها قیمت های بسیار بالایی دارند، مصر?? این کرم ها برای چروک های پیشانی و کنار چشم و سایر چین و چروک ها م??ید واقع می شوند، به هر حال ممکن است خیلی از ا??راد از اثرات بی نظیر وازلین به عنوان ضد چروک اطلاع نداشته باشند. بسیاری از ا??راد مشهور در گذشته و حال مانند جنی??ر آنیستون و مرلین مونرو هم برای جلوگیری از چین و چروک صورت و چشم از وازلین است??اده می کردند و راز زیبایی خود را در است??اده از آن می دانند. دقت کنید وازلینی که در این مطلب از آن یاد می شود وازلین خالص و بدست آمده از ن??ت است نه انواع ترکیب شده آن با سایر کرم ها. حال این سوال پیش می آید که واقعا وازلین برای چروک های پوست م??ید است؟ جواب این سوال را با خواندن این مطلب پیدا می کنید.

 

وازلین یک کرم ژل مانند به نام ژل پترولیوم است که در واقع چربی حاصل از تقطیر مواد ن??تی می باشد که با پارا??ین مخلوط شده است. متخصصان پوست می گویند اکثر چین و چروک ها نتیجه خشکی پوست است و برای جلوگیری از آن باید به صورت متناوب از مرطوب کننده ها و آبرسان ها است??اده شود.

 

چگونه ژل پترولیوم می تواند از چین و چروک جلوگیری کند؟

 

وازلین می تواند باعث نرم و لطی?? شدن پوست شود، ا??رادی که پوست خشکی دارند بیشتر در معرض چین و چروک و شلی پوست هستند. با زدن یک لایه ژل پترولیوم یا همان وازلین روی صورت، دور چشم و لب ها از چروک های زودرس جلوگیری کنید.

 

آیا است??اده از وازلین برای چین و چروک خوب است؟

 

وازلین از قدیم برای لب های خشک است??اده می شد ولی امروزه ثابت شده که از آن می توان برای جلوگیری از چین و چروک صورت و دور چشم هم است??اده کرد زیرا پترولیوم با به وجود آوردن یک لایه ن??وذناپذیر برای پوست، رطوبت داخل آن را نگه داشته و از آلودگی ها و مواد زائد بیرونی آن را محا??ظت می کند. به خاطر همین است که وازلین جایگزین مناسبی برای مرطوب کننده ها می باشد.

 

آیا وازلین قادر به از بین بردن چروک های قوی است؟

 

شما باید بدانید که از بین بردن اینگونه چروک ها اصلا راحت نیست و با کمک وازلین تنها می توان از بیشتر شدن و عمیق شدن آنها جلوگیری کرد. به هرحال است??اده از وازلین دو بار در روز می تواند سبب بهبود نسبی چروک های ریز صورت شود.

 

اکثر خانم ها از دیدن چین و چروک روی صورتشان ناراحت می شوند، است??اده از وازلین به عنوان پوشش دهنده صورت در شب ها می تواند راه خوبی برای مرطوب نگه داشتن پوست در طول شب باشد. قبل از خواب صورت خود را با شوینده های مربوط به صورت به خوبی تمیز کنید و سپس صورتتان را با آب بشویید و بلا??اصله از یک لایه وازلین روی صورت است??اده کنید. اینکه صورت در هنگام زدن وازلین کمی مرطوب باشد بسیار مهم است، زیرا باعث می شود رطوبت پوست بیشتر ح??ظ شود.

 

وازلین برای چروک های دور چشم م??ید است؟

 

است??اده از وازلین می تواند چروک های ریز اطرا?? چشم را ناپدید کرده و به یکدست کردن پوست اطرا?? چشم کمک کند. ??راموش نکنید قبل از زدن وازلین دور چشم حتما تمیز و مواد آرایشی کاملا پاک شده باشد. بهترین زمان برای است??اده از وازلین دور چشم شب قبل از خواب است.

 

از وازلین همچنین می توانید به عنوان ماسک لایه بردار است??اده کنید. برای این منظور کمی شکر را با وازلین مخلوط کرده و روی پوست بمالید و بعد از مدتی با آب آن را تمیز کنید. دانه های شکر باعث لایه برداری خ??ی?? پوست شده و وازلین پوست را نرم و لطی?? می کند. همچنین برای کسانی که پوست ک?? پا و آرنجشان خشک است است??اده از وازلین توصیه می شود، کا??یست کمی از آن را به قسمت هایی از بدن که پوست خشکی دارد بمالید و ماساژ دهید. برای پاک سازی آلودگی های روی پوست و یا پاک کردن آرایش هم می توانید از وازلین است??اده کنید. کا??یست پنبه را به وازلین آغشته کرده و با آن سطح پوست خود را تمیز کنید.

 

پس است??اده از وازلین را در برنامه روزانه خود قرار داده و از مزیت های ??راوان آن برای بهبود پوست و زیبایی بدن است??اده کنید.

 

منبع

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...