رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
cilek

آموزش طراحی سایت حرفه ای

پست های پیشنهاد شده

 

آموزش طراحی سایت حر??ه ای چیست ؟: امروزه طراحی سایت یکی از دانش هایی است که دنیای پهناوری دارد و خیلی ا??راد در این دنیای پهناور سعی بر پیشی گر??تن از دیگر رقبای خود دارند. اما به واقع طراحی سایت حر??ه ای به چه وب سایت هایی اتلاق می شود؟ و طراح حر??ه ای سایت چه کسی می تواند باشد؟ نکات ??راوانی نیز برای طراحی یک وب سایت حر??ه ای وجود دارد که باید رعایت شود. این نکات چه نکاتی هستند؟ نرم ا??زارهایی برای تست نرم ا??زار وجود دارد اما آیا برای طراحی وب سایت نیز نرم ا??زاری و راهی برای تست وجود دارد؟ تمام این سوالات که شاید در ذهن شما بارها و بارها پیش آمده باشد سعی شده تا در این مقاله به آن ها پاسخ گ??ته شود. سوالاتی در ارتباط با انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت و سئو سایت آرایشی و زیبایی را در این مطالب دنبال نمایید.

 

امکانات طراحی سایت حر??ه ای

 

امکانات طراحی سایت حر??ه ای

 

شاید بسیاری از شما نام طراحی سایت حر??ه ای به گوشتان خورده باشد. اما آیا معیار و مقیاس مشخصی برای تشخیص حر??ه ای بودن یک وب سایت وجود دارد؟ در این مقاله مواردی را مطرح می کنیم تا به پاسخ سوال هایی از این قسم، دست یابید. یکی از امکاناتی که یک طراحی سایت حر??ه ای باید داشته باشد UI مناسب و کاربر پسند است. UI یا User Interface رابط کاربری است، که باید ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد. رابط کاربری اولین چیزی است که کاربر پس از باز نمودن سایت شما مشاهده می نماید. پس مسلما از اهمیت ??راوانی برخوردار است. مطالب طراحی وب سایت با ??ونت یکان اصلاح شده‎ و طراحی سایت هوشمند چیست؟ به روند طراحی سایت حر??ه ای شما بسیار کمک خواهد نمود.

 

امکانات طراحی سایت حر??ه ای

 

خصوصیات طراحی سایت حر??ه ای

 

مورد بعدی که بسیار مورد اهمیت است UX وب سایت است. UX همان User eXpriense است که تجربه ی کاربر محسوب می شود. تجربه ی کاربر همان راحتی کار با یک وب سایت است. به عنوان مثال یک کاربر یک وب سایتی را که با ورود به آن نداند برای عضویت به کدام بخش باید برود را نمی پسندد. کار با وب سایت نباید برای کاربر گیج کننده باشد، زیرا در این صورت به راحتی بر روی ضربدر کلیک می کند و به سایت رقیب شما می رود. پس تمام شرایط را برای است??اده ی راحت کاربر ??راهم نمایید. البته توجه داشته باشید این هد?? را با درنظر گر??تن این نکته که ظاهر وب سایتتان یکنواخت نشود دنبال نمایید. آموزش ابزارهای م??ید برای طراحی سایت حر??ه ای به طراحی UI شما کمک خواهد نمود.

 

امکانات طراحی سایت حر??ه ای

 

چگونه یک طراحی سایت حر??ه ای داشته باشیم؟

 

راه های متعددی برای دست یابی به این امر وجود دارد. بسیاری از ا??راد سعی بر این دارند تا خودشان چنین سایتی طراحی نمایند اما تحقق این امر با سعی و خطا امکان پذیر نیست. یا برخی سعی بر این دارند تا با سرچ در اینترنت و در نظر گر??تن سایت های رقبای خود به این هد?? دست یابند. اما کپی برداری از سایت های رقبا هم صحیح نیست هم شانس رقابت با آن ها را کم می کند. پس سعی بر آن داشته باشید تا وب سایت مخصوص به خودتان را داشته باشید. این امر با طراحی سایت اختصاصی امکان پذیر می باشد. گروه طراحی سایت در این امر شما را یاری می نماید. طراحی سایت با قالب وردپرس به کمک اینتن

 

امکانات طراحی سایت حر??ه ای

 

مطالب بیشتری در ارتباط با آموزش طراحی سایت را می توانید در این ص??حه دنبال نمایید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...