رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aliseo

چرا سوله دست دوم از جهان سوله بخریم؟

پست های پیشنهاد شده

متاس??انه در بسیاری از موارد دیده شده متقاضیان سوله به امید صر??ه جویی در هزینه ها اقدام به خرید سوله دست دوم با د??ترچه محاسبات تقلبی و کی??یت بسیار بد می کنند . در صورتیکه خوشبختانه در صنعت سوله سازی با وجود علم محاسبات و تکنولوژی های جدید و کارشناسان خبره که هم در ساخت سوله و سازه های ??لزی تخصص داشته و هم در طراحی های استاندارد و سبک سازی مهارت کا??ی دارند میتوانند کمک شایانی به این صنعت بنمایند.

 

ghosibadahaneziad.PNG


شرکت جهان سوله اص??هان با توجه به نیاز کشور به تحولی نو در این عرصه اقدام به تل??یق تمامی موارد شامل محاسبات بار بر?? ، زلزله ، وزش باد ، تراکم خاک ، وجود جرثقیل سق??ی ، سبک سازی ، موقعیت اقلیمی هر شهر در کشور بر اساس آئین نامه های نظام مهندسی کشور طراحی نرم ا??زاری پیشر??ته نموده و د??ترچه محاسبات کامل و ??ایل cad شامل نقشه های سازه ، نقشه های اجرای ??نداسیون و اجرای سوله و پوشش سق?? ارائه مینماید.

 

شرکت جهان سوله سازنده سوله در اص??هان در راستای کاهش هزینه های قیمت سوله با در اختیار داشتن دستگاه های اتوماتیک ساخت سوله هم نسبت به سرعت در اجرای پروژه و هم کی??یت آن گامی مهم در این صنعت برداشته است.

 

به طور مثال ساخت سوله شرکت کشتیبان جنوب بندر توسط شرکت جهان سوله با ابعاد 64 متر عرض(بدون ستون وسط) و طول 200 متر ، مساحت حدود 13000 مترمربع ، در مدت 3 روز طراحی و در 75 روز به طور کامل ساخت ، حمل و در محل پروژه نصب گردید.

 

js4.jpg

 

لازم به ذکر است وزن سازه اجرا شده 720 تن میباشد که طراحی های ارائه شده از سوی کار??رما وزنی معادل 1160 تن براورد گردیده بود که توسط تیم طراحی شرکت جهان سوله 440 تن سبک سازی و به صورت استاندارد به کار??رما تحویل گردید.

 

2shibarzziad.PNG

 

 

 

سوله سازی در اص??هان و همینطور اقصی نقاط کشور تخصص ماست. ساخت سوله سبک ، سوله دست دوم ، سوله خرپایی و ...

 

قیمت سوله خود را از ما بخواهید.

 

 

 

هم چنین بخوانید:

 

خرید سوله دست دوم از جهان سوله اص??هان

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...