رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aliseo

طراحی و ساخت سوله سبک قوسی (هلالی) ارزان – جهان سوله اصفهان

پست های پیشنهاد شده

شرکت جهان سوله اص??هان ا??تخار دارد طراحی و ساخت سوله سبک قوسی را با نرم ا??زارهای بروز دنیا ودستگاه های اتوماتیک اجرا نموده و با بهترین کی??یت و قابلیت ها و استانداردها و جالب تر اینکه سوله ارزان تر از سایر موارد مشابه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت در زمینه ساخت سوله قوسی (هلالی) نیز ??عالیت دارد.

 

مشاهده شده در تبلیغات بعضی از محصولات مشابه ادعای سوله سبک و ارزان ??قط معر??ی شده درصورتی که مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند که قیمت تمام شده هر متر مربع سوله معیار محاسبات یک سوله سبک ارزان و مقاوم محسوب می گردد.

 

در خرید یک سوله سبک قوسی، ارزان و مقاوم ??اکتورهای دیگری نیز دخیل هستند که در مجموع بسیار پر اهمیت است مثلا :

 

در سوله های قوسی تیر ورقی میتوان از عرض 5 متر تا دهانه 60 متر اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه مثل ubm از عرض 10 متر تا 34 متر قابلیت اجرا دارد.

 

در سوله های هلالی (قوسی) ارت??اع ستون سازه را از 1 متر تا 36 متر میتوان اجرا نمود در صورتی که در سوله های مشابه از جمله ubm نهایتا از 5 ال 12 متر می توان است??اده نمود.

Niches-11.jpg

 

 

هزینه و نوع عایق کاری سوله های تیر ورقی قوسی - جهان سوله

 

 

این نوع سوله را بنا بر نیاز مشتریان در انواع مختل?? میتوان اجرا نمود.مثلا اجرای ساندویچ پنل سرد خانه ای یا انواع پشم شیشه و پشم سنگ و کارتن پلاست وپلی کربنات که در سایر موارد سوله سازی مثل سوله سبک قوسی ubm اجرای این نوع پوشش ها عملا غیر ممکن است.

 

قابلیت جابه جایی سوله سبک قوسی - جهان سوله اص??هان

 

 

در زمانی که نیاز به جابه جایی سوله باشد این نوع سوله های قوسی تیر ورقی به دلیل اجرای کل پروژه از جمله پوشش و عایق کاری و کلیه اتصالات سازه به صورت پیچ و مهره ای اجرا میگردد با وجود پرسنل ماهر و امکانات لازم جهت این کار که در کشور ما به سهولت یا??ت می شود با کمترین هزینه دمونتاژ و در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور قابلیت جابجایی و نصب مجدد را دارد.

 

هزینه دمونتاژ و نصب این نوع سوله ها معادل 3 تا 5 درصد کل سازه میباشد و هزینه حمل ونقل سوله های پیچ و مهره ای بنابر بعد مسا??ت تعیین میگردد.در صورتی که در سوله های مشابه ماندد ubm و پرو??یلی جوشی و ??ضا کار چنین امکانی وجود ندارد چراکه عملا نیاز به جرثقیل های سنگین دارد و جابجایی به مناطق دوردست به دلیل غیر قابل تغییر بودن ابعاد سوله غیر ممکن است و در سوله های پرو??یلی جوشی به دلیل برشکاری و پرت مصالح و هزینه بالای دمونتاژ این نوع سوله ها عملا مقرون به صر??ه نیست. در این نوع سوله ها هزینه دمونتاژ و نصب سوله به صورت مجدد بین 30 تا 100 درصد کل سازه می باشد.

Niches-22.jpg

نصب سوله سبک قوسی و جرثقیل سق??ی– جهان سوله

 

 

در سوله های قوسی تیرورقی پیچ و مهره ای اجرای جرثقیل سق??ی با هر تناژی و هر ارت??اعی بنابر محل اجرای پروژه محاسبات و طراحی و اجرا میگردد و عملا محدودیتی وجود ندارد در صورتی که در سوله های ubm امکان نصب جرثقیل سق??ی وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است در سوله های ubm میتوان از جرثقیل دروازه ای است??اده نمود ولی در این نوع جرثقیل ??ضای کنار سالن غیر قابل است??اده میگردد که برای ر??ع این مشکل هم نیاز به ??نداسیون با دیواره بلند معادل ارت??اع جرثقیل دروازه ای می باشد که آن هم چند مشکل دارد از جمله هزینه بالای اجرای ??نداسیون دیواری – اشغال ??ضای مسیر حرکت جرثقیل بر روی زمین و داخل سالن سوله – برخورد راهبر جرثقیل دروازه ای با اشیا متحرک درون مسیر و خطرناک بودن آن میتوان اشاره نمود.

 

ساخت سوله سبک قوسی به صورت طبقاتی – جهان سوله

 

 

در سوله های قوسی تیرورقی و پیچ و مهره ای بنابر وجود تعداد طبقات و تعداد دهانه سوله و محل اجرای آن محاسبات و طراحی و بدون محدودیت اشغال ??ضا اجرا میگردد. در صورتی که در سوله های مشابه پرو??یلی جوشی و ??ضا کار و ubm ایجاد طبقات بر روی سازه سوله میسر نیست و اجرای طبقات نیاز به ??ضا سازی و اجرای ??نداسیون مجزا در داخل سوله و ازبین ر??تن ??ضا های جانبی سوله میگردد.

 

 

 

بازیا??ت سوله - جهان سوله

 

 

در سوله ای تیرورقی قوسی بازیا??ت قطعات به سهولت و با درصد بالا و هزینه کمتری صورت می پذیرد چراکه پوشش سق?? این نوع سوله ها به صورت پیچ خودکاری و قابل دمونتاژ میباشد و پوشش آن نیز اعم از ساندویچ پانل یا ورق های سق??ی و انواع عایق های آن به آسانی قابل دمونتاژ بوده و 90 درصد آن قابل بازیا??ت میباشد.درصورتی که در سوله های ubm پس از دمونتاژ سوله به دلیل هزینه های بالای نصب و دمونتاز بازیا??ت مصالح سوله معادل 10 درصد از کل پروژه می باشد.

Niches-33.jpg

نما کاری سوله - جهان سوله

 

 

در نماکاری سوله تیر ورقی از اشکال هندسی مختل??ی میتوان است??اده نمود و در طراحی سازه و نمای آن از اسکلت اصلی سوله نیز میتوان است??اده نمود در صورتی که در سوله های ubm ??قط از همان نمای قوسی میتوان اجرا نمود و جهت اجرای نمای مت??اوت نیاز به طراحی و اجرای اسکلت جداگانه می باشد.

 

قیمت سوله هلالی (قوسی) - جهان سوله

 

 

در سوله های تیر ورقی حدود 90 درصد هزینه مصالح اولیه و 10 درصد هزینه های حمل و نقل و نصب سوله می باشد در صورتی که در سوله های ubm حدود 30 درصد هزینه مصالح اولیه و 70 درصد هزینه حمل ونقل و نصب سازه می باشد.

 

قیمت تمام شده اسکلت ??لزی سوله سبک قوسی - جهان سوله

 

 

یک سوله تیر ورقی با ارت??اع 6 متر و عرض 20 متر در مناطق میان باری کشور در اوایل سال 1395 به ازای هر متر مربع حدود 1.000.000 ریال براورد گردید که این قیمت در مورد سوله های ubm و پرو??یل جوشی و ??ضاکار نیز حدودا مشابه است.

ویرایش شده توسط aliseo

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...