رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی

پست های پیشنهاد شده

8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

 

1. Edger

 

 

کلید مو??قیت در شبکه های اجتماعی این است که همیشه آنلاین و ??عال باشید. خیلی مهم است که پست هایتان متناسب با یک زمانبندی خاص و موقع هایی که بیشتر ا??راد و کاربران آنلاین هستند، قرار بگیرد. اگر بخواهید این کار را به شکل مرتبی انجام بدهید، نیازمند وقت و تلاش زیادی هستید اما این کار را خیلی راحت می توانید با ابزار Edger انجام بدهید. اما مزیت این ابزار دربازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ با ادجر، پست ها و محتوای قدیمی از بین نمی روند و می تواند تمامی محتواهایی را که آپلود می شود را در خود نگه دارد. وقتی که یک پستی قرار داده می شود، به پایین خط منتقل می گردد و از این رو محتوای قدیمی می توانند باز دوباره نمایش داده شوند. همچنین شما می توانید برای هر اکانت شبکه های اجتماعی خود یک گروه تشکیل دهید البته در حال حاضر این ابزار بر روی سه شبکه ??یس بوک، توییتر و لینکدین ??عالیت می کند اما یک ابزار م??ید در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

 

2. BuzzSumo

 

 

شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی می توانید در آن برای بدست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید. برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شما نیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خود را به درستی بدانید. آن ها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان وکاربران خود دریا??ت می کنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب می کنند؟ همه این سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. برای یا??تن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شما این امکان را می دهد که بتوانید بهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. با است??اده از این ابزار شما به راحتی می توانید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را بدست بیاورید در واقع یک دیدی به شما ارائه می دهد.

 

 

3. NOD3x

 

 

اگر شما نتوانید ارتباط مناسبی با کاربران هد?? خود بر قرار کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما غیرم??ید خواهد بود. برای همین شما باید بتوانید که کاربران هد?? خود را به درستی شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید، چون این ا??راد تنها کسانی هستند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند. NOD3x یک ابزاری است که در شناسایی دقیق کاربران هد?? و ارتباط با آن ها به شما کمک بسیاری می کند. این ابزار، یک آماری از نوع ا??رادی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می کند و از این رو شما خیلی راحت می توانید با تحلیل این آمار به کاربران و مخاطبان هد?? خود دست پیدا کنید. یکی از مزیت هایی که در این ابزار وجود دارد و مناسب بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد، داشتن یک برنامه زمانی از آنلاین بودن ا??راد و بهترین موقع به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

 

4. Social Clout

 

 

برای متوجه شدن نتیجه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باید به تعداد لایک ها، کامنت ها و ورودی های از آن ها دقت کنید. اما در واقع خیلی نمی توان به تعداد لایک ها و کامنت ها اعتماد کرد، حتی ممکن است که تعداد لایک ها بالا باشد اما باز هم تاثیری در ??روش نداشته باشد. برای همین باید به دنبال بهترین زمان پاسخدهی در هر پستی باشید که منتشر می کنید. Social clout ابزاری که به شما در ایجاد استراتژی تولید محتوا و زمان بندی پست گذاری مطلب در شبکه ها کمک می کند. در واقع بهترین زمان پست گذاری مطالب در شبکه ها را به شما نشان می دهد.

 

5. Canva

 

عکس ها محتواها را جذاب تر می کنند. این یک مساله ثابت شده است و هیچ شکی در آن نیست. محصولاتی که با محتوای های جذاب با عکس و انیمیشن های مختل?? معر??ی می گردد، بیشتر از محتوا ها و محصولات ??قط با متن خالی به ??روش می روند و درسئو سایت تاثیر بیشتری دارد. این ابزار برای ا??رادی که آشنایی خیلی کمی با طراحی گرا??یک دارند، م??ید است و با آن می توانند عکس و انیمیشن های حر??ه ای بسازند. هر چه شما از عکس و انیمیشن های مرتبط بیشتری است??اده کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما قوی تر و بهتر انجام می شود.

 

6. Feedly

 

این ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پست ها و محتواهایی را که در سایت های دیگر می پسندید و و قصد قرار دادن در سایت خود را دارید، سازماندهی کنید. چیزی که شما نیاز دارید، ایجاد یک RSS برای ص??حاتی است که شما به مطالب آن علاقه مند هستید و این ابزار براساس تنظیماتی که شما برای انتشار محتوا انجام داده اید، محتواهای بدست آمده را تنظیم می کند.

 

7. Mulpix

 

جستجو کردن ا??راد وعکس ها در اینستاگرام خیلی آسان نیست. Mulpix یک موتور جستجو برای اینستاگرام که به شما امکان یا??تن عکس ها، ویدئو ها و ا??راد را براساس تگ، کامنت یا توضیحات، به شما می دهد. Mulpix یک ابزار رایگان است که براساس موقعیت جغرا??یایی شما تمام مواردی را به دنبال آن هستید، نشان می دهد. اساس جستجوی آن ها براساس تگ، نام و کامنت ها می باشد ویکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی معر??ی شده است.

 

8. followjet

 

همه تلاش های شما زمانی به ثمر می نشیند که مو??ق به ا??زایش ??الوورهای اینستارگام پیج خود شوید.معر??ی پیج اینستاگرام به سایرین یکی دیگر از راهکارهای لازم برای بازاریابی از طریق اینستاگرام است. البته اینکار با خرید ??الوور های جعلی کاملاً مت??اوت است. در این روش ربات ??الوجت روزانه اکانت شما را به ا??راد زیادی معر??ی می کند. بنابراین در صورت خرید x ??الوور، بات تا دریا??ت x ??الوور به تبلیغات ادامه می دهد.

 

منبع:برگر??ته از سئوکار

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بسیار عالی بود دوست عزیز. ممنون که در راستای ا??زایش اطلاعات قدم بر میدارید

پایدار باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...