رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
majid-elite

معرفي منطقه آزاد تجاري - صنعتي انزلي

پست های پیشنهاد شده

منطقه آزاد تجاري-صنعتي انزلي يکي از مناطق آزاد ه??ت‌گانه ايران در استان گيلان است که در راستاي اهدا?? اقتصادي ، در سال 1384 در شهرستان انزلي و شهرستان رشت تأسيس شد.از سال 1392 با ا??زايش محدوده، اين منطقه در پهنه آبي، خاکي و ساحلي سه شهرستان رشت، انزلي و آستانه اشر??يه در شمال ايران، منطقه جنوب درياي خزر و در مسير کريدور شمال - جنوب واقع گرديده است.

بر اثر تحولات صورت گر??ته پس از ??روپاشي شوروي و در پي تغيير و تحولات ساختاري روابط بين‌الملل منطقهء ق??قاز و كشورهاي حاشيهء درياي خزر در معادلات منطقه‌اي و جهاني اهميت يا??تند; امري كه با دوران پس از جنگ تحميلي در ايران و آغاز عصر سازندگي كشور همزمان گرديد ; عصري كه ايران به‌دنبال ورود به اقتصاد جهاني و اخذ سرمايه و به تبع آن دانش و تكنولوژي جديد بود هد??ي كه دولت وقت با ايجاد مناطق آزاد كشور در پي تحقق آن بود. در پي س??ر رياست جمهوري وقت به شهرستان انزلي و با توجه به خواست همگاني و براساس مصوبه هيأت دولت در سال ?? منطقه وي???ژه اقتصادي بندرانزلي در دو بخش جداگانه تعيين گرديد و در سال 82 منطقه ويژه اقتصادي انزلي به منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي بدل شده و در سال 83 نيز اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي مورد تصويب هيأت وزيران قرار گر??ت و محدوده منطقه آزاد تجاري صنعتي انزلي در سال 84 از طر?? هيأت وزيران تعيين و ابلاغ شد كه بر اساس آن منطقه آزاد انزلي در سه بخش و محدوده مجزاي بندري؛ اداره كل بنادر و كشتيراني استان ، شهرك صنعتي انزلي و محدوده منطقه ويژه اقتصادي سابق انزلي با مساحت 3200 هكتار خشكي و تا عمق 2 كيلومتر از دريا در طول 20 كيلومتر از حاشيه درياي خزر را شامل مي شود .

 

 

دهکده ساحلی ویلایی الیت :

 

مجموعه لوکس دهکده ساحلي ويلايي اليت در??از يک و دو، مشتمل برزميني به مساحت 33.230 متر مربع در شمال و در کنار ساحل درياي خزر، منطقه آزاد انزلي - زيباکنار، استان گيلان واقع شده است. اين مجموعه شامل 73 واحد ويلاي ساحلي (ویلا شمال) در سبک معماري نيو کلاسيک و گاتيک ريوايوال با نماي رومي و طراحي داخلي کاربرد گرايانه مي باشد. واحد هاي دهکده ويلايي اليت در 4 تيپ از 200 تا 295 متر مربع بنا بصورت واحد هاي ويلايي دوطبقه، از 3 تا 5 خواب با چشم اندازي بي نظير به ساحل درياي خزر در محيطي استثنايي در دست ساخت است.

درباره دهکده ويلايي اليت در شمال بيشتر بدانيد : معر??ي دهکده ساحلي ويلايي اليت ، ويلا شمال براي مطالعه توضيحات تکميلي درباره منطقه آزاد تجاري-صنعتي انزلي مطلب زير را مطالعه ب??رماييد :معر??ي منطقه آزاد تجاري - صنعتي انزلي ، تکميلي

http://elite-villa.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...