رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

راهکارهایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

پست های پیشنهاد شده

[h=3]نگاهی به قدم های ساخت مخاطب و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام[/h]

1) از حسابهای دیگر بخواهید که بر محتویات شما پست بگذارند.

 

هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه در اینستاگرام ??الوور بگیرید ، دانستن ارزش مخاطبان برای شما مهم است.حساب بیشتری از ??الوور های شما که ا??زایش می یابد، شما خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری جذب خواهید کرد.

 

بهترین راه بدست آوردن مشتری برای ??الوو کردن شما این است که مقابل آنها قرار بگیرید و مثل دیگران در مقابل انتقادات در اینستاگرام خود حضور داشته باشید.تلاش کنید محتوای کاربران را نسبت به برند خود در نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید از محتویاات اینستاگرام برای بدست آوردن مخاطبان بیشتری برای برند خود است??اده کنید.

 

راه دیگر این است که خود را در برابر تعداد مخاطبان بیشتری قرار بدهید. تلاش کنید یک اکانت اصلی اینستاگرام در حر??ه خود برای به اشتراک گذاری محتوا به مخاطبان خود داشته باشید. ??قط اطمینان حاصل کنید شما ارزش چیزی را ارایه می دهید. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که بیش از حد ??روش بازار به نظر برسید.

 

در عوض تلاش کنید با برند دیگری بازاریابی کنید که بتواند به شما برای ساختن مخاطبانتان در اینستاگرام کمک کند. همیشه ممکن است تویتر شما نسبت به بقیه برند هایتان ??الور های بیشتری داشته باشد که شما می توانید از اهرم ها یا اشاره های تجاری یا اشتراک گذاری محتوا است??اده کنید.

 

2) بهینه سازی حساب اینستاگرام شما

 

زمانی که شما در تلاش برای بدست آوردن ??الوور های اینستاگرام هستید یکی از مهم ترین قدم ها این است که حساب خود را کامل بهینه سازید. به سادگی حساب اینستاگرام شما نیاز به کامل شدن با بدست آوردن کشش بالاتری دارد.

 

اگر شما بیوی مناسب، شرح نوشته های تصاویر، یک یوزر مناسب یا حتی یک تصویر مناسب پرو??ایل نداشته باشید چگونه مردم بدانند که این حساب متعلق به برند شماست؟ به نظر احمقانه می آید اما بیشتر شرکت ها بیو یا اطلاعات حساب خود را به طور کامل پر نکرده اند.

 

بدست اوردن هر نوع جاذبه ایی برای ??الور های جدید سخت تر است . مطمئن شوید که بیو شما به طور کامل با لینک بازاریابی یا سایت محصول و کلمات کلیدی مرتبط پر شده و همچنین هشتگ های مربوط به تجارت شماپر شده باشد.

 

نام کاربری خود را به دوستانه ترین شکل ممکن ح??ظ کنید .اگر اسم تجاری شما بلندتر از چیزی است که مشتریان شما بتوانند آن را ب??همند کوتاهش کنید. شماره یا کاراکتر های خاص به نام کاربری خود اضا??ه نکنید. به علاوه ، نام کامل تجاری خود زیر هر اسم در گزینه های مختل?? بنویسید.

 

3) اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید

 

اگر اینستاگرام خود را ارتقا ندهید مردم چگونه حساب شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که اینستا گرام شما با وب سایت و دیگر رسانه های اجتماعی هم راستا است . ایجاد حضور و اگاهی یکی از بهترین راههای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام است.

 

اگر شما می خواهید به طور طبیعی شاهد ا??زایش ??الوور در اینستاگرام باشید، به مردم اجازه دهید بدانند کجا شما را پیدا کنند. شما می توانید به منظور ا??زایش اشتراک گذاری های اجتماعی در همه شبکه های خود گزینه های رسانه های اجتماعی به وب سایت و وبلاگ خود اضا??ه کنید، همچنین جایی که می توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

 

یکی دیگر از ایده های ??وق العاده ، ارتقای متقابل حساب های شما در رسانه های اجتماعی است. شما به سادگی می توانید از دیگر شبکه های اجتماعی خود برای انتقال مستقیم کاربران به اینستاگرام خود است??اده کنید.

 

به هر حال ، مطمئن شوید که شما ??قط به دنبال ا??زایش ??الوور نیستید. در عوض شما باید تلاش کنید که محتویات اینستاگرام خود را منحصر به ??رد بسازید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. خوشبختانه با ویدیو در اینستاگرام شما شانس بزرگی برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام از طریق محتویات خلاقانه دارید.

 

4) محتویات پستی که ??الوور ها انتظار دارند

 

در حالیکه حر?? زدن از عمل کردن آسان تر است ، یادگیری آنچه ??الوور هایتان می خواهند به هوشمندی نیاز دارد. بعضی از محتویات نسبت به دیگر محتویات بهترند و به همین دلیل است که امتحان کردن بسیار مهم است. به هر حال ??یلتر ، شرح زیر تصاویر ، انواع محتوا یا پست زمانی و یا حتی کوچکترین چیزی می تواند همه اینها را تغییر دهد.

 

گوش به زنگ باشید با دانستن موضوعات برتر اینستاگرام شما می توانید محتویات پست های محبوب خود را پیدا کنید. اگر می خواهید اینستاگرام خود را پیگیری کنید تلاش کنید از یک پلت ??رم سه قسمتی مثل spourt social است??اده کنید. اینجا شما به سادگی می توانید اینستاگرام خود را مدیریت و بر همه تلاش های خود گزارش بگذارید.

 

5) مکالمه شروع کنید

 

یکی از بهترین راهها برای آگاه نگه داشتن کاربران در اینستاگرام از طریق مکالمات است . بر طبق گ??ته sprout social 2016 نزذیک به 35% از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای محا??طت از مشتری ها است??اده می کنند. این درصد شامل ایمیل ، چت 1 تا 800 ن??ر و مساعدت کننده در ??روشگاه است.

 

سهولت گ??تگو در رسانه های اجتماعی هر ساله مرتبط تر و مورد توجه تر می شود. در سال 2012، اینستاگرام شرح داد که 81 کامنت در نیم ثانیه روی پلت ??رم وجود دارد. با رشد اینستاگرام از 80 میلیون یوزر در سال 2012 به بیش از 500 میلیون در سال 2016 به راحتی می توان گ??ت تعدا کامنت ها هم ا??زایش یا??ته است. این به این معناست که شما باید از مزایای این مکالمات بهره مند و با کاربران تعامل داشته باشید.

 

سعی کنید سوال بپرسید یا پست هایی بگذارید که مردم را به سخن گ??تن وادارد. بیشتر مکالمات در حیطه بحث شما شکل می گیرد و به احتمال زیاد این باعث می شود که شما شاهد ا??زایش ??الوور در اینستاگرام خود باشید. از ??الوور های خود سپاس گذار باشید و از جواب دادن نترسید.

 

6) هشتگ هایی که کار تبدیل کردن را انجام می دهد پیدا کنید.

 

یکی از راههای ارزیابی شده و درست برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام ، هشتگ ها هستند. برای سالیان هشتگ ها به ما برای دستیابی به رسانه های اجتماعی کمک کرده اند. به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید جامعه خود را با بدست آوردن ??الوور ها و هشتگ ها ارتقا دهید.

 

برای تازه کار ها ، یا??تن هشتگ هایی که بسیار پر جمعیت نیستند کار هوشمندانه ایی است. سعی کنید محتویات اینستا گرام خود را در دریایی از میلیون ها عکس و ویدیو که چیز ساده ایی هم نیست برجسته کنید.

 

شما مجبور به یا??تن هشتگ هایی هستید که مردمی که در مخاطبینتان وجود دارند به آنها علاقه مندند. اگر یک ارتباط موثر ساخته شود، این کاربران بیشتر علاقه به ??الوو کردن شما دارند.

 

Revolution به طور مستقیم از هشتگ هایی مثل #drinklocal and #logansquare برای هد?? قرار دادن مشتری های خود است??اده می کند. به علاوه #lsaf از این حادثه حمایت می کند. همه این کمک ها با پستهای هشتگ های مناسب بدست می آید

 

با ابزار های Sprout Social’s تحلیلی اینستاگرام شما دسترسی مستقیم به عملکرد هشتگ ها و است??اده از اطلاعات برای دیدن اینکه بهترین کار چیست را دارید. کورکورانه به جهان هشتگ ها نروید، بدانید هد??تان چیست ، پس شما می توانید ??الوور های خود را بسازید.

 

??الوور های اینستاگرام خود را شاد کنید

 

این نکات برای کمک به شما برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام گذاشته شده است. بعد از انجام نکات ??وق، آخرین چیزی که برای دیده شدن نیاز دارید، است??اده از ربات های ا??زایش ??الوور به شکل واقعی و طبیعی است. ربات هایی همچون ربات ا??زایش ??الوور ??الوجت، روزانه اکانت شما را به مخاطبین زیادی معر??ی می کند و با این روش مخاطبین واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می کند.

 

به همین سادگی مخاطبان زیادی برای پیج اینستاگرام خود بسازید و چشمها را به سمت خود خیره کنید. مطمئن باشید که شبکه هایی همچون اینستاگرام، قدرت ??وق العاده ای برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند.

 

??الوجت: ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام به شکل واقعی

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...